Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Webaston kaukosäädin T60 <> T90 <> T91

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Webaston kaukosäädin T60 <> T90 <> T91

    Perheen kalustoon liittyy T60 ja T90 kaket, audin alkuperäisen webaston yhteydessä. Jos oikein olen ymmärtänyt niin T91 rokkaa suoraan tuon T90:n tilalle, kelpaako webaston versio vai pitääkö olla Audilainen?


    Pystyykö tuon T60:n tilalle vaihtamaan T91:n ja samalla saada paluutieto signaalin perille menosta?

  • #2
    Pitäisi sopia T91 suoraan T60:sen tilalle, autossasi (jos joku niistä mitkä sinulla on otsikon sivussa) luultavasti termo top C lämmitin missä on analoogi ohjaus niin pitäisi onnistua ilman et rupea pinnien siirtely johtosarjassa.

    Toisesta tapauksesta T90:sen tilalle T91 en mene sanomaan, parin volkkarin pakussa olen itse ollut webaston kimpussa mutta hankala on kun VW pistänyt omaa softaa webaston softan rinnakkain voi olla että se hankaloittaa vain vikalukua webaston aivoista ja jos edes on jotenkin myös yhteydessä kaukosäätöön mitä en usko. Ei sitä tiedäkään jos audi edes sorkkinut webaston softaa mut vagi ku on niin nopeasti ollut sielläkin sorkkimassa, mutta väittäisin silti että pitäisi onnistuu vaihto ku kaukosäädön ohjaus on erillisenä komponenttina webastossa kunhan sulakkeet löytyy kauko ohjaukseen vaan että saa ohjelmoitu uudelle kaukolle niin siitä vaan.

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja KYLÄHULLU Näytä viesti
      Pitäisi sopia T91 suoraan T60:sen tilalle, autossasi (jos joku niistä mitkä sinulla on otsikon sivussa) luultavasti termo top C lämmitin missä on analoogi ohjaus niin pitäisi onnistua ilman et rupea pinnien siirtely johtosarjassa.
      Meneeko tuo T91 suoraan samoilla liittimillä vai pitääkö viritellä?

      Comment

      Working...
      X