Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RVS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Uteliaisuus voitti ensimmäistä kertaa näiden aineiden suhteen skeptisyyden ja niin tuli sitten köyhdyttyä 38,70€ saamatta vastineeksi mitään. Tai no enhän mä tiedä mitä muutoksia laatikossa on tuon RVS T3 käsittelyn ansiosta tapahtunut, mutta mitään se ei vaikuttanut käytännössä.

    Vaihteet kytkeytyy ihan samalla tavalla ja ääni on yhtä kova kuin ennen käsittelyä. En minä kyllä ihan tosissani uskonutkaan muutaman millilitran ihmemönjän kovin suuria vaikuttavan.

    Toimii kellä toimii :)

    Comment


      #32
      RVS:stä ei ole kokemuksia mutta, uskoisin että aineesta jotain hyötyä löytyy..
      Myö käytetään tuolla endurance ajoissa sellasta litkua kuin X1R..
      Joka kisaan ollaan sitä laitettu moottoriin ja koneen takia keskeytyksiä ole tullut.

      Tietämättömille selvennykseksi että endurance:ssa ajetaan 6h lappulattiassa..

      www.x1r.fi

      Ja jos alkoi laji kiinnostamaan niin Täältä lisää tietoa--> http://www.syo.fi/teroh/gt-forum/era.asp ja www.roihuracing.net ;)

      Comment


        #33
        Kuinkas paljon olet ajanut sen käsittelyn jälkeen? Olekos mittaillut kaupunkikulutuksia ja rullaamista maantiellä?

        Comment


        • #34
          Kuinkas paljon olet ajanut sen käsittelyn jälkeen? Olekos mittaillut kaupunkikulutuksia ja rullaamista maantiellä?
          Reilun kymppitonnin olen ajanut. Kulutusta en senttilitran tarkkuudella ole mitannut, mutta karkempi mittaus ei kerro minkäänlaista muutosta. Rullaamista? Kytkin pohjassa, vapaalla vai mitä tarkoitat?

          Comment


            #35
            Jee seli kytkinpohjassa rullausta tietyllä osuudella tietyllä nopeudella. Vaikea enäöä totuutta sanoa kun olis pitänut mitat ennen käsittelyä niin olis jotain mitä näyttää.

            Olet kyllä jo sen verran ajanutkin että aine on reagoinut laatikossa. Eikö mitään apua? Ei edes helpompaa vaihtoa, ei pienempää melua, ei pienempää polttoaineenkulutusta?

            Horvoin noissa Typ44 laatikoissa on ilmeisesti mitään vikaa ollut. Vaihteensiirtokin on lapsellinen helppo ja kevyt. Joten vaikea kuvitella että mitää dramaattista vaikutusta on jos laatikko ei rutise eikä rikki ole.

            Itse olen monta autoa käsitellyt ja aineita myynyt niin ei kukaan ole vielä lyttyyn haukkunut. Silloin kun jotain rohinaa on ollut tai venttiilien nakutusta niin aineen vaikutus on ollut todella helppoa huomata.

            Mutta sen olen varma että se antaa kuitenkin suojan sinne vaihteestoosi ja pistää osta liikkumaan hereämmin. Voi olla myyntipuheita mutta jokainen itse sen päättää. Toisille voi 40? kokeilu olla kallis toiset tekevät sen suorasta mielenkiinnosta. Mutta sen verran alkaa olla jo aineesta kokemuksia ja mittautuloksia että ihan hevillä en haukkumaan lähtis.

            Comment


            • #36
              Kuten sanoin jo, mitään eroa en ole huomannut vaikka kuinka olen yrittänyt.

              Ei se laatikko varsinaisesti rikki ole, mutta ilmeisesti poski- tai pinjonilaakerit pitävät omaa konserttiaan. Ja siihen vaivaan tuota kokeilin ensisijaisesti.

              Eihän tuo mikään kallis kokeilu ollut ja minunkin epäilyt voitti ne muutamat vakuuttavan oloiset testit. Ei vain vaikuttanut minulla ainakaan huomattavasti. Haukkumaan en tuotetta ala.

              Toimii kellä toimii.

              Comment


              • #37
                Kyllä totuus on, että millään "ihmeaineilla" ei konetta/vaihdelootaa /perää paranneta. Ainoa hyöty menee tuotteen myyjälle:)

                Comment


                  #38
                  ^ Väärin se on tuokin. NOinhan sitä helposti kuvittelee. Onneksi suomalainen on niin pirun viisas vaikka sille rautalangasta vääntää niin sehän ei usko. Sen varran kateellinenkin pitää olla että mä sen tiedän ja ja kukaan muu ei ja millähän se naapurikin tuon mersunsa on ostanut.
                  Ja vaikka kuinka paljon ois testiä ja faktaa niin suomalainenhan ei usko.
                  Parasta on kun oma velipoikakin luulee että kusetan vain rahat siltä :) Onneksi sekin luki ittensä vaan diplomi-inssiksi niin rupeaa olemaan meidänkin suvussä järkee ees jollain :D

                  No jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Kehoitan vaan lukemaan muutaman testin minkä on Rautaruukki suorittanut sekä muutama auton viilaaja ihan tehodynamometrissä.

                  Comment


                  • #39
                    Noniin, uteliaisuus voitti ja nyt on laitettu nämä aineet kokeiluun audissakin. Perään on tungettu jo aiemmin ja nyt laitoin vaihdelootaan.

                    Vaihteistossa oli oireena pieni vihellys 1- ja 2-vaihteella. Aika näyttää onko aineella vaikutusta. Perässä en ainakaan itse havainnut mitään merkittävää vaikutusta, tosin eipä se ole juuri ujeltanutkaan (ajettu käsittelyn jälkeen n. 2500km).

                    Kunhan moottorin öljynvaihto alkaa tulla käsille, täytyy sinnekin kokeeksi tunkea aineet :)

                    Aiemmin olen kokeillut ainetta mazdan laatikkoon. Siinä sain kuluneen laatikon laakeriäänet hieman hiljenemään.

                    Comment


                    • #40
                      Eli lähinnänä kiinnostas diisseli pumppuun tarkoitettu aine. Eli tuo ---->http://kauppa.rvs-technology.fi/Publ...&itemcode=DIP3
                      Ainakin nuo vaihteistoon laitettavat soossit parantavat vaihteiston toimintaa ja vähentää ylimääräsiä ääniä. Mut oisko joku kokeillu tuota linkin ainetta?

                      Comment


                        #41
                        Minulla on nyt laatikossa kaksi satsia enkä ole huomattavaa parannusta synkrojen toimintaan nähnyt.

                        Comment


                          #42
                          Juu ei mullakaan synkat parantunut mutta äänet hävisi. Synkat parantui redlinen öljyillä.

                          Comment


                            #43
                            Synkat ei ole terästä, joten niihin se ei voikaan vaikuttaa. Eräs RS2-vaihteisto sai kipeää kiihdytyksessä ja RVS:n voimin tuolla vaihteistolla ajettiin vielä lähes vuosi.

                            Rikkoutuneesta osasta ei ehjää saa, mutta kulumia RVS parantaa kummasti.

                            Comment


                              #44
                              Aivan, totta tosiaan. Olis varmaan pitänyt miettiä aiemmin tuota... :)

                              Kun mietin tarkemmin niin kakkosen lievä ulina on kyllä vaimentunut. FFP:llä joku oli laittanut johonkin traktorin työkoneen hammaspyörään sitä, ja siinä huomasi merkittävän eron kuvista.

                              Comment


                                #45
                                Se FFp:n juttu on kyllä melkein varmasti huijausta. eikös siinä tullut useampi milli hammasta takaisin?

                                Vois kokeilla väheniskö laatikon ulina tuolla, mistäs Tampereen seudulta RVS:sää voi ostaa

                                Comment


                                  #46
                                  Meinaatko että olisi myyjän sponssaama mainos se hammaspyöräjuttu? Onhan siihen ainetta kyllä aika paljon tullut.

                                  Tuoltapa sitä saa: http://www.rvs.fi/jallenmyyjat/jalle...at.php#TAMPERE

                                  Comment


                                    #47
                                    Eiku sitä että olis kuvannut toisen hampaan taikka käsitellyt kuvaa.

                                    http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=23359

                                    Tuolta voi kurkata, vaikeahan tuosta on sanoa paljon sitä pintaa on tullut lisää vai onko rvs hionut hammasta pienemmäksi.

                                    Comment


                                      #48
                                      Kuvat tuossa:

                                      http://tos.pp.fi/rvs/

                                      Comment


                                      • #49
                                        Tossä jälkeen kuvassa näkyy tuolla tollanen punanen maalipilkku jota ei toisessa kuvassa näy.. .:)

                                        Comment


                                          #50
                                          Miekin olen noita pilkkuja ja pisteitä nähnyt moottoreissa ym rattaistoissa :D

                                          Toisaalta niillä on merkitty kohteet ja paikat jotta ne löytyy helposti ja osuu kohdalleen :)

                                          Comment


                                            #51
                                            Oliskohan vaan tuota maalia tipahtanut sisälle kun kansi on avattu...

                                            Comment


                                            • #52
                                              Niin mutta niitä ei näy tossa toisessa ennen jälkeen kuvassa että eipä taida ihan sama kohta rattaasta olla kyseessä... ;)

                                              Comment


                                                #53
                                                No hyvästi on jäljiltelty hampaan päässä ennalleen jääneen kolon muodot.

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Aivan tökerö yritys...heh. Yllättäen tullut hampaisiin tavaraa reilusti lisää. Kaikkea kannata uskoa.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    No kerropa miten tuo huijaus on sinun mielestä on tehty?

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Juu kyllä nää ihme-taika-aineet korjaa kuluneet hammaspyörät sekä risat laakerit, ja varmasti niillä saa korjattua väljät murrokset ja katkenneet vetoakselitkin.-puhumattakaan kuluneista nokka-akseleista.
                                                      Motoristeillehan tuo on oiva aine, ei tarvitse enää ostella uusia ketjuja ja rattaita, laittaa vaan talveksi ihme-aineeseen likoamaan niin keväällä ovat taas kuin uudet :-)
                                                      Ostakaa pois vaan!

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Kuullostaa ihan siltä että muutamat ovat kokeilleet tuota :D

                                                        Itse olen ja moneen kikottimeen.

                                                        Rikkihän tuo hammas on eikä sitä mikään aine korjaa. "bitti" vaurio tullut, ei auta mikään :)

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Asiantuntijoiden kannattaa varmaan heittää tuota kommenttia näistä väärennöksistä ihan suoraan tekijälle, eli tässä tapauksessa nimimerkille jaah? Tuomo varmaan osaa ottaa kantaa asiaan sitten asianmukaisesti...

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Omaan silmään tuo näyttää ihan todelliselta. Hampaasta on vain kulunut niin paljon tavaraa pois että on alkanut silottua lohkeamisen pohjalle.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Se FFp:n juttu on kyllä melkein varmasti huijausta. eikös siinä tullut useampi milli hammasta takaisin?
                                                              Kiva lueskella tääl ku parjaatte mun testiä ;)
                                                              Vaikka oonki hyvä photoshoppaamaan, niin tuota ei kyl ole... rattaiden asento voi olla hieman eri kuin toisessa kuvassa.
                                                              Lisäks voi kuvien ominaisuuksista kattoa, että ne on siirretty suoraa kamerasta palvelimelle.


                                                              Tääl virroil se yks firma lopettu ton litkun myynnin, joten 50 eurol sai pari bensamotin pötikkää. Iskä vielä maksoi ;)

                                                              Se kulmavaihde hajos kyl sit viimevuonna. Eli yhden kesän pelitti.
                                                              En oo viel viittiny purkaa sitä uusiks.

                                                              Lisätään nyt viel:
                                                              -Olen hankkinu litkut myös tuohon avoon, sekä tuo uuskoppanen golf on saanu myös käsittelynsä moottorille. Josko turbo näin kestäs pidempään.
                                                              Edellinen neloskoppanen TDI sai niin ikään käsittelyn, sekä sitä edellinen bensakoneellinen.

                                                              Autossa olevat jämä rvs-öljyt ollaan kaadettu volvoon joka käy yhä ja kukkuu.
                                                              Viimeksi muokannut jaah; 26.5.2008, 12:51. Perustelu: lisäyksiä

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X