Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Chrome ja outo juttu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Chrome ja outo juttu

    Duunikaveri soitteli äsken, että oli asentanut google chromen ensimmäistä kertaa ja ohjelma tarjosi oletuksena Gmailiin sekä Facebookiin allekirjoittaneen käyttäjänimeä ja salasanaa. Mikä tästä sitten tekee outoa? Se, etten ole koskaan käynyt edes hänen kotonaan. Sen sijaan, hän on muutaman kerran kirjautunut minun duunikoneelta omaan Gmailiinsa juuri chromella. Mutta silti tämä on kyllä täysin käsittämätöntä!

  • #2
    Onko sun työkoneella oleva Chrome kirjautunut Googleen ja kenen tunnuksilla? Chromehan tallentaa suosikit, historian ja salasanat yms halutessasi pilveen josta ne ovat sitten käytettävissä miltä tahansa koneelta käytettäessä Chromea samoilla tunnuksilla. Jos sun työkoneen Chrome jostain syystä on kirjautunut Googleen työkaverisi tunnuksilla ja kun itse olet käyttänyt sitä niin samalla se on tallentanut sun salasanat työkaverisi Google-tilille, josta ne on sitten käytettävissä mistä tahansa.

    Comment


    • #3
      Chromessa on minun tunnukset. Konetta ei käytä kukaan muu. Pari kertaa duunikaveri on tulostanut lentoliput gmailistaan, mutta kirjautunut aina ulos tililtään käytön jälkeen.. Jos tämä on ominaisuus, minusta se on kyllä aivan perseestä. EDIT: Piti vielä lisätä, että en ole "kirjautunut" Chromeen miltään koneelta.
      Viimeksi muokannut Chocoeye; 13.10.2012, 19:31. Perustelu: Lisäys

      Comment


      • #4
        En tiedä koskeeko nyt pelkästään Chromea, mutta tämä ainakin tekee suht usein seuraavaa. Eli kun klikkaat jotain kirjanmerkkiä/linkkiä alkaa se lataileen, mutta mitään ei oikeastaan tapahdu. Sitten kun kilkkaat toisen kerran, niin menee välittömästi sivulle, tai pysäytät lataukse ja painat uudestaan. Mistä ihmeestä tuo voisi johtua?

        Comment

        Working...
        X