Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    No minusta siihen on kyllä tehty kaikki niin väärin kuin vaan voi tehdä. Autoa ei ole madallettu, vaan siihen on lykätty kaikki mahdolliset härpäkkeet. Toiset tykkää mutta itse en lainkaan. Madallus+komiat vanteet ja ehkä päivitetty etupuskuri(2003->), eipä TT minunsta muuta tarvitse. Mitä auton kunnosta niin on noi penkit aika karussa kuosissa.

    Comment


    • #62
      Ainakin kuskin oven lukkolaite taitaa toimia kun valot palaa ovi auki. Nuo valokuoret etenkin edessä on aika mauttomat, mutta niistähän pääsee eroon. vaikuttaa ihan kohtuu siistiltä, mutta vasta lähempi tarkastelu paljastaa yleensä virheet.

      Comment


      • #63
        Penkeissä kyllä tosiaan näkyy että auto on jo 10v vanha, ja noi kuoret on ihan hirveät... Ajattelin vaan kysyä täältä vähän mielipidettä, että jos olisi tullut vaikka täysi tyrmäys etten itse ole innostuneena huomannut jotain :D Keskiviikkona tosiaan siis saksanmaalle autoa hakemaan ja toi ainakin olis kiikarissa...

        Comment


        • #64
          Lähden reilun viikon päästä lomailemaan Saksaan ja tuon sieltä sitten tullessani TT 225hv quattron, ainaski toivottavasti. Oisin kovin kiitollinen jos joku keskisessä Suomessa asusteleva TT:n omistaja tarjoais mulle ensi viikolla pienen koeajon, niin saisin jonkun verrokin Saksassa tuleville koeajoille. Täällä ei ole nyt yhtään myynnissä, että pääsis kokeilemaan. Muutenkaan en ole vielä TT:llä päässyt ajamaan. Sellainen on nyt pakko saada. :) Yv:llä saa kiinni, tai 0 4 0 7 6 2 6 8 6 1.

          Comment


          • #65
            TT tulee olemaan seuraava ajokki..ehdottomasti. kunhan ensin pääsen museoimaan s2=) eli tuleva TT-tyttö...

            Comment


            • #66
              Onhan se vähän tyttömäinen auto.

              Comment


              • #67
                'hair dresser car' ~parturiauto

                Tuoksihan ne kateelliset sitä kutsuu. Eipä haittaa, juuri eilen leikkasin iteltä tukan lyhyeksi :-)

                Comment


                • #68
                  Jyvässeudulle yks kaljupäinen TT:n omistaja lisää! :D

                  Comment


                  • #69
                    Olin myymässä tt:tä pois ja todella lähellä oli etten vaihtanut pois. Ostaja oli jo ja oli uusi bilikka yön yli kokeilussa.

                    Tossa yön yli "vieraissa" käymisessä tuli todettua, että mä pidän mun mussukan ;) On sillä niin hienoa pöristellä perheautoon verrattuna. Tilantarpeen ratkaisen sillä että tarvittaessa hankin 2-autoksi jonkun parin sadan paskafarkun ja ajan edelleen TT:llä :)

                    Kyllä elämä on ihanaa, kun voi lähteä juhannuksen viettoon omalla punaisella paholaisella. Se on rakkautta se!

                    Tossa ketjun alussa muinoin kun TT:tä olin ostamassa, niin mietin että pääseekö siitä tarvittaessa eroon ja nyt voin tän harhaepisodin päätteeksi todeta, että ostaja olisi löytynyt 3:ssa päivässä, joten ei näköjään moisen biilin myyminen, niin vaikeata ole. Edellinen autoni (e46 bmw) oli myynnissä yli kk:n.

                    Comment


                    • #70
                      Itse 3 viikkoa TT:n jo omistaneena täytyy myöntää että kyllä on mukava vekotin. Tilanpuutteen korvaa muu mukavuus :D

                      Comment


                        #71
                        Tilanpuutteen korvaa muu mukavuus :D
                        En tiedä millä autolla oikein ajat, mutta ei kyllä TT:tä _mukavaksi_ voi haukkua, mutta hauska vekotin se on :P

                        Comment


                          #72
                          Kateellisten panettelua ;)

                          ps. mukavuus on aina katsojan/kuljettajan oma "tunnetila"

                          Nyt ei sananlasku osunut oikeen kohdalle. Pahoitteluni siitä. J-M Koopikalla onkin tuolla tiedoissa että ajelee TT:llä.
                          Viimeksi muokannut Driver Öde; 23.6.2009, 22:32. Perustelu: lukihäiriö

                          Comment


                            #73
                            Niinno J-M:lla on TT, että tuo kateellisten panettelua ei oikein toimi.
                            Kylhän tuo jonkun aikaa mukavalta tuntu, mutta äkkiä tottuu auton olemukseen jollon mukavuuden halu vaan nousee. Ja sen noustessa alkaa alustan liikehdintä tuntumaan kovemmalta perseen alla, auto ei tunnu enää niin ripeältä jne.

                            Se mukavuus ei ole onneks vielä kadonnut mihinkään joka tulee kun istahtaa autoon sisään. Ite tykkään niin paljon siitä sisustasta ja muutenkin ohjaamon olemuksesta.

                            Itteäni vituttaa eniten nuo auton mukana tulleet Goodyearin Eagle F1 DSG-3 kumit kun ne sulaa alle ihan silmissä. Seuraavat kumit saa luvan olla jotkut kohtuu halvat eikä mitkään tuollaiset muka-hifikumit.

                            Comment


                            • #74
                              Muutaman päivän olen tässä huristellut Ford Ka:lla ja jeepin katumaasturilla, niin voin kyllä sanoa TT:tä todellakin mukavaksi ainakin noihin kahteen, ja moneen muuhunkin verrattuna mitä olen ajanut. Varsinkin s-paketilla se alusta on aika jäykkä, mutta siihen tottuu, ja olen jopa oppinut tykkäämään siitä... Ei turhaan keikutella :) En minä ainakaan halua että autoon istuminen tuntuu samalta, kuin kotisohvalle lösähtäminen!

                              Comment


                              • #75
                                Mukavuushan voi olla vaikka "rentoa" mukavuutta tai esim. "sprottista" mukavuutta, mutta jokatapauksessa täytyy sanoa, että joku asia TT:ssä vaan iskee. Itse en taida olla ihan vakiolla TT:llä koskaan edes ajanut, mutta omasta täytyy sanoa, että ainahan se vois nopeempi olla ja ainahan alustakin vois olla parempi, jne, jne :D Tämä sama pätee kai kaikkiin autoihin... Kokonaisuutena kuitenkin mahtava auto!

                                Comment


                                • #76
                                  ...Ja sen noustessa alkaa alustan liikehdintä tuntumaan kovemmalta perseen alla...
                                  Tuo osu naulan kantaan. Ainut mikä oikeastaan ärsyttää tuossa autossa tehottomuuden lisäksi on tuo asia kun joskus haluttais vaan pikkuhiljaa rennosti heräillä töihin ajaessa. annas ollakkaan, kun kylä lähenee järjettömine hidastetöyssyineen ja mukulakivineen.. heräät kyllä, mutta just sillä väärällä jalalla.

                                  ..joo on passattikin, mutta sillä kulkee pääasiassa tuo parempi puolisko ja ei hänkään tällä hetkellä sattuneista syistä.

                                  Comment


                                  • #77
                                    ujop paljasti taas vaarallisen puolen ittestään, autoon ei mennä heräilee pikkuhiljaa vaaa sinne mennää heränneenä että ollaa skarppina liikenteet, aiaiaiai mitä päästit suustas.

                                    Comment


                                      #78
                                      Juu Pitihän se itekkin käydä kuopiossa eräässä autoliikkeessä ottaan tyypit sinisestä vm 99 TT:stä ja semmonen fiilis jäi että pakko saaha sellanen tuon nykysen A3 8Pn tilalle. Koeajamassani autossa tosin olin sen verran vikkaa että ei kauppoja syntyny.. mm mittaristo näytti moottorilämpöjen jämähtäneen 70c vaikka luulis että lämmöt ois sinne normaaliin 90c(?) noussu? :/ lisäksi löyty ruostetta. Varusteissa kasettisoitin ja liekkikuvioiset matot eivät innostaneet :D muuten oikein miellyttävä auto kaikin puolin. Seuraavaksi sitte testaamaan Q-versiota..

                                      Comment


                                      • #79
                                        Jos etuveto sai innostumaan, niin varmasti sitten rakastut Q-versioon! :D

                                        Comment


                                        • #80
                                          ujop paljasti taas vaarallisen puolen ittestään, autoon ei mennä heräilee pikkuhiljaa vaaa sinne mennää heränneenä että ollaa skarppina liikenteet, aiaiaiai mitä päästit suustas.
                                          Sitä ois töissä sitten tuossa about puolen päivän aikaan jos pitäisi täysin virkeänä vasta auton rattiin vasta hypätä. :-)

                                          Comment


                                          • #81
                                            minäkin kävin saman tt:n ajamassa kuin lappari mutta taisin olla puusilmä kun en löytänyt siitä kyseisiä vikoja ?
                                            sen huomasin että kiihdyttäessä nopeasti olin sen jälkeen vasemmalla kaistalla eli veteli melko paljon, missä vika?
                                            renkaat,ilmanpaineet vaiko jokin kalliimpi vika vaiko ominaisuus?
                                            Viimeksi muokannut banditx; 2.7.2009, 20:49. Perustelu: linkki poistettu

                                            Comment


                                            • #82
                                              sen huomasin että kiihdyttäessä nopeasti olin sen jälkeen vasemmalla kaistalla eli veteli melko paljon
                                              Vikana on EtuVeto. Aika kallista korjata.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Onko tuo tosi että quattrolla selviäisin tuosta ongelmasta?

                                                Comment


                                                • #84
                                                  No tehokas etuveto vetelee yleensä. Toki jäykemmillä puslillakin pääsee hieman eteenpäin yms. alustan muutoksilla voi jämäköittää sitä ja täten vähentää vetelyä. Mittaristo vika on noissa yleinen ja voi juurikin tehdä sitä, että lämmöt on mittarin mukaan välillä ok, välillä ei. Kallis korjata ja vaihteleva häiritsevyydeltään. Voi juurikin olla, että näyttää vain lämmön väärin, voi myös hyydyttää muistaakseni koko auton paikalleen. Mikäli tuommoista tahtoo ajo-ominaisuuksien takia->quattro. Etuveto on itsensä kidutusta ;)

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Noni, sain auton vuorokaudeksi käyttöön kun tosissaan olen kyseisestä TT:stä kauppaa tekemässä.
                                                    vikoja tällä hetkellä:
                                                    -Takarenkaat loppu
                                                    -Mittariston keskinäytössä häikkää, näyttää vain osittain esim radioaseman nimen.
                                                    -Naarmuja kyljessä ja konepellissä
                                                    -Pusuja etupuskurissa alhaalla ja takana samoin, maalit lähteneet kyseisiltä paikoilta.
                                                    -Konttiin on istutettu subbari mutta en huomaa että se toimisi kunnolla vaikka bassot väännetty kaakkoon, vika voi olla myöskin vahvistimessa.
                                                    -Oikealta edestä kuuluu "naputusta" kun rattia kääntää hiljaisessa vauhdissa. vetonivel tai muu vastaava mennyt
                                                    -Lämpömittari ei nouse 90asteeseen vaikka kuinka yrittää, reilussa 70 käynyt parhaillaan vaikka kuinka olen sitä yrittänyt saada nousemaan.

                                                    Muuten auto toimii moitteettomasti ja voi sanoa että olen ihastunut siihen vaikka vikoja löytyykin. Katsotaan miten liike tulee vastaan jos vaikka kaupat tehtäisiin.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      -Lämpömittari ei nouse 90asteeseen vaikka kuinka yrittää, reilussa 70 käynyt parhaillaan vaikka kuinka olen sitä yrittänyt saada nousemaan.
                                                      Termarin vaihto mahtaa auttaa. Minulla ainakin auttoi.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Tuosta mukavuudesta: Minulla on Outlander mökkimatkoja / peräkärryn vetoa varten, A4 kaupunkipyöritykseen & maanteille (vääntävä diesel & automaatti), mutta kyllä mutkaisella maantielle mukavin pitkäänkin matkaan on TT.

                                                        Makuasioita, mutta olen kaikilla noilla matkannut Keski-Euroopassakin pidempiä ja lyhyempiä reissuja ja olen edelleen TT-fani, neljän vuoden jälkeenkin. Siinä ei ole isoa maavaraa, vetokykyä, automaattia, isoja tiloja yms. joten se ei sovellu kaikkeen ja ei ole kaikessa tietenkään mieluisin mutta...

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          kaikessa tietenkään mieluisin mutta...
                                                          olet ostanut muita autoja muihin tarpeisiin.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            "-Lämpömittari ei nouse 90asteeseen vaikka kuinka yrittää, reilussa 70 käynyt parhaillaan vaikka kuinka olen sitä yrittänyt saada nousemaan."

                                                            Osaa olla myös orastava mittaristovika.Seuraavaksi bensaa liikaa jne...

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Alkuperäinen kirjoittaja banditx Näytä viesti
                                                              Noni, sain auton vuorokaudeksi käyttöön kun tosissaan olen kyseisestä TT:stä kauppaa tekemässä.
                                                              vikoja tällä hetkellä:
                                                              -Takarenkaat loppu
                                                              -Mittariston keskinäytössä häikkää, näyttää vain osittain esim radioaseman nimen.
                                                              -Naarmuja kyljessä ja konepellissä
                                                              -Pusuja etupuskurissa alhaalla ja takana samoin, maalit lähteneet kyseisiltä paikoilta.
                                                              -Konttiin on istutettu subbari mutta en huomaa että se toimisi kunnolla vaikka bassot väännetty kaakkoon, vika voi olla myöskin vahvistimessa.
                                                              -Oikealta edestä kuuluu "naputusta" kun rattia kääntää hiljaisessa vauhdissa. vetonivel tai muu vastaava mennyt
                                                              -Lämpömittari ei nouse 90asteeseen vaikka kuinka yrittää, reilussa 70 käynyt parhaillaan vaikka kuinka olen sitä yrittänyt saada nousemaan.

                                                              Muuten auto toimii moitteettomasti ja voi sanoa että olen ihastunut siihen vaikka vikoja löytyykin. Katsotaan miten liike tulee vastaan jos vaikka kaupat tehtäisiin.
                                                              Renkaita ja pusuja liike tuskin korjaa, mutta kannattaa varmaan pyytää että vaihtaisivat mittariston ja katsoisivat kolinanlähteen. Nuo tuskin liikkeelle maksavat, niin paljon kuin kuluttajalle, joka niitä lähtisi auton ostettuaan vaihtelemaan. Eikös näissä kaikissa melkein mittaristo temppuile.

                                                              Omassa "mopossa" orkkis mittaristo toimii moitteettaa....ainakin vielä toistaiseksi.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X