Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 typ81 ajovalojen soveltuvuus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 typ81 ajovalojen soveltuvuus

    Mulla on ongelma joka koskee ton mun kakkosauton ajovaloumpioita. Auto on siis Audi 80 typ81 '85, mutta ei ole kuitenkaan facelift-malli. Kuskinpuoleisen ajovaloumpion kromit ovat pikkuhiljaa iän myötä karanneet ja lasi on halki, joten uudet pitäisi hankkia.

    Kysymys kuuluukin, että sopivatko Motonetissä myytävät umpiot:
    [COLOR=DarkRed]Audi 80 8.78--7.84 vasen H4 jos BOSCH (ei Quattro 2,2)
    Audi 80 8.78--7.84 oikea H4 jos BOSCH (ei Quattro 2,2)
    [/COLOR]ko. autoon? Ku jotenkin olen ymmärtäny et noi olis faceliftimallin valot... Varaosatiskiltä ei kuulemma ko. autoon valoja enää saa.

    Ja mistä mahtaa johtua, et toinen noista umpioista maksaa 99,50€ ja toinen 79,50€...? :P

    #2
    Tuon perusteella ymmärtäisin että kyseessä on nämä umpiot. Quattrossa on nämä. Minkäs näköinen se sun pirssi onkaan? Miksei se ole facelift jos on -85 mallia?

    Comment


    • #3
      Mulla on juurikin samannäköinen ku toi sun eka kuva, eli tällanen.
      Siitä ei oo mitään hajua et miks ei oo facelift, vaikka rekisteriotteen mukaan on tosiaan '85... :P

      Pitää vissiin tilata tuolta Motonetistä noi uudet umpiot, ne saa varmaan jättää ottamatta jos ne onkin sit vääränlaiset.

      Comment


        #4
        Jos runkonumerosta katsoo niin käy varmasti ilmi että se on -84 mallia. Auto on varmaan rekisteröity vasta seuraavan vuoden puolella, mistä johtuu tuo "vuosimallivirhe". Toi hintaero on mystinen juttu, mutta tilaa halvempi ja jos ei sovi niin vaihda toiseen. :)

        www.kaleu-koch.de löytyy muuten mm. typ81/85 osalta mallitietoutta, jos kiinnostaa...

        Comment


          #5
          Ei quattro vaikuta umpioihin. 80 on normi H4 ja 90/coupe on sitten lisäpitkillä.

          Comment


            #6
            Kyllä 80 2,2 quattrossa on nimenomaan ne lisäpitkälliset umpiot.

            Comment


            • #7
              Kiitos Heikki tosta linkistä! Pitää laittaa valot tilaukseen ja katotaan mitä saadaan. :)

              Comment


                #8
                Sama hintaero laseissa on myös Audicentterissä ja Tepolla. Oikea kannatti tilata Tepolta ja vasen Audilta. Mysteerio ;)

                Comment


                  #9
                  Heksi no okei. Menee melkein tulkintajutuksi onko 5-mukiset 80-mallit 80-l alkupuolelta 80 vai 90 :)
                  80 noilla umpioilla on joka tapauksessa erittäin harvinainen.

                  Comment

                  Working...
                  X