Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko jonku clubilaisen vanha auto?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Onko jonku clubilaisen vanha auto?

    Onko kellään tietoa minkälainen rakennelma tuo on ja kannattaako sitä edes lähtä katsoon?
    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=685816

    #2
    Vaikuttaa foorumilla tuo myyjä. Aktiivisuudesta en tiedä. Se on tuo autokauppias, joka myy omaa autoaan. Tiedän, koska poistin myynti-ilmon yritysilmona ensin kunnes selvisi :)

    Comment


    • #3
      Mä jo säikähdin, että mun vanha, mut ei sentään. Rekisterikin oli melkein sama, väri ja sisusta just samanlaiset.
      Tosin mun ex cq:ssa taitaa olla tätä nykyä Riegerin keula ja helmat ja putket tulee takaa molemmin puolin.
      Btw, onkohan joku bongannu tuota mun ex-autoa Hämeen tai Uudenmaan alueilla?

      Comment


      • #4
        Kuulema ainakin iskarit menisi vaihtoon, pakosarja vuotaa ja alla tosi huonot renkaat. Sisustassa oli kanssa hieman sanomista ja jonkin verran ruostetta mutta eipä tuo muuten kyllä varsinaisesti ole hinnalla pilattu vaikka ei aito ur olekkaan. Kone oli kuulema 10V.

        Onko muuten vapari quattrossa ja solmumallissa sama voimansiirto?

        No,täytyy vielä yrittää pysyä pää kylmänä vaikka on aika helvetillinen audikuume;)

        Comment


          #5
          Teknisesti sama voimansiirto 88 tms asti kunnes torseniaski tuli. Välityksissä eroa. Urkissa 3.89 perä, kun vaparivitosissa 4.11.

          Kyllä tuossa voisi rahalle vastinetta olla, kun on hestekkiä ja systeemiä. Ihan rahan arvoista palikkaa kiinni siis vaikka laittoa olisikin.

          Comment


            #6
            itse tuohon padan heitin kiinni ja kytkin on alkuperäinen urkki, sekä en sitä ikinä turbolle katsastanut.

            joten muutos katsastus sekä isommat jarrut tarvisi peliin laittaa mikäli sen turbolle muutoskatsastaa.


            näin siis olivat asia tuossa talvella.

            Comment


            • #7
              AKE:n ajoneuvoliikennerekisterin mukaan auto on 2d quattro eli ei ole ilmeisesti muutoskatsastettu ko. tekniikalle. Tuon ilmeisesti kuitenkin saa leimattua tuolle tekniikalle kunhan päivittää jarrut vastaamaan ur-mallia vai tarviiko tehonmittauslappua?

              Comment


                #8
                Tai siis jos kyseessä on _Coupe_ quattro, niin ei tarvi edes jarruille mitään tehdä. Riittää alle 165 hevosen teholappu. Mutta suositeltavaa olisi ainakin oman viihtyvyyden kannalta tehdä jotain jarruille.

                Comment


                • #9
                  Siis tuommoseen vapari quattroon saa kuitenkin vaikka lainata tekniikan esim 20v 200tq:sta kunhan laittaa jarrut yms tietenkin vastaamaan urkkia?

                  Comment


                    #10
                    Coupe Quattro ja Quattro ovat eri malleja, siispä tehoja saa olla CQ + 20%. Et voi käyttää vertailuautona Quattroa.

                    Tarkoittaa myös sitä, ettei jarruihin tarvitse koskea, sillä kysymyksessä on mallisarjan tehokkain auto.

                    Comment


                      #11
                      Tuon jutun voi sitten miettiä positiivisessa mielessä, koska urkin alustapalikoita ei todellakaan joka nurkalla ole tyrkyllä.

                      Comment


                        #12
                        Ja aken rekisterissä ei mallimerkintä muutu vaikka katsastettaisiin mille tekniikalle.

                        Comment


                        • #13
                          Ei muutukaan mutta yleensähän siellä on kuitenkin aina maininta jos on vaihdettu tekniikka ja vielä se että mikä tekniikka.
                          Eli jos ymmärsin oikein, niin tuohon ei tarvitse katsastuksen vuoksi enää alkaa vaihtamaan isompia jarruja, riittää kun todistaa että voimaa on alle 165 kaakkia niin pitäisi sen puolesta saada leima.

                          Kestäneekö tuon ikäisessä vaihteistot (jossa ei vielä torsenia) jakolaatikot, perät yms voimansiirto mitenkä löylyä? Tietysti paljon käytöstä kiinni, mutta ovatko kuinka lujia jos koneessa on enemmänkin voimaa.

                          Comment


                            #14
                            Juurikin noin. Sopiva teholappu ja leimalle.

                            Todella lujia.

                            Comment


                              #15
                              tuossa pelissä tosin mittarissa sen verran että minulla alkoivat vetarin nivelet paukkua jo talvella jne.

                              Comment

                              Working...
                              X