Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 1999 kiertokangesta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S3 1999 kiertokangesta

    Itellä räjähti laakeri kakkos-sylinterin kohdalta ja teki selvää kampiakselista ja kiertokangesta, kampiakseli on mutta kiertokankea ei tunnu käytettynä löytyvän mistään, uutta ei saa yksittäisenä vaan koko sarjana (kiertokanget+männät) ja maksaa sen 1200€. Olisko jollain tietoa että onko muita audin moottorityyppejä joista sopisi kiertokanki kyseiseen APY moottoriin?

    #2
    Näyttäs olevan AGU, AQA, ARZ, AJQ, APY, APP, AUL koneissa sama kiertokanki, ostoilmoitus täällä saattaisi auttaa

    Comment


      #3
      Etkan mukaan tuolla 1200€:lla saa merkkitiskiltä vain pelkän kiertokankisarjan 027198401B ei mäntiä. Euroopasta saa tuon alkuperäisen kiertokankisarjan 700€:lla.

      Comment


      • #4
        Näitä sivuja voi katsella, jos olisi sopivaa kiertokankea

        http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...8401b&_sacat=0

        http://www.ebay.de/itm/4x-Audi-A3-S3...OquQ15CqFrPOzQ

        Comment


        • #5
          Joo tossa olis yks AJQ moottorista kiertokanki mutta on kuulemma hieman isompi neulalaakerin reikä. Mulle anto korjaaja tiedon tosta kankisarjasta itse en oo käyny kyselemässä. varmaan kallistun tohon ebayn suuntaan...

          Comment


            #6
            Mulla saattaa olla APY motin kanget viel talles eli 20mm männäntapil..

            Comment


            • #7
              No jos vaihtaa kiinaveivit? Saa varmaan satasen kappale ja sitten kestää alakerta pientä käyttöäkin?

              Comment


                #8
                Kiinaveivit on kyl todettu hyväks ainaki omal kohal!

                Comment


                • #9
                  Löytyy noita 1.8t veivejä pahvilaatikollinen ja tein pikamittauksia. Ihan vaan tulevaisuuden varalle niille, jotka ostaa vain yhden kangen...







                  Kyllä noilla pystyis aika epätasapainoisen koneen saamaan aikaseks, jos pelkkä silmämääräinen tarkastelu riittäis...

                  Comment

                  Working...
                  X