Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tiptronic kolahtaa kun vedättää, A6 avant 2.5tdi -02

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tiptronic kolahtaa kun vedättää, A6 avant 2.5tdi -02

    Perustietoa eli A6 avant 2.5 Tdi 2002 ja laatikko tiptronic 6v. Käsittääkseni ei irtoavaa öljypohjaa.

    Vaihtaa nätisti, kun ajaa rauhassa, mutta kun vedättää reilummin niin kuuluu ihme kolahdus ihan kuin löisi jostain yli. Sen verran olen käynyt alla kun renkaita pyörittää, niin kolahtaa laatikon perässä suuntaa vaihtaessa. Onko siellä joku kitkalukko tmv.? En viitsinyt avata takaosaa, kun sieltä tulee ilmeisesti öljyä ulos. Onko tässä se kaksoismassa vauhtipyörä ja mitä se tekee ollessaan epäkunnossa?
    Viimeksi muokannut jasso; 2.9.2009, 17:10. Perustelu: Lisätty isoja kirjaimia ja pisteitä. Luettavuus auttaa vastausten saannissa, joten kannattaa jatkossa.

    #2
    Ei ole kaksoimassaa tomaatissa ja renkaat ylhäällä pyörittäessä vaihtaa suuntaa kolahtaa, koska siellä on normaalistikkin välystä rattaissa.

    Kolahtaako joltain tietyltä vaihteelta ylös tai alas vaihtaessa?

    En tunne tuota laatikkoa, mutta kai siellä sentään irrotettava öljypohja on josta saa suodattimen vaihdettua.

    Comment


    • #3
      Itse en ainakaan lattialla maatessa nenä kiinni pohjassa, en nähnyt sellaista irroitettavaa pohjaa. Huomenna menen nosturille ja näköisyys paranee. Ääni kuuluu kaikilla vaihteilla kun vedättää nopeasti. Tasaisella kiihdytyksellä ei kuulu oikeastaan mitään. ihme homma ehkä huomenna kokemusta rikkaampi.

      Comment


      • #4
        Mulla on sama vika a3:ssa.. mikähän siinä on syynä..? voisko olla välystä? autolla ajettu vasta 130tkm.

        Comment

        Working...
        X