Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Liikkuukos tuossa Porvoo-Mäntsälä välillä klo16:30 pintaan ketään foorumilaisia?
    Tulee joka päivä useempi lievästi laitettu audi vastaan...

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
      semmoinen vaalean ruskea tms. A4 b6 sedan klubikilvenalusella varustettuna ajeli ohitseni 9-tiellä Turun suuntaan n.klo 9.45 ja painui Kylmäkosken rampista alas. Itse olin työautolla liikenteessä, semmoinen viininpunainen XC-70 suksiboksilla oli yksinään kyydissä.
      Vahva kutina, että syyllinen löytyy täältä suunnasta. En kyllä muista ohittaneeni moista autoa, mutta se että meikäläinen ei muista, ei todista yhtään mitään :) Mutta reitti, kellonaika ja tuntomerkit passaa, hieman oli kiirus sinä aamuna.. (seli seli)
      Viimeksi muokannut Jondetski; 6.5.2011, 21:34.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
        Tänään kehällä Lassila - Tuusulantie välillä olin välillä millon milläkin puolella sinistä C5 S6:sta, ei näkyny klubimerkkejä, mutta eipä niitä tuossa omassakaan ole, vaikka muuten onkin aika tunnistettava yksilö :P
        Taisinpa olla minä, jos omasi oli se kuskin oven alalistaa kaipaava yksilö.
        Eipä löydy tunnuksia tältä tuoreelta jäseneltäkään.

        Comment


        • Vaalea A8 keltasilla sumareilla apsin pihassa Turussa. Tunti pari sitten.

          Comment


          • Vaalea A8 keltasilla sumareilla apsin pihassa Turussa. Tunti pari sitten.
            Juu minähän siinä taisin abc lla pyörähtää josain vaiheessa iltaa! Näytti olevan muitakin kaseja liikenteessä kun joku pörähti siihen pihaan parkkiin d3 langi mallilla.

            Comment


            • Perjantai aamuna (~yhdeksän tienoilla), musta matala B6 avant Kaarinassa. Lapa ainakin nousi :) Profiilin hopealla vurssilla liikenteessä.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                Hämeentiellä tänään sininen B7 S4, klubinkilvenalusilla.
                Voi olla että oli minä! Oliko muita tunto merkkejä?

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja apaatti
                  Taisinpa olla minä, jos omasi oli se kuskin oven alalistaa kaipaava yksilö.
                  Eipä löydy tunnuksia tältä tuoreelta jäseneltäkään.
                  Ei siinä ole pelkääjänkään ovessa sitä alalistaa. Kaikki muut listat enempi vähempi kupruilla myös :)

                  Comment


                  • Kenes sininen A4 Sedan 2.0Tq (rek. VBY-***) oli tänään kahdentoista maissa Oulussa (Arkistokadun?) DNA-kaupan pihalla? Kilvenalunen paljasti.

                    Comment


                    • Puoli seiskan aikoihin kotkansaarella Fransmannin edessä tumma A3 clubin kilvenalusilla.

                      Comment


                      • Tänään Classiciin mennessä tuli Tuuloksesta hieman Lahteen päin vastaan hieno Audi Sport-väritetty UrQ. Sitten ilmeisesti T.Hell osui viereiselle kaistalle hieman ennen Lahden keskustaa. Useampia klubilaisia tuli tietenkin messuilta bongattua :)

                        Comment


                        • Classicista tänään kotiutuessa Lohjan ABC:llä musta aanelkku, kuskilla "imsa support" t-paita päällä. Klubi/foorumilaisia? Bongauksen ajankohta jtn puol viiden kieppeillä iltapäivästä, ite istuin sinisessä fiudessa ni ei tullu nostettua lapasta/näytettyä peukkua.

                          Comment


                          • albanzo tänään kahdeksalla pyörällä Someron jäähallissa.. ;)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja hauno
                              Alkuperäinen kirjoittaja hauno
                              8866 myös bongattu kotitiellänsä nurmella parit kerrat.
                              Jumalauta Hauno, sähän oot tuossa kivenheiton päässä. Itse kurvasin perjantaina raskaalla kalustolla pihaan. Tule joskus hakeen kerhotuotteita.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja mstr Näytä viesti
                                Kenes sininen A4 Sedan 2.0Tq (rek. VBY-***) oli tänään kahdentoista maissa Oulussa (Arkistokadun?) DNA-kaupan pihalla? Kilvenalunen paljasti.
                                Hep hep.

                                Comment


                                • Punainen C4 S4 / S6 Avant Espoon Koskelossa parkissa neljän maissa. Ohiajaessa en ehtinyt nähdä kunnolla, taisi olla kokomusta maski. Kuka tunnustaa?
                                  Ettei olisi ollut kuitenkin pikkukoppainen, mun punainen RS2 Avant mustalla maskilla seisoi Koskelossa yhden uuden toimitalon edessä koko päivän aika näkyvällä paikalla.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Teukkis Näytä viesti
                                    A/S8 bongattu tänään puol viisi parkissa hirvaskankaan abc:llä. Clubi tarra näytti ainakin olevan.
                                    Minä norkoilin Hirvaskankaalla noihin aikoihin.

                                    Comment


                                    • No hieman lisää eiliseltä. Kuka oli mustalla A4 Avantilla eilen ennen iltaneljää Oulun Tokmannilla. Äänistä päätellen mahdollisesti 3.0TDi? Kilvenalunen näytti ainakin olevan.

                                      Comment


                                        Jumalauta Hauno, sähän oot tuossa kivenheiton päässä. Itse kurvasin perjantaina raskaalla kalustolla pihaan. Tule joskus hakeen kerhotuotteita.
                                        Kaveri siinä tien alkupäässä nykyään asustelee ja tulee siellä aika usein käytyä. Tarvii tulla joku kerta morjesteleen.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja mstr Näytä viesti
                                          No hieman lisää eiliseltä. Kuka oli mustalla A4 Avantilla eilen ennen iltaneljää Oulun Tokmannilla. Äänistä päätellen mahdollisesti 3.0TDi? Kilvenalunen näytti ainakin olevan.
                                          Tunnustan. Katoinki parkkiin ajaessa että siinä lähituntumassa oli parkissa hopeinen b6 kilvenalusella.

                                          Comment


                                          • Tunnustan. Katoinki parkkiin ajaessa että siinä lähituntumassa oli parkissa hopeinen b6 kilvenalusella.
                                            Sitä hopeista B6:sta minä en huomannut, olin sillä tummansinisellä B6:lla liikenteessä. :-) Olin vieressä parkissa kun lähdit siitä puutarhamyymälän pihasta pois.

                                            Comment


                                              Tais hauno ajella perässä Pirkkalantieltä Lempäälää kohti. Jäätiin kookaupan jätskikiskalle rvan kanssa herkutteleen.

                                              Comment


                                                Minähän se olin. Kattelinkin et oli kilven aluset edellämenevällä.

                                                Comment


                                                  Harmaa B7 S4 bongattu Lappeenrannan satamassa tänään kuuden pintaan, morjestin ohimennessä :)

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja hauno Näytä viesti
                                                    Musta b5 rs4 nähty muutaman kerran vesilahdella/lempäälässä ja valkoinen b8 klubitarralla muutamia kertoja s-marketin pihassa vesilahdessa.

                                                    8866 myös bongattu kotitiellänsä nurmella parit kerrat.
                                                    Jep, s-marketista tulee evästä haettua.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Heksa K Näytä viesti
                                                      Tänään Classiciin mennessä tuli Tuuloksesta hieman Lahteen päin vastaan hieno Audi Sport-väritetty UrQ. Sitten ilmeisesti T.Hell osui viereiselle kaistalle hieman ennen Lahden keskustaa. Useampia klubilaisia tuli tietenkin messuilta bongattua :)
                                                      Minähän se V8:lla olin. Tottunut bongailemaan vaan oman kylän audeja, niin ihmettelin että kuka se siellä käsi pystyssä vieressä ajaa.. :)

                                                      Comment


                                                      • Haminassa tummanvihreä ykköskoppainen TT singleframe maskilla, korisarjan tapaisella ja asiallisen näköisillä isohkoilla 5 puolaisilla vanteilla, mielestäni tullut täällä joskus kuvia vastaan?

                                                        Comment


                                                          Kukas kanttaili b5 sedanilla seiskan ja kasin välissä slam-itin nurkassa olevassa liikenneympyrässä? Kilvenalunen ainakin oli.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja lasse Näytä viesti
                                                            Harmaa B7 S4 bongattu Lappeenrannan satamassa tänään kuuden pintaan, morjestin ohimennessä :)
                                                            Miehän se. Sunnuntaina jostain kumman syystä aivotoiminta sen verran hidasta ettei oma lapa oikein noussut...

                                                            Comment


                                                              Eilen n. klo 17 Tiiriössä, hopea S2 avant McDonaldsin liikennevaloissa odottamassa vihreitä.
                                                              Itse narmauttelin Motonetiltä Prisman suuntaan

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X