Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

"Phantom Black" -S4 BiT Stage 3

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ihan irti asti on vaikea saada ehjänä, kun matto on yhtenäinen keskikonsolin etupuolelta tai sitten pitää purkaa konsoli ihan atomeiksi. Ite vetäsin uuden maton sieltä edestä keskeltä halki ja siltikin se oli tosi hankala laittaa paikoilleen. Hyvin se siellä silti pysyy, kun tuo on niin paksua tavaraa ja muotoiltu joka uraan. Takaa mattoa nostamalla saa toki helposti laitettua suurimman osan lattiasta, mutta ihan sinne eteen voi olla vaikea saada.. Mutta, jos rengasmelu häiritsee niin voin kyllä suositella vaimennusta. Auto tuntuu monta vuotta uudemmalta, kun rengasmelu hiljeni ihan selkeästi. :)

    Comment


    • Niin siinä vaan kävi taas vaikkei pitänyt - vanteet vaihtui tällekin kesälle. :D Concavea piti saada ja valinta osui Japan Racingin JR11 malliin, joka lienee tämän kesän hitti. Koko sama kuin edellisissä eli 9,5x18" ET30 ja takana 15mm levyt. Väri on Matt Bronze. Kultaisena olisin ottanut muttei ollut saatavilla tossa koossa ja pulttijaolla. Ehkä ihan hyväkin, nuo sopii mun mielestä hyvin tuonkin värisenä.. :)
      Attached Files

      Comment


      • Joo, japanracingit on tänä vuonna hitti. CDCL foorumilla niitä jostain syystä vihataan, mutta jotenkin mä en vaan ymmärrä miksi. Mun mielestä tää on hieno just noilla vanteilla :)

        Comment


          Joo, japanracingit on tänä vuonna hitti. CDCL foorumilla niitä jostain syystä vihataan, mutta jotenkin mä en vaan ymmärrä miksi. Mun mielestä tää on hieno just noilla vanteilla :)
          Koska ne on paskalaatuiset, ylihintaiset ja tuplajaon takia vielä rumatkin + valtaosa malleista taitaa olla suoria kopioita. Tai näin ne siellä kirjoittaa.

          Hyvin sopii tän alle, värikin ihan passeli :)

          Comment


            Oikeastaan kukaan ei ole valittanut että Japan Racing:t olisi menneet hajalle normaalissa katukäytössä. Luisu kuskit suosii halvan hinnan vuoksi. Ja tuplajakoset helpompi myydä?

            CDLC:llä tuntuu nyt joillakin olevan tärkeämpää saada oma mielipide kaikille tietoon ja vielä koitta käännyttää siihen kuin mihinkin uskon lahkoon.

            Comment


            • Miten ois vähä leveämpi ja matalaprofiilisempi kumi? Vois toimia vieläkin paremmin..

              Comment


              • Onneks ei tuu luettua CDLC:ltä muuta ku myynti-ilmoja sillon tällön. ;) Mun mielestä nuo on ainakin ok hintaiset, tai en ainakaan merkittävästi halvempia tiedä tuossa kokoluokassa. Laadusta sit vaikee sanoa, mutta eipä noita kuitenkaan oikeasti normaalikäytössä liene hirveästi alle hajonneen. Samaa sitä sanotaan kaikista "tinavanteista", mutta minkä verran on tiedossa tapauksia, että valmistusvirheen tai muuten vanteen ominaisuuksien takia ois hajonnut.. Ei noihin ainakaan painoja tarvinnut juurikaan laittaa, toisin kuin kaikkiin kasattaviin "laatuvanteisiin" mitä mulla on ollut. Nää ei myöskään vuoda ilmoja pihalle yms. Vanhaks olen tullut ja arvostan näitä asioita nykyään.. :D Mutta käyttäköön kukin mitä vanteita ite haluaa.

                Tuosta leveydestä en sit tiä. Menishän sinne vaikka 235/35 kumikin, taakse ehkä vähän ohuempi spaceri. Eteen menis varmaan ihan noinkin. Mitenkähän tuossa kävis, venyiskö tuo vähemmän sit vai kumoaako tuo profiilin ohennus leveyden lisäyksen? Nyt toi on toisaalta just hyvä siltä osin ettei juuri tarvi raapimista varoa.. Renkaat on myös uudet, joten niillä mennään tämä kesä. Katotaan sit vaikka ens kesäksi muuta, jos sattuis niin käymään et nää ois vielä käytössä.. ;)

                Comment


                • Tulipa käytyä katsastuksessa kokeilemassa tuolla kesärengastuksella -> hylkäys. 225/40 on liian kapee 9,5" vanteelle ja STRO normistoa tulkitaan lakina. Ainakin tämän katsurin kohdalla.. :/ Ja päälle laitto vielä korjauskehotukset ledeistä parkeissa ja sumareissa. Ja olihan tuo liian matalakin.. :D Noh, talvirenkaat alle, pieni nosto keulasta ja normipolttimot kiinni ja uusintaan, kun ehtii.

                  Tälle talvelle ois vihdoin tarkoitus jättää ässä talliin ainakin muutamaksi kuukaudeksi ja maalauttaa auto yli tai ainakin suurimmaksi osaksi. Kaaret on saanut vähän kaikki osumaa, keulassa kiveniskuja, helmat ihan harmaat ja siellä täällä pientä käytönjälkeä. Muutamia muitakin pikkujuttuja pitää korjailla samalla, kun on auto levällään ja on aikaa puuhata.

                  Toisaalta, jos joku muu haluaisi jatkaa tätä projektia, niin voisin ehkä myydäkin ja katsella vaihteeksi jotain muuta.. ;)

                  Pari sivuprofiilikuvaa vielä kesäpyörillä..
                  Attached Files

                  Comment


                  • Tämäpä tuli sitten myytyä tänään. Toivottavasti palvelee uutta omistajaa yhtä hyvin, kuin minua palveli. Hyvään kotiin pääsi ainakin. Ehkä uusi omistaja jotain tänne joskus päivittelee tai jatkaa omana topiccinaan vaikka nyt "muka" käyttöautoksi tulikin.. ;)

                    Comment

                    Working...
                    X