Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Effect Näytä viesti
    Kenenkäs viereen pysäköin TT:ni tänään 18 maissa Tampereen yhteiskoulun lukion pihassa?
    Clubikilvet löyty ja ilmeisesti ratapäivilläkin oltu kun ikkunassa vielä numero? :)
    Komeeta vannetta oli alla.
    Hep! Tai oikeastaan tuo perheen naisväki sillä liikenteessä oli. Hyvä kuva silti ;)!

    Comment


      Jees, morjes vaan vielä! :)

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viesti
        Kuormaajantiellä kaksi ylimatalaa harmaata sedan B7:aa ja yksi samalla tasolla kulkeva musta B8 sedan.
        Minun tuo toinen b7. Yit/caverionin pihassa seisoo päivät.

        Comment


        • kemppaisen tonin perässä taisin ajella oulunsalosta motarille ja ajoit sitte mun perässä kuusamontielle? olin ite sillä mustakeltasella supermoto yamahalla liikkellä :)

          Comment


          • Harmaa b7 ässä väliköntien vianorilla päivällä. Finturbon ja apr tarrat kyljessä.

            Comment


              Ettei ois MarcusS:n A4, missä on ässän puskuri ja maski?

              Comment


              • Voipi hyvin olla, vähän katoinkin jarruja että joko ovat aakkosen tai ässässä on isot vanteet.

                Comment


                  Olikohan joku foorumilainen tänään Kehä I:llä liikenteessä Saksan punapäätyisillä kilvillä varustetulla B7 Avant S4:llä? Väri oli hopea. Perässä ajeli sedan B6, muistaakseni tummansininen.

                  Comment


                    Eilen illalla Mikkelistä -> Kuopioon päin ajelin, ja ajoin loppupätkästä pitkän matkaa Clubi veljen takana RPS-xx0 <- rekkaritunniste
                    Tais olla A6 4f Farkku ja tummansininen, jos nyt pimeessä oikein bongasin :)

                    Väläytin valoja kun ajoi ohitse, ja sitten kurvailinkin takana "hiillostamassa" Itsellä oli musta sedan 4F

                    Comment


                      Ajelen tässä 66 tietä kohti Alavusta ja edessä kurvailee upouusi grafiitin harmaa RS6'nen. Upea ilmestys! Onkohan klubilaisia:)

                      Comment


                        Kukas nosteli kättä b6 avantista motarilla ouluntullin kieppeillä joskus 3 aikoihin. Hoksasin vähä myöhässä ni ei kerenny morottaa.

                        Comment


                          Olikos Juha| puol seitsemän maissa Sturenkadulla lintsin kohdilla?

                          Comment


                          • Se oli joku mun haamu joonas.:)

                            Comment


                              Asia selvä, Milla näki siis harhoja :)

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                                Valkeakosken cittarin parkkiksella punanen A4 B8 avantti klubikilvenalunen takana. Kenenköhän oli?

                                Terveppä terve, olin silloin siellä töissä :) Oisit tullut ostamaan pullaa ja leipää tai saattaahan se olla, että kävitkin :D

                                Comment


                                  Kukas ajeli eilen iltapäivällä (5.9) Mustolasta Lauritsalan suuntaan hopeisella B5 RS4lla. MUG-xxx tais olla, Ite tulin perässä baijerrilla.

                                  Näky olleen sama RiSa lentokentällä ku tuloksia kattelin. Kuka tunnustaa?
                                  Viimeksi muokannut Hege; 6.9.2014, 18:43.

                                  Comment


                                    Tomppis bongattu eilen Oulun Toppilan "huudeilla" B8:n ratissa, tulin kaverin mazdalla vastaan kun oma oli sillä hetkellä tallissa.

                                    Comment


                                    • Hopsiksen kutonen bongattu ilmeisesti työpaikan edessä yhen aikoihin. Joskus nähnyt avonkin samoilla paikoilla, kun käynyt kebua syömässä naapurissa..

                                      Comment


                                        Siellähän minä puoli kahteen asti kärvistelin. Siinä työmaan naapurissa on muuten läänin parhaat kepakit ja lätyt.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                                          Riihimäen HAMKin pihalla alkuviikon ihastellu tumman harmaata pitkäkatto b7 s4:ää, jengitunnuksia löyty, olistaja täällä?
                                          Tänään n.30min sitten pihalta vielä kurvasi imola b5 s4 pois kun olin omalle autolle kävelemässä, jengitarra takasivuikkunassa.
                                          Laitetaan vielä viime pe bongattu "AHISSS" Tampereella Rajasalmen (olikohan se noin) sillalla, tulin aamulla ennen kymppiä vastaan valkosella ategolla.
                                          Morjesta vaan Micce, siitä tulee melkein joka pe samoihin aikoihin ajeltua.

                                          Vaikka itse tuleekin liikuttua sen 30 k vuodes tien päällä, niin harvoin tulee bongatuksi tai bongattua ketään, ehkä se vaan on toi putkinäkö ;) Mutta hienoa, että edes joku bongannut mutkin liikenteessä :)

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                                            Kukas ajeli eilen iltapäivällä (5.9) Mustolasta Lauritsalan suuntaan hopeisella B5 RS4lla. MUG-xxx tais olla, Ite tulin perässä baijerrilla.

                                            Näky olleen sama RiSa lentokentällä ku tuloksia kattelin. Kuka tunnustaa?
                                            Mie olin töistä kotimatkalla.

                                            Comment


                                              Eilen tuli 2 tiellä musta b5 avant vastaan. Matala ja muutenkin siistin näkönen. Katoin vähintään yhtä pitkään ku sinäkin :) Liekkö täältä joku? Kello oli ilta :P

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Varvig Näytä viesti
                                                Tomppis bongattu eilen Oulun Toppilan "huudeilla" B8:n ratissa, tulin kaverin mazdalla vastaan kun oma oli sillä hetkellä tallissa.
                                                Njoo kylläpä siellä päin oon ajellu. Taskilassa tarkemmin, kello oli jtn 14-15 väliin? :D

                                                Comment


                                                  Ajankohta täsmää. :D

                                                  Comment


                                                  • Perjantaina bongailtu 8. tieltä klo 14:00 matala, tumma 80 cabriolet jossain 30km Vaasasta pohjoseen.
                                                    Lisäksi samalle päivälle Limingassa tuli punanen matala B6, valkosilla vanteilla. Lisäksi sama B6 bongattu motarilla lauantaina.

                                                    Comment


                                                    • Kenen jyväskylän/muun suomen klubilaisen S2 oli kivirannantien päässä palokassa? Hopea porschen vanteilla ja nätti ku sika pienenä.. piti oikein käydä ihailemassa kun samalla tiellä itse asun..

                                                      Comment


                                                      • Kukas heitti Emmaljungat mustan klubikilvillä varustetun a4sen kyytiin Kotkan Seurahuoneen parkkiksella ja lähti poispäin kaupungista? Oltiin vierekkäin valoissa siinä kirkon kohdalla, koitin morotella muttet tainnu huomata :D

                                                        Comment


                                                          Perjantaina n. klo 17 Oulussa Limingantullissa valkea B7 sline avant klubin kilvenalusella, löytyskö omistajaa?

                                                          Comment


                                                            Tulikos joku harmaalla B6 sedanilla tovi sitten Rusalta Audi Centeriä kohti haavi auki tuijottaen? :)

                                                            Comment


                                                              Kenen jyväskylän/muun suomen klubilaisen S2 oli kivirannantien päässä palokassa? Hopea porschen vanteilla ja nätti ku sika pienenä.. piti oikein käydä ihailemassa kun samalla tiellä itse asun..
                                                              Minunhan se kottero on. Bongasin samalta parkkikselta komeen A4:sen jengitunnuksilla...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X