Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    JOEL, tästä lukemaan.

    Comment


    • Clubin kilvenalusilla varustettu punainen B6 sedan klo 13 aikoihin ajeli minun edellä jukolanportin risteyksestä Lehmoon. AVX-... Käännyit koulun kohdalla suutelanpellolle. Ajelin sillä hopanvärisellä B5 avantilla tovin aikaa perässä. Moro. :)

      Comment


        Rouva oli ajellut hopean värisen C4-farkun perässä tänään jonkun matkaa, tunnisteina 4.2 ja S-merkit peräkontissa, kilpi BOT-***.

        Comment


          Kuka kerholainen käveli Ideaparkissa myymässäni kerhotakissa vastaan, tänään klo: 15.30 jälkeen?

          Comment


            Henrikö kääntyi ABC:n pihaan klo 21:35?

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viesti
              Jojensuun motonetin parkkipaikalla imola s4 b5 noin klo 14.30. Ei ollenkaan pahan näköinen :)

              Taisin olla minä etsimässä wurthin mömmöjä.


              Just äsken bongattu hopeinen B5 S tai RS4 Joensuun rantakylässä, Oluthuone Savotan kohdilla. Aika ripeesti meni edessä kuhnivan pakettiauton ohi, pölinä vaan kävi.

              Comment


              • Olikohan sama imola S4 avantti Torstaina päivällä Kajaanintiellä kääntymässä Prismalle?

                Comment


                • Henrikö kääntyi ABC:n pihaan klo 21:35?
                  Kyllähän se minä olin. Siinä hiukan yritin morjestaakki nostamalla käpälää :D

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viesti
                    Olikohan sama imola S4 avantti Torstaina päivällä Kajaanintiellä kääntymässä Prismalle?
                    Minähän se siellä olen varmaan ollut sekoittamassa liikennettä :D

                    Comment


                      Punainen S3 kilvenalusella Lahden teknisen viraston edessä eilen alkuillasta.

                      Comment


                      • Tuusulanväylällä tumman sininen? c5 a6 avant kilvenalusella liikennevaloissa vastapuolella, ite käännyin koulukeskukselle päin ja koitin nostaa lapasta varma en ole huomasitko.

                        Comment


                          Nicki lyö tyhjää, mutta tuli yritettyä moikata itäväylällä kun ohitin punaisella ipanalla punaisen urs4 joka ajeli sumarit päällä :D

                          Comment


                            Ajeliko Nikke_ mustalla matalanlivakalla C6 sedanilla ysitietä Kuopioon päin tänään alkuillasta?

                            Comment


                              Joo, Joni huomasin seatin ja mustan katon. Oli katsuri näköjään jättänyt kaikki sumarit päälle, huomasin vasta itiksessä että kaikki valot päällä.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Juha.H Näytä viesti
                                Kenenkäs a6 c5 (NFE-***) oli kirjaston parkissa?? Hienosti oli parkkeerattu kosketuksella lyhtypylvääseen.
                                Pysäköidessä mietin, että nyt on lähellä. Takaisin autolle tullessa minäkin katsoin, että perhana kiinnikö se on siinä. Oli kokonaista sentti rakoa lohkolämppärin pistokkeeseen! Pylväskin oli valmiiksi mutkalla, mutta ylempää taitettu takaisin pystysuoraan :)

                                Kukahan kääntyi iskon rampista moottoritielle pohjoista kohti C4 ässällä(?) noin klo 19? Odottelin itse valoissa motarilta tultuani. Jo ohi lipuessa oli sen verran ääntä, että piti oikein ikkuna avata aavistellen, että kohta pamahtaa! En muuten avannut turhaan ikkunaa :)
                                Viimeksi muokannut q-aasi; 16.3.2014, 20:10. Perustelu: oma bongaus lisätty

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viesti
                                  Tuossa puolilta päivin Kuopion keskustassa Kelan kohdilla musta b6 sedan. Kilvenalunen ja tais JP autotuningin tarra olla kupeessa. Joku foorumilta?

                                  Minun entinen auto. Nykyinen omistaja ei taida olla klubilainen.

                                  Comment


                                    Harjula: Kyllä ajelin ysitietä. Jyväskylästä olin tulossa. Terve vaan!

                                    Comment


                                      Morjensta vaan jälkikäteen, näin siis oikein.

                                      Comment


                                      • S8 (onko korimalli nyt D2) kilvenalusilla bongattu Hyvinkään keskustassa tänään aamulla.

                                        Comment


                                          Kenekäs perässä ajoin juuri Mikkelin ohitustiellä? Tumma b5 S4 sedan, LTI-***. Kilvenaluset näytti olleen takana...

                                          Comment


                                          • Siistin, hopeisen 4F avantin perässä ajelin poikkimaantiellä vähän ennen klo10.. Rekkari oli LKN-xxx, olitko se sinä? :D

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Pygmi Näytä viesti
                                              Kenekäs perässä ajoin juuri Mikkelin ohitustiellä? Tumma b5 S4 sedan, LTI-***. Kilvenaluset näytti olleen takana...
                                              Se olin minä, prööt vaan :) hyvä reissata ympäri Suomea työasioissa 9,9 keskikulutuksella
                                              Viimeksi muokannut Pitkänen; 18.3.2014, 08:01.

                                              Comment


                                                Eilen aikalailla tasan viideltä ip Sepänkadulla Oulussa oltiin S8:n (GG*-) kanssa vastakkain liikennevaloissa, ja lähdettiin siitä peräkanaa Limingantullia kohti. Ajelin edellä mustalla Cliolla (siipihirvitys=).

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                                  Punainen S3 kilvenalusella Lahden teknisen viraston edessä eilen alkuillasta.

                                                  Kaverilla kylässä! Piti ihan käydä kattomassa siitä risteyksen luota, että saako siihen pysäköidä. Ei ollut kieltoakaan niin jätin sitte siihen :)

                                                  Comment


                                                  • Kuopion postikeskuksen pihassa uuskoppanen valkoinen TTq. Jengitunnus komeili kuskinpuolen takaikkunassa.

                                                    Comment


                                                      Pääsihteeri Pänttönen kyyditsi Japanialaista laatuautoaan Junatieltä Sturenkadulle mäkeen. Kello oli ehkä vartin yli kuusi ja mä ylitin tietä jalan...

                                                      Comment


                                                        Tunnustan. Olin menossa hakemaan ässää tallista koska se on menossa torstaina Jeren hellään huomaan.

                                                        Comment


                                                        • Tummanharmaa B7 avant lauantaina kolmostiellä ylöjärvellä? Mustalla vastaavalla oltiin rinnalla.

                                                          Comment


                                                          • Juuri bongattu oulussa motarilla b7 hopea/harmaa. Takana kilvenalunen. Temrexin autolla liikkeellä.
                                                            Viimeksi muokannut J0EL; 19.3.2014, 08:14.

                                                            Comment


                                                              Tummansininen C5 Avant tuuninkitakavaloilla hilpeässä q-luisussa lappeen Rannassa Ihalaisen liikenneympyrässä ennen seiskaa aamulla :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X