Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 alusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C5 alusta

    Mimmoisilla alustoilla kuljetatte Aulikkianne? Olen itse miettinyt, josko tehtaan oma sporttialusta olisi järkevin vaihtoehto...

    ...pistäkää myös hieman hintoja hankinnoistanne. En nimittäin ole missään nimessä hankkimassa markkinoiden kalleinta rata-alustaa.

  • #2
    Mulla on tossa A6:ssa Eibach Pro Kit, eli -30mm madaltavat jouset orkkisiskarein.

    Turha lullamaisuus hävisi mutta ei liiaksi, eli on silti todella mukava ajaa.

    Hintaa en tarkalleen muista kun tuli kahden auton jouset Saksasta samassa tilauksessa mutta taisi olla jossain 230-250e:n kintaalla.

    Comment


      #3
      Mulla on tulossa Eibach Pro Kit viikon sisällä, mut taitaa mennä iskaritkin uusiksi testin perusteella. Mitäs suosittelette? Itse olin ajatellut Kybin tai Sachsin kaasuja.

      Comment


      • #4
        Eikös Sachs ole yhtä kuin Boge, joka edelleen tarkoittaa orkkiskamaa.
        Eli ne kelpaa kyllä ihan hyvin ja on yksi tuote joka kannattaa käydä poimimassa Motonetista, siellä myyvät tuota Bogea hyvään hintaan.

        Comment


        • #5
          Juu, kiinnostaisi myös itseäni, että minkälaisia alustoja porukoilla on a6:ssa.
          Tarkoitus olisi lähipäivinä hankkia tuohon uuteen kulkineeseen uusi alusta, ja korkeussäädettävä satsi olisi tähän tilanteeseen se järkevin.

          Onko kenelläkään kokemusta esim. Fk:n highsportista a6:s korissa?
          Entäpä Kw:n vari1-setistä?

          Comment


          • #6
            Tallinna

            Onkos tietoa Tallinnan tarjonnasta/hinnoista mitä tulee laadukkaisiin alustaratkaisuihin??

            Ja tuohon Bogeen - onkos se Audin oma sporttialustakin sitten kyseistä merkkiä? Ja löytyneekö Motonetistä?

            Comment


            • #7
              No mulla on kw1.
              Ei se paha ole. Alussa oli madallusta liikaa ja se taisi aiheuttaa että oli minun makuun hieman pintakova. 1.5cm kun nosti parani huomattavasti

              Comment


              • #8
                Sporttialustasta en tiedä mutta tuota Bogea saa todellakin Motonetista siedettävään hintaan.

                Comment


                • #9
                  Itselläni myös KW:n Variante 1. Varsin mukava vaikka auto onkin todella matala...

                  Comment


                  • #10
                    Laittakaas kuvia millasia madalluksia?
                    Oon tilaamassa Jomin säädettävää, kokemuksia kyseisestä alustasta?

                    Comment


                      #11
                      Mulla oli A6sessa KW2 ja ihan kiva sitä oli kuskata.Tästä kuvia.
                      Puutiolle olis tuolla myyntiosiossa Abbapojalla puskurit myytävänä..
                      Minulta joutaisi yksi A6sen vakio-alusta evukkaasti, jos joku näkee tarvetta.

                      Comment


                      • #12
                        Juu, huomasinkin, että olis maukas puskurisatsi..... tällä hetkellä budjetti on jo ylitetty kirkkaasti, eli ihan vielä ei koria aleta muokkaaman. ;)

                        Kw1- satsista oli jo kauppaa menossa, mutta joutu vetään liinat kiinni toistaiseksi.

                        Se on tuo mun nykyinen pirssi sen verran takakenoinen, että siihen kun sen väh. 4cm madalluksen heittää, niin taitaa takarenkaat olla jo kaarissa kiinni hyvin vahvasti. Renkaat on 255/35-18.
                        Eli kovin paljoa ei voi autoa laskea.

                        Comment


                        • #13
                          Jom.de:stä tuo Jomin säädettävä vähän yli 300 euroa.. Saa nähdä tekeekö mitään, eilen lähti tilaukseen. Edestä 40-75 ja takaa 30-60 milliä pitäisi saada säädettyä.

                          Comment


                          • #14
                            tuli laitettua itsekkin nuo Eibach Pro Kit jouset ja Sachs kaasuiskarit ja tyytyväinen olen ollut.

                            Comment


                              #15
                              Perheen uudessa kauppakassissa on Bilsteinin iskarit ja H&Rn jouset. Tuntuisi ainakin ensituntumalta toimivan aika pirskatin hyvin yhteen. Pystyy ostamaan Audiclubin Tepon kautta.

                              Comment


                              • #16
                                Tekeekös tuollaisella satsilla mitään? Periaatteessa riittäisi Eibachin Pro Kit jousetkin kun iskarit tuli vaihdettua puoltoista vuotta sitten, mutta tuo säädettävyys houkuttelee. Pätäkkää ei ole hirveästi sijoittaa kun on noita kohteita muitakin ks. autossa. :)

                                Comment


                                • #17
                                  Hinnan perusteella ei tee. Tosin tuossa oli mielestäni "from" hinta, joten en tiedä. Yleensä ottaen säädettävissä sarjoissa hinta korreloi aika hyvin laatua. Jos päädyt kokeilemaan, niin muista, että voit joutua herkemmin asioimaan takuuasioissa ja repimään tolppia irti ja odottelemaan uusia jne. Suomen talvenkesto on ollut haasteellista joillekin halvoille iskareille.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Mites sitten muut madallusjouset noille vakioiskareille? Tuo Eibachin sarjan hinta liikkuu vissiin siinä 300? hujakoilla, mutta onko muita potentiaalisia jousia tuossa n. 30mm sarjassa? Edullisuus ei haittaa mutta paskaakaan ei viitsi laitella. Mitä mieltä esim Weitecin tai FK:n jousista? Weiteciä saisi n. 200? ja FK on n 150? sarja.

                                    Mitä olette maksaneet asennuksesta? Pitää asennuttaa ellei saa ketään osaavaa houkuteltua kaveriksi vaihtamaan...

                                    Comment


                                    • #19
                                      H&R on varmaan myös ihan hyvä. Weitec:stä itsellä huonoja kokemuksia, mutta siitä on kyllä aikaa satoja vuosia.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Nyt on jousivaihtoehdot rajattu: Eibach tai H&R. Hinnat käytännössä samat Tepon kautta. (260/270?) Kummastakaan ei kokemuksia ole, joten vinkkejä otetaan vastaan. Käsittääkseni tuo Eibachin setti on -30mm ja H&R -40mm, onko näin?
                                        Mahtuukohan 225/40-18 kesäkiekot alle ongelmitta?

                                        Comment


                                        • #21
                                          Mahtuu. Erittäin nätisti. Kunhan vanteen et-luku ei ole kovin pieni.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Jos vaihtoehdot offsetille on 35 ja 45...?

                                            Comment


                                            • #23
                                              Ja niistä se 35 kannattaa laittaa.

                                              Tuosta voit vaikka katsoa -30mm Eibachit ja 35 ET:llä tuo mainitsemasi rengastus:
                                              http://picasaweb.google.com/aki.rantala/A6#
                                              Talvikuvissa 205/55/16 orkkisvanteilla, joiden ET:tä en muista.

                                              Joidenkin mielestä varmasti vielä traktorimallia mutta ite tykkäsin, pitää kuitenkin päästä parkkihalleihin yms. ajelemaan.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Mistä saa edullisimmin -30mm Eibachin jouset? Jos ulkomailta niin linkkiä kiitos.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Täältä löytyy tehtaan oma sporttialusta (vissiin -30mm) ja itse ainakin olen ollut tyytyväinen toistaiseksi. Tuttava tosin varotteli, että pitäis viellä lisää pudottaa jos meinaa hankkia isompia vanteita (näyttää hänen mielestään trakotrilta jos laittaa vaikkapa 19" alle). Mutta kyllä tuolla nyt ajelee viellä toistaiseksi :)

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Mitenkäs iskaripolitiikka toimii ko kulkineessa ? 30mm madalluksen laitan ja varmaan Eibach, mutta toimiiko A6.ssa vielä vakioiskari tuon kanssa ? Jos samalla laittaisi uudet vakiopumput eli Boget Motonetistä. Noilla alkuperäisillä on kuitenkin menty 170tkm joten ihan uudet eivät enää ole.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Toimii vakiopumput noiden kanssa ihan hyvin.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Kassu91 Näytä viesti
                                                        Mistä saa edullisimmin -30mm Eibachin jouset? Jos ulkomailta niin linkkiä kiitos.
                                                        Tepon kautta saa edukkaasti Saksasta ja lähes samoihin hintoihin saa Englannista. Esim Roadrunner Motorsport myisi Eibachin jouset 246€ toimitettuna tuohon mun -99 A6. http://www.roadrunnermotorsport.co.uk/index.asp

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Teppo? Ei sano mulle mitää jos joku kertoo kiitos

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Kassu91 Näytä viesti
                                                            Teppo? Ei sano mulle mitää jos joku kertoo kiitos
                                                            Nopeasti kirjoitin niin en huomannut tuota mainita, eli Teppo Kalske on kerhon oma osadiileri, jonka kautta saa marmorihintoja edukkaammin osat suoraan Saksanmaalta. Audiclubin jäsenenä hinta käsittääkseni edullisempi. Varmasti en osaa sanoa toimittaako tavaraa ylipäätään ilman ACF-jäsenyyttä. Tuolta löytyy tiedot: KLIK
                                                            Yritysilmoitukset-osiosta löytyy myös ilmoituksia.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X