Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0 TDI hehkut

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    3.0 TDI hehkut

    Näkyy olevan uudet hehkutulpat vähän pidemmät kuin vanhat,kaippa sopii olemaan?Oli yksi kokonaan pimeenä ja muutkin toden näköisesti väsyneitä,meinaan sen verran ravisteli kylmäkäynnistyksessä!

  • #2
    Kyllä ainakin mulla oli uudet ihan samanpituiset kuin vanhatkin ja ihan samalla numerolla, tosin ne ei olleet halpahallista vaan merkkarilta, pari olen vaihtanut eli ne jotka on ilmoittanut pimeiksi.
    Sanoisin ettei yhden pimenemistä juuri huomaa enempää kesällä kuin talvellakaan, hieman sinertävää pölläyttää kovalla pakkasella jos on yksi pimeenä...

    Comment


    • #3
      Samoin Boschin tekeleet oli samanmittaiset.

      Pitäiskö varmistaa että ovatko oikeat?

      Olikos noi vanhat keraamiset vai jo metallirunkoiset?

      Comment


        #4
        Metalliset on ja alkuperäiset ,Tepon kautta otin.

        Comment


        • #5
          Sori, tarkoitin vanhoja.

          Oliko nekin metalliset?

          Vanhemmissa on tosiaan keraamisiakin, joten oisko siinä eroa?

          Comment


          • #6
            Aiheeseen liittyen onko mitään arviota kuinka paljon hehkujen vaihtaminen kustantaa huollossa? Minullakin on ilmeisesti ainakin yksi pimeänä mutta käytössä sitä ei huomaa millään tavalla. Kannattaako laittaa kerralla kaikki uusiksi vaiko tarpeen mukaan?

            Comment


              #7
              Alkuperäinen kirjoittaja barro Näytä viesti
              Sori, tarkoitin vanhoja.

              Oliko nekin metalliset?

              Vanhemmissa on tosiaan keraamisiakin, joten oisko siinä eroa?
              Ei ole -06 mallissa enää keraamisia.

              Comment


              • #8
                Aiheeseen liittyen onko mitään arviota kuinka paljon hehkujen vaihtaminen kustantaa huollossa? Minullakin on ilmeisesti ainakin yksi pimeänä mutta käytössä sitä ei huomaa millään tavalla. Kannattaako laittaa kerralla kaikki uusiksi vaiko tarpeen mukaan?
                Siis merkkihuollossa? Hehku kpl >25€ ja ilmeisesti veloittavat lähemmäs tunnista, joten siitä sitä kertyy...

                Olen päättänyt vaihtaa itse vain sen joka pimenee, kun itsellä on testeri ja momenttiavaimet ja muutenkin huollan itse, tokihan jos merkkarilla kaiken teettää niin kannattaa vaihdattaa ilmeisesti kaikki kun ottavat siitä vikakoodien luvustakin jotain 40€...

                Comment


                • #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja Pende Näytä viesti
                  kun ottavat siitä vikakoodien luvustakin jotain 40€...
                  Onpi muuten Audi Centerin listahinta 75e...

                  Comment


                    #10
                    Metalliset oli vanhatkin.Kerralla vaan kaikki,käyntiin lähtö parani ainakin minulla.On muuten helpot vaihtaa itse,kun ei tarvitse edes purkaa mitään.työkaluiks riittää pitkäkärkiset pihdit,1/4"pitkä hylsy ja -jatkovarsi,magneetti. Laiton vielä kierteisiin alumiinitahnaa.
                    Viimeksi muokannut ari; 10.11.2012, 11:52.

                    Comment


                      #11
                      Tutkin tossa noita vanhoja hehkuja.Niissä on samat numerosarjat uusien kanssa,paitsi viimeinen kirjain on C ja uusissa J.

                      Comment


                      • #12
                        Lainataanpa hiukan tätä topiccia, mikä mahtaa olla sylinteri järjestys tämmösessä 3.0tdi:ssä?

                        onko kenties?

                        keula keula
                        1------4 4------1
                        2------5 vai 5------2
                        3------6 6------3

                        vai joku muu????

                        Comment


                        • #13
                          Taitaapi olla se vänkärin puolen rivi 1-2-3 ja säföörin itsensä puoli 4-5-6 siis edestä päin lukien...

                          Comment


                          • #14
                            juu kiitoksia avusta.

                            Comment

                            Working...
                            X