Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Telldus Tellstick Net ja Nexa etäohjaukset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Telldus Tellstick Net ja Nexa etäohjaukset

    Pitäisi rakennella yhteen kohteeseen jonkin asteista etävalvontaa ja -käyttöä.
    Onko veljillä kokemusta kummastakaan noista tai jostain muusta, jotka toimii tai varsinkin niistä jotka ei toimi?

  • #2
    Dvdplaza:n foorumilla tuosta on enemmänkin juttua. Kotiautomaatio tai yms ketju. Varmaan sieltä kannattaa kysellä ja tutustua, jos täältä ei rupea löytymään. Itsellä ei kokemusta, mutta siellä seurannut.

    Comment


    • #3
      Töistä on kokemusta TellStick USB-tikusta ja NEXAn rasioista. Pelaavat yhteen hyvin ja TellStickistä ei ole minulla pahaa sanottavaa. NEXA:n rasiat sensijaan voisi olla parempiakin. Niitä on joku hajonnut, ja välillä saattavat lakata tottelemasta ohjausta niin että ne pitää resetoida irrottamalla hetkeksi pistorasiasta. En kyllä ite mitään vakavampaa etäohjausta noilla leluilla suunnittelisi.

      EDIT:
      Nyt kun pääsin vauhtiin, niin jatkan samasta aiheesta: IQSocket, näitähän myy mm. Verkkokauppa.com. Samaa vikaa, joku hajonnut ja joskus tarvii resettiä.
      Itelle ostin kotiin D-Link DSP-W215:n. Mukahelppo asennus, painat vaan nappia niin kaikki muka toimii. Mut ei se ihan niin mennyt, vaikea asentaa yhen napin ja ledin käyttöliittymällä jos joku ei menekkään niin kuin valmistaja on viisaudessaan ajatellut (trouble shooting -osasto puuttuu ohjeistuksesta kokonaan). Käyttö onnistuu vain pilven kautta, laitteessa on web-serveri mutta sieltä ei voi ohjata päälle/pois. Pilven kautta ohjaukseen ei ole web-sivua, vaan se toimii ainoastaan valmistajan omalla mobiiliaplikaatiolla. Windows-puhelimeen ei ole applikaatiota saatavilla ja Android-aplikaatio on ihan kamala, ja asentuu vain yhteen mun kolmesta Android-laitteista. Voi kun löytäisi jostain kunnollisia etärasioita, mulle ei ole tullut vielä vastaan.
      Viimeksi muokannut Jouni_K; 21.10.2015, 19:41.

      Comment

      Working...
      X