Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hirvittävimmät musiikilliset oksennukset.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Stamina: Se joku helvetin kuutio. Aivan kauheaa sontaa.
    Menee radio kiinni heti kun se alkaa. Ja vielä soittavat sitä ainakin kerran aamuisin töihin ajaessa ja paluumatkalla myös. Asema on Radio Rock.

    Comment


    • Stamina kokonaisuudessaan on yksi paskimmista bändeistä ikinä. Sama komppi kaikissa biiseissä ja puhelinluettelosta otettu sanoja peräkkäin

      Comment


      • https://www.youtube.com/watch?v=Irk88h73isU&app=desktop
        Olen sanaton!

        Comment


        • Maaria Lehtisen biisi saattoi olla jonkunsortin huumorilla tehty julkisuudenhakutempaus, tämä on sitä ihan varmasti: https://www.youtube.com/watch?v=yn9IkBceqAg

          Jos ei ole niin alan suunnitella tulevaa uraani laulajana.

          Se joka pystyy katsomaan ton pätkän loppuun saa palkinnoksi papukaijamerkin ja ehkä mun käytetyt kalsarit.
          Viimeksi muokannut Kenda; 13.9.2016, 09:30.

          Comment


          • Onhan nuo smurffiääniset Sannit ym. sinällään suht harmitonta paskaa ja ne voi jättää omaan arvoonsa, mut IMO asiasta tekee jotenkin vastenmielisen se kun 10v lapset lauleskelee jotain "kokeile mua" tms. kun eivät välttämättä edes ymmärrä mistä lauletaan.

            Kendan video menee ehkä kategoriaan "annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ääni se on variksellakin" mut on annettava tunnustusta yrittämisestä ! Joskus turha itsekritiikkikin voi olla taakka ;)

            Comment


            • Jäätävää sontaa tuo kendan ja paronin linkin kappale. :/
              Viimeksi muokannut To87; 13.9.2016, 20:50.

              Comment


                Kendan video menee ehkä kategoriaan "annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ääni se on variksellakin" mut on annettava tunnustusta yrittämisestä ! Joskus turha itsekritiikkikin voi olla taakka ;)
                Niin, onko meillä kenelläkään lopulta varaa arvostella muiden yrittämistä. Eihän tuo nyt ihan putkeen mennyt, mutta mitä siitä? Olen hervastin kanssa samaa mieltä, annetaan ihmisten yrittää, ilman yrittämistä ei saa koskaan mitään aikaan eikä mitään uutta synny.

                Comment

                Working...
                X