Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 kuljettajan ovi pimeä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B6 / Pelkääjän ovi

    Noniin, lähtisin tälläisestä asiasta kyselemään apua.

    Pelkääjän puolen ovi alkoi temppuilemaan. Ovi ei mene lukkoon, eikä lätäkkövalot toimi missään.

    Lähdin tuota ovi ongelmaa korjaamaan, sain hommattua uuden ikkunanostin moottorin, ilmeisesti sinne siis tulee oven sähkösyöttö. Tilanne ei muuttunut, vaan sama ongelma jatkuu. sähköt siis tulee kumminkin perille asti, sen takia päädyin tohon tulokseen.

    Onko "mukavuusboksilla" mitään virkaa näihin ongelmiin, ainakin lätäkkövalot varmaan sitä kautta tulee jollai viisiin.

    Olen lulenut edellisiä palstoja, enkä saa nyt millään mitään noista irti.

    Monessa paikkaa noita johtosarjoja on, onko itse oven ja ovipahvin välissä jotain mitä pitäisi tutkia?

    Comment


      Ei oo itellä tullut viallisia eteen mutta oon parit johtosarjat purkanut B6:sta ja myynyt kun ne kuulemma hajoavat. Oven johtosarjan liitin on A-pilarissa kumisuojan alla josta saa irti. Senkin tietysti voisit käyttää ekana irti ja kattoa onko esim. kosteutta päässyt ja kaikki visuaalisesti ok näköistä.

      Comment


        Johtosarjasta keskustelua.

        Comment


        • Hei, elikkä kuskin ovi jäi jumiin ei aukea ulkoa eikä sisältä, oven sisällä tanko ei aukaise kieltä, pitäisi saada verhoilu pois ehjänä tai jotenkin ovi auki?

          Comment

          Working...
          X