Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä maasturi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Ainakin tuossa 4.2:ssa.

    Comment


    • #32
      -99 Pajero 2.8 TD GLS on tullut tutuksi. Hankittu uutena ja ollut siitä asti duunin pakuna.
      Kilsoja takana 250tkm. Kansiremontti (liikkeen vika), laatikkoremontti, vetarit kertaalleen, takaovi on aivan paska (sarana ruostuu vuosittain kiinni, vaikka rasvataan) Kerran pudonnut maahan. Vetokoukun runko ruostuu helposti, muuten kori on aivan käsittämättömän kestävä! Maalipinta on todella hyvännäköinen edelleen. Mitä lie maalia käytetty..

      Comment


      • #33
        tojotissa en usko (tai en muista kuulleeni) että muissa kuin hdj80 4,2Td olis kk-laakeri "ongelmaa"

        Ei noita testaamatta voi tuomita "liian isoiksi", varsin näppärä kuitenkin.

        KZJ90 vois ola sillä 3.0tdllä asiallinen, jos ei vedä kärryjä?

        Comment


        • #34
          Nyt pomppaa vanha keskusteluketju ylös.

          Piipahdin autokaupassa, kun meinasin ostaa taloon toisen Subarun itselleni käyttöautoksi. Ei löytynyt sopivaa vähän käytettyä, mutta hangessa lojui hyvin varusteltu Nissan Terrano 3.0Di -03. Nyt parin viikon kuluttua auto on meillä kotona ja minun rahat autokauppiaalla. Miten tässä nyt näin kävi?! Missä minun Subaru...?

          Onko kellään pidempiaikaista kokemusta Terranosta? Itse en vielä osaa tuosta mitään kattavaa mielipidettä muodostaa. Mukavan rento se on ajaa, vaikkakin suhteellisen meluisa nykypäivän mittapuun mukaan. Lastutettuna tuo automaattikin ryntää ihan kivasti.

          Sattuuko kenelläkään olemaan tuohon sopivaa 16" vannesarjaa? Myivät auton kaksilla renkailla, mutta yksillä vanteilla... =)

          Comment


            #35
            4vant voisi myös kertoa että mihin 4x4 valinta loppujen lopuksi kohdistui, jotta me voisimme sitä tässä arvostella :)

            Comment


              #36
              Blocket on tyhjä. Venäläisetkö ovat hakeneet ruotsin tyhjäksi autoista? Esim B6 1.9TDIq avant ei ole. Auttaisin muuten mielelläni.

              Comment

              Working...
              X