Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Juuri äsken bongattu punainen, todella siisti kuntoinen 80/90 quattro sedan, Espoon Suvelassa. Kävit kääntymässä Kirstintiellä kerrostalon pihassa, itse olin parvekkeella pällistelemässä lentokoneita! Kilvenalunenkin oli mielestäni ainakin takana...
    Viimeksi muokannut TTH-80; 17.4.2017, 15:41.

    Comment


      Terve, huomasin että katsoit pitkään parvekkeelta, Compe on taas ajossa.

      Comment


      • Mustan A5 B8 perässä ajelin Savonlinnan ja Juvan välillä tänään, oli kilvenalus takana ja annoin vähän tööttiä kun painoin ohi. Se oli morjestus ??

        Comment


        • Tampereella Rantatien aamu"ruuhkassa" seiskan nurkilla tänään hopean värinen B5 RS4. Oliko voorumilaisia?
          Viimeksi muokannut concorde; 18.4.2017, 08:05.

          Comment


            terve vaan kuka oletkin :)

            Comment


            • Selvästi tulee Vantaan Bilteman suunnilta, josta on hakenu pari lisäpiippua perään.

              Comment


                Valkoinen brx kilpinen 4g avant, alusella. Kehä 3 bilteman kohdalla. Vilkku oli johonkin kadonnut..

                Comment


                • Jonkun vuoden ollut jo jäsenenä ja nyt vasta tajusin tämän bongaus-sivun :D
                  mutta jos cancermann on menettänyt yö-unet niin viestit 20133 ja 20980 olin minä autoni kanssa :) tosin nykyäänsä auto ja mies liikkuu toissaalla...

                  Comment


                    Keltainen A/S4 (B5) Nukarilla. Kääntyi kurmuuttamaan Raalantieltä Syväojantielle.. Itse toljotin ohiajavaa autoa kotipihastani.

                    Comment


                    • miccomus; Arvaa mikä väsy :D

                      Comment


                      • Tänään iltapäivällä matinkylässä käännyit ison omenan luota haukilahden suuntaan. Ja autona siis tummansininen matala 4f avantti rotiformeilla. Muistelen nähneeni täällä joskus jossain topikissa...mutta huh hei jaa kun on komea laitos :)

                        Comment


                          Kyllä puercon 4F erottuu edukseen katukuvassa täällä Espoossa.

                          Comment


                          • 21.45 nurkilla Tuupakan/Voutilan sillan alla A2 Audi. Ajelin A6 perässä ja väläytin valoja moroksi :)
                            Kilvenalunen takana, moimoi.

                            Comment


                            • Joku oli B7lla Flamingossa 2000 aikoihin.

                              Comment


                                kukas on Kv2:sella?

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja concorde Näytä viesti
                                  Tampereella Rantatien aamu"ruuhkassa" seiskan nurkilla tänään hopean värinen B5 RS4. Oliko voorumilaisia?
                                  Minähän se varmaan olen ollut töistä kotio palaamassa! Ajankohta ja auto ainakin täsmää..

                                  Comment


                                    Päivällä sininen rättikatto huracan ajoi parkkiin viinikan absille, kun juuri lähdettiin kahvilta.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viesti
                                      Minähän se varmaan olen ollut töistä kotio palaamassa! Ajankohta ja auto ainakin täsmää..
                                      Eipä noita RS-kulkimia tuolla liiaksi asti ole, joten varmaankin sut bongasin. Kyllä tuollainen perusarkkia tukevammin tiessä istuva auto erottuu kummasti massasta. Hieno auto!

                                      Comment


                                        Aamulla bongattu hietalahden kohdalla matalahko valkoinen A4 B8 jossa Concave-vanteet ja Falken tekstit renkaissa. Täältäkö?

                                        Comment


                                          Oranssi 8J TT kilvenalusilla Lahden motarilla juuri Kehä3:lle länteen liittymässä. Pirteä väri. Ajoin ohituskaistaa ohitse farkku Volvolla.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja concorde Näytä viesti
                                            Eipä noita RS-kulkimia tuolla liiaksi asti ole, joten varmaankin sut bongasin. Kyllä tuollainen perusarkkia tukevammin tiessä istuva auto erottuu kummasti massasta. Hieno auto!
                                            Kiitokset kiitokset!

                                            Comment


                                              Joku ajeli jenkkitakavilkuilla varustetulla farkkukutosella tampereen ohitustietä jyväskyläänpäin. Meinasit joutua mottipottiin ennen tunnelia mutta hoidit tilanteen oikaisemalla oikeaa nilkkaa.

                                              Comment


                                              • Tammiston Cittarilla kilvenaluset bongattu! :) Aika tarkkaan 20:36 väittää auton kello. Kuka?
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                  Joku clubi tarralla varustettu v8 urs6 oli roihupellon katsastusasemalla puolenpäivän aikaan. Kurvasin viereen mustalla pakulla ja ei siinä kiireessä tullut edes moikattua kun ei aivot heti rekisteröiny et oli clubi tarra :D
                                                  Viimeksi muokannut Myotonia; 23.4.2017, 17:14.

                                                  Comment


                                                  • Tuliko Aarne vastaan äsken Salossa piihovin jälkeen Somerolle päin?

                                                    Comment


                                                      Näinkö oikein että oli joku clubilainen mustalla/tumman harmaalla Audilla (b8?) Kaukajärven valoissa, tulit Turtolasta päin noin klo 8.30? Rekkari alko ehkä V:llä, en huomannu sen koommin tuntomerkkejä kun ajoin ristiin ohitte kohti mäkkäriä jne.

                                                      Comment


                                                        Artsi oli eilen päivällä kastellin s-marketin pihalla avantti ässällä

                                                        Comment


                                                          Raekuuron aikaan tuli punainen Compe vastaan Hernesaaressa ja ihan kuin olisi ollut itse Killeri ratissa?!
                                                          Mä ajoin mun paellankuljetinta.

                                                          Comment


                                                            Aivan oikein näit, kävimme Heksin kanssa ajelulla/kaffella. Heksilla oli joskun punainen Compe joten piti päästä muistelemaan menneitä.

                                                            Comment


                                                            • Olikos joku tällä foorumilla vaikuttava tänä iltana mustalla A4 liikenteessä. Käännyin ite moottoripyörällä 54 tieltä kohti lammia ja käännyit perään riihimäen suunnalta lammille. Muutaman kilometrin päästä käännyin pois ja morjenstettii toisillemme. Kilven alusia en kerinnyt kattomaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X