Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 85 laatikko

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ 85 laatikko

    Onko -86 Coupe GT:n (Typ 85) vaihdelaatikko samanlainen kuin esim. saman vuosimallin 100:ssa?

  • #2
    Ei taida käydä. Coupessa taitaa olla 093 aski ja satkissa 016. Toisaalta kaikki on soviteltavissa.

    Comment


    • #3
      Jos vetotavat on samat ja sylintereitä yhtä paljon,niin eiköhän ne periaatteessa samoja tekniikoita ole molemmissa.
      Välityksissä on tietysti eroavaisuuksia.
      4 ja 5cyl koneiden laatikot on vähän hankalampia risteyttää keskenään.

      Comment


      • #4
        jotain pieniä eroja noissa kyl on, mulla 100 audin turbokonelaatikko nii on erillainen ainaki ku audi coupe quattron laatikko ;P erillainen jopa kuin 5000CD turbo audis mut vuosimallihan sen kertoo?
        Viimeksi muokannut jambo-naama; 7.7.2015, 19:09.

        Comment


          #5
          Type 016 quattro/syncro aski on aika samanlainen riippumatta korista, vetareiden laipoissa on kokoeroja et vice versa.

          Comment


          • #6
            mul on nelikko 100 laatikko autosta irrotettuna voin mä siitä kuvia ottaa mut en tiiä miten tänne niitä saa mut sähköpostiin ainaki jos tarvii laittaa, vuosimalli on 88-89.
            Viimeksi muokannut jambo-naama; 19.7.2015, 00:16.

            Comment


              #7
              Eipä siinä muuta eroa pikkukorisen quattron laatikkoon ole, kuin korvakkeet (ehkä) erilaiset. Keskitasurin alipainerasian sijainti kytkinkopan lähellä ja siitä pitkä siirtotanko lukitustapille. Sekä vaihdevivusto erilainen. 016 laatikot ovat vaihtokelpoisia keskenään ottaen huomioon nämä erot. Asia ei nyt tätä topiccia koske, mutta kunhan nyt sanoin vaan.. ja vapari 016 pikkukorisen laipat on pienemmät kuin ahdistetun. typ44:ssa aina isot laipat koneesta riippumatta.

              Comment


              • #8
                kyllä mua ainakin kiinnosti tämäkin tieto.

                Comment

                Working...
                X