Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Siellähän minä. Työ keikalla ministeriössä siinä vähän matkaa eteen päin missä oli parkissa.

    Comment


      Punainen TTmkI finnontiellä, eläinsairaalan kohdalla, about 15:45 jengitunnuksilla.
      Nostin lapasen, kuka olit?

      Comment


      • jarpale bongattu, menit kauniaisten ostoskeskuksen katolle parkkiin!

        Comment


          Juu, siellä kävin. Myös Henrin auto bongattu siellä kerran. Ei tosin tänään.

          Comment


            Oliko joku täältä tänään Karhulassa klo: 18:38? Tuntomerkit sininen DTM-edition b7 sedan.

            Comment


            • Musta A6 Avant RMZ-xxx pyyhkäisi turun motarilla Turun suuntaan ohi tuossa ennen puol kuutta vähän Kehä 3:n jälkeen.
              Itse turkoosissa B5 nelkussa. Kutosessa oli kilvenalunen, mulla tarrat takasivulasissa, siin pienessä josta ei aina edes pistä silmään :)

              Comment


                Klaukkalassa pyörii matta harmaa/sinertävä B6:n, lisäksi päivän aikana tuli bongattua A3 ja S8 jengi tunnuksin. Paikkana Klaukkalantien työmaa.

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                  Klaukkalassa pyörii matta harmaa/sinertävä B6:n, lisäksi päivän aikana tuli bongattua A3 ja S8 jengi tunnuksin. Paikkana Klaukkalantien työmaa.
                  Se oon mä ollu ulkoiluttamassa pohjamaalissa olevaa b6, jaksaisi värinkin joskus laittaa.. Ajan sen työmaan läpi monesti päivään useammin vaan mustalla fh16 vålvålla.

                  Comment


                  • Punainen B6 Sedan eilen Joensuun keskustassa jengitunnuksilla. Taisi olla KimmoH?

                    Comment


                    • Siellähän sitä asustellaan, joten pyörittyä tulee päivittäin.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viesti
                        Eilen valkoinen A5 Länsiväylällä Ison Omenan kohdalla klo 12 paikkeilla matkalla kaupunkiin päin, klubialunen oli ainakin takana.

                        Tänään ajelin peräkkäin Nurmijärvelle C5 S6:n kanssa ja moroteltiinkin Tehotien (hih!) valoissa.
                        Ken oli tämä klubiveli?
                        S6 (C5) oli tosiaan allekirjoittaneen perhevankkuri. Kotiin olin tulossa Nurmijärvelle Iron Maidenin konsertista. (HKI keskustasta hyvin nukutun yön jälkeen) ACF:n naamakirjassa sattumalta jo tunnistinkin clubiveli Jarin... Hyvähän siinä oli ajella samanhenkises letkas :)

                        Comment


                          Hetki sitten tumman harmaa B7 diesel (savupilvestä päätellen) ohitit minut heti Leppävirran sillan jälkeen ja vain hetkeä myöhemmin tulitkin jo vastaan. Rekkari MTI-xxx, joku täältä?

                          Comment


                          • Jap3 muuten taisit olla mökillä? B8 perä bongattu pusikosta!

                            Comment


                            • Tänään bongasin noin klo12 harmaan s3:sen koivistonkylän prisman parkkipaikalta alareunassa oli joku tarra en muista mikä ja edessä oli brembonjarrut.

                              Onko joku tältä foorumilta?

                              Comment


                                Anssi, jep. Sauna lämpiämässä parhaillaan.

                                Comment


                                • Sininen C5 RS6 Avant Aninkaistenmäessä klo 7:45. Joku täältä?

                                  Comment


                                  • Tänään Haminaan päin ajeli perässäni komea hopea S6 C5 Avant,onkohan forumilaisia?

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                      Klaukkalassa pyörii matta harmaa/sinertävä B6:n, lisäksi päivän aikana tuli bongattua A3 ja S8 jengi tunnuksin. Paikkana Klaukkalantien työmaa.
                                      Jos S8 oli Racing Green värillä, niin saattaisi olla meikäläinen. Olin Matkalla tallille (Klaukalassa) vakionopeussäädintä asentelemaan.

                                      Comment


                                        Joo A4 B7 Punanen bongattu tänään ennen klo 7 Siihtalan abc:llä.

                                        Comment


                                        • Kukas lähti sinisellä 3.0tdi farmarilla shaumanin puistotien kadunvarsiparkista? Odotin takana sinisellä ässällä että sait auton käännettyä. Oli RS4 vanteet ja kilvenalunen.

                                          Comment


                                          • Kuka oli tänään hippusen ennen puolta viittä iltapäivällä / illalla Maikkulan liikennevaloissa sinisellä B6:lla? Jengiläpyskät oli kilpien alla. Olin takana tolla C4 A6:lla.

                                            Comment


                                            • Mahtoiko Jap3 liikkua Jyväskylässä viimeviikon lauantaina?

                                              Comment


                                              • 25.7 illalla Kaukajärven Mäkkärin pihassa oli hyvännäköinen S4 sedan parkissa, lastenistuinta edessä ja takana ja vaaleat nahkaverhoilut. Asetuin S8:lla viereen, kun käytin rouvaa ja perillisiä syömässä. Klubilaisia?

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Dieselman Näytä viesti
                                                  Mahtoiko Jap3 liikkua Jyväskylässä viimeviikon lauantaina?
                                                  Kyllä vain, sekä maanantai-iltana ja tiistaiaamuna.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
                                                    Kyllä vain, sekä maanantai-iltana ja tiistaiaamuna.
                                                    Olinkin melko varma että sulle nostin lapasta isolla tiellä. Olin siis mustalla b7 avantilla liikkeellä.

                                                    Comment


                                                    • Eilen kolme bongausta: 1. Kolmostie n.klo.14 Janakkalan kohdilla harmaa b7 (HH92?). 2. Valkeakosken kohdilla muistaakseni n.klo.17, hopea TT roadster mk1, kilpi ueg-***. Ja viimeisenä hetkeä myöhemmin varmin bongaus, hieman ennen Tre:ttä musta Rs3 APR-logoin, kilpi YIG-***. Moro kaikille! Itse naamioituna Rellun jakeluautoon jonka perässä roikkui faijan musta farkkumondeo.

                                                      Comment


                                                      • ei olla janakkalassa päin oltu nyt :) ellei sitten huoltomiehet ole siellä asti koe ajanut tuota o.o

                                                        Comment


                                                        • Jämsän shellillä oli ilmeisesti jonkin sortin senaattorilötkö miitti? :) Morjestelinkin mutta oli vissiin niin hektinen virittäminen käynnissä etteivät huomanneet :)

                                                          Comment


                                                          • Kuopion ikean parkkiksella b7 avant zzc- tai jotain rekkarilla ja kilvenalusilla. Taisi siellä autoista päätellen muitakin olla.
                                                            Viimeksi muokannut LauriJT; 27.7.2013, 21:06.

                                                            Comment


                                                              Näky olevan Jämsän Shellillä nätti rivi lötköjä. Ajettiin ohi tuoreemmalla lötköllä (4f).

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X