Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi MMI Navteq Europe 2008

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi MMI Navteq Europe 2008

    Tuolla oli toisella saitilla maininta tästä Audi MMI Navteq Europe 2008 päivityksestä. Onko joku kokeillut ja miten toimi?

    "No, niin...nyt alkaa operaatio "Audi MMI Navteq Europe 2008 Version" päivitys levy olemaan valmiina. Autossa en sitä vielä voi testata, mutta täältä (kiitos teille!) ja muutamista muista tietolähteistä saatujen kokemusten perusteella homman pitäisi olla kunnossa. Lontoon kielisissä keskusteluissa muutamilla tämä versio ei ole toiminut, mutta syynä on ollut joko pääasiassa vääränlainen levy (esim. DVD-R) tai vanha poltto-ohjelma. Joku oli työntänyt Navin levyä CD- vaihtajaan, just...sieltähän se kyllä toimii:)) Mikäli kaikki on tehty oikein, levyn pitäisi pelittää. Laitan tähän vielä linkin ja muilta saatujen ohjeiden tiivistelmän, jos joka haluaa homman suorittaa.

    Itse materiaali löytyy netistä useasta paikasta Torrenttina, yksi helppo vaihtoehto esim. seuraavasta linkistä (ei tarvitse kirjautua mihinkään):

    [COLOR=#0000ff]http://thepiratebay.org/torrent/4094939/Audi_MMI_Navteq_Europe_2008_Version_10500-2374[/COLOR]

    Muut ohjeet:
    Käytä levyaihiona hyvälaatuista DVD+R levyä.
    Suorita poltto prosessi hiljaisella poltto nopeudella esim 4x....
    Valitse "bookmark type" DVD-ROM. Tätä varten tarvitset Neron version 7 tai uudemman (mm. Nero version 6 ei voi valita bookmarkiksi DVD-ROM).

    Siinä se."

  • #2
    Herätelläänpä tuota aihetta hiukan; mulla yrityksenä kanssa tuo 2009 kartasto saada toimivaksi.

    Eli onko poruhka poltellut noita onnistuneesti. Tarvitseeko tosiaan toimiakseen pioneerin D111 tai 116 poltto aseman ja DL levyn?

    Comment


      #3
      Tarvitseeko tosiaan toimiakseen pioneerin D111 tai 116 poltto aseman ja DL levyn?
      Luultavasti, koska erittäin harva muu asema osaa feikata tuota Booktypeä DVD-ROMiksi.

      MMI kartoista ei kokemusta, mutta RNS-E kartat voi varmuuskopioida tuolla periaatteella.

      Jos data mahtuu single-layer levylle, niin spesiaali Pioneer aseman firmiksellä (oiksoha ollu joku buffalo firmware, google löytää) onnistuu polttaminen Dual-layer --> Single layer. Luultavasti Single layer levyt toimii paremmin poltettuna.

      Comment


      • #4
        Kuulemma, Emulessa ainakin toimiva versio(2009).
        Nero7, LG:n DVDasema, niin voi polttaa täydellä nopeudella, eikä ongelmia.

        Siihen levylle voisi varmaankin aika helposti lisätä valvontakamerat?
        Kun vain löytäisi ohjelman, joka käsittelee .db (database) tiedostoja... niin työ olisi jo puoliksi tehty...

        Comment


          #5
          Siihen levylle voisi varmaankin aika helposti lisätä valvontakamerat?
          Ei ole kukaan ikäväkyllä tiettävästi onnistunut.

          Comment


          • #6
            Tuota poltto prosessia ei tarvitse tehdä noin monimutkaisesti. Itse olen polttanut r+ r- ja rw levylle ja kaikki näytti toimivan myös ilman rom polttoa. Tosin tuo r+ (se oikein kirjoitettu välistä hävittää dvd:n)
            Uusin 2009 toi tmc takaisin toimintaan 2008 versiossa minulla tuo tmc oli aina poissa käytöstä ja sitä ei saanut edes manuaalisesti päälle.
            Viimeksi muokannut jhir; 9.10.2009, 09:45.

            Comment


              #7
              http://navigationdisk.eu/

              Ja jos ei jaksa itse latailla/poltella, niin täältä voi tilata nav-levyjä:

              http://navigationdisk.eu/

              Comment


              • #8
                No eipäs toiminutkaan tmc vaan on edelleen inaktivoituna. Lisäksi tällä r- levyllä tekee vielä enemmän noita check dvd error tilanteita kuin edellinen.

                Mites muilla on pelannut?

                Comment


                  #9
                  TMC ei Audeissa toimi Suomessa. Ei ole Audi hommannut Destian lisenssiä.

                  Comment


                    #10
                    Tilasin levyn, tuli parissa päivässä.
                    Hauskaa oli se että myyjä on ameriikassa ja levy tuli Bulgariasta tjms..
                    Hienosti toimii MMI:ssä, TMC ei kuitenkaan joka oli tiedossakin - kiitos maahantuojan pihipolitiikan.

                    Comment

                    Working...
                    X