Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varkaita liikkeellä: HTS 07.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Varkaita liikkeellä: HTS 07.

    Jos joku on ollu ottamassa kuvia autoista siinä hallin ulkopuolella... Mistä autot ajettiin sissään / ulos, ja on onnistunu tallentamaan sellasen punasen passatin tai golffin rekkarin ( ei tuunattu) jossain vaiheessa viikon loppua, niin ei muuta kun kuva foorumille vaan.

    Tarkka aika kun havaintoja tuosta autosta kaivataan, on klo: 17.36 sunnuntai iltapäivänä. Muuhunkin aikaan se pirssi on siinä ovien vieressä lymyillyt...

    Auton läheisyydessä on saattanut pyöriä noin 40 v mies kahden pienen pojan kanssa... Ovat keräilleet tölkkejä / pulloja roskiksista ja muualtakin hallin alueelta. Niitä on ollut autossa todella paljon!!!

    Eli tällaisesta "venäläisestä" joukkiosta jos on havaintoja, niin ei muuta kun ilmoa vaan tänne foorumille.

    (Toivon että lukijat levittävät tätä viestiä eri forumeille, itse laitan: OCF, BTCF, Audi club, FFp)

  • #2
    Täydennystä hieman:

    Eli kaveri pokkas mukaansa meidän kaikki virtamittarit ( 5 kpl), virta pihti, 15 m roikka ja Defan lämmitin.

    Yhteis arvo kamppeilla n. 800 ?.

    Comment


    • #3
      Voihan... toivottavasti tekijä tavoitetaan! Noi kaks poikaa keräs meiltäki pari jätesäkillistä hylsyjä.

      Comment


        #4
        JPautotuningin osastolta taisivat kerätä myös puoli lavallista täysiä Teho tölkkejä..

        Comment


        • #5
          mä olen parista kokemuksesta huomannut ettei..poliisit auta..ne tulee niin viiveellä ettei voroja saa kiinni,,
          en enään edes soita polliiseja..teen ns.kansalaispidätyksen..
          t.190/105/43...

          Comment


          • #6
            Joo ei tunnu kytillä mitään kiirettä olevan... "/

            Nyt on kuitenkin 95 % varmuudella tekijä tiedossa... Turkkilainen ravintoloitsija Muhokselta. Nyt kun vaan sais hiippalakit liikkeelle niin avot, heille on kyllä paljon vihjeitä ilmoitettu.

            Sattuiko kukaan ottamaan kuvaa, hallin ulosajo alueen läheisyydessä olleesta Bemarista...

            740, E38, Kromi vanteet ja rekkarin alku RVG

            ^^Tuo on mun kaverin pirssi.

            Tämän bemarin vieressä on tuo kyseinen golffi lojunut klo: 17.36 aikoihin sunnuntaina. Eli jos jollain kuvia on, niin saattaa golffin rekkarikin näkyä ja ehkä tuo mieskin.

            Comment

            Working...
            X