Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 -99 Keskuslukituksen ohjausboksi / peilin lämmitys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A3 -99 Keskuslukituksen ohjausboksi / peilin lämmitys

    Mistähän mahtaisi löytyä tuo ohjausboksi, kun olisi tarkoitus saada kauko-ohjaus asennettua..

    Ja samalla vois kysästä, kun vänkärin puolen peilin lämmitys ei pelaa, et noinko nihkeesti ne varusteita asentelee, et ei edes molemmille peileille olis lämmitystä asennettu..? :)
    Täytyyhän siellä lämmitys molemmilla puolilla olla ja kun tosiaan viime kesänä ostin auton niin en tiedä että milloin mahdollisesti on edes pelannut..
    Onko ollut jollain samanlaista ongelmaa? Oisko sieltä joku lämmitysvastus vaan hajonnut?

    -Eero

  • #2
    Keskuslukituksen ohjauspurkki on ainakin vanhemmissa malleissa takapenkin istuinosan alla....keskusteluita lukeneena muistelisin, että uudemmissakin olisi....eli sinne sorkkimaan.

    Kyllä lämmitysvastukset on molemmissa peileissä. Ei siis vaan yhdessä. Peilin takana on samantyyppinen "vastuskiehkura" kun on esim takalasissa. Itse elementtejä en kyllä usko löytyvän erikseen...eikä se lasin irti repiminenkään liene ylen helppoa/fiksuakaan.
    Vaihtosivupeilejä löytyy kyllä. Pistä hakien keskusteluista....muistan lukeneeni jotain hinnoistakin etc.

    Comment


      #3
      Peilien lasit maksavat Audin tiskillä noin 50? / kpl. Minulla on sellainen muistikuva, ettei 8L A3:n takapenkin alla ole mitään muuta kuin peltiä ja äänieriste. Tarvittavat johdot keskuslukituksen ohjaukseen löytyvät kuskin puolen "potkumuovin" alta.

      Comment


        #4
        mulla vaihettiin murron yhteydessä toinen peili meni vänä aikaa ja toinen puoli ei toiminu... eli oli vastus palanu poikki...

        audi tiskillä 50eur/kpl + 20eur työ

        Comment


        • #5
          Mukavuusboxi löytyy tavaratilasta vasemmalta styroksiin paketoituna mutta kauko-ohjainboxin asennus on ehkä järkevintä kuskin jalkatilan hujakoille niinkuin sallinen kertoi. Sieltä löytyy tarvittavat virrat, avaus/sulkusignaalit ja vilkkukytkennät.

          Kauko-ohjainboxin voi asentaa myös mukavuusboxin lähelle mutta antennin sijainti ei ole paras mahdollinen.

          Comment

          Working...
          X