Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 ostoaikeissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Sitä jumppaa tulee jokatapauksessa, kun B4:lla on tuota etumatkaa jo. B5 sukupolvi on teknisesti kehittyneempi ja sen kyllä huomaa. B4 on varmaan edullisempi hankkia, ottanee kuitenkin takaisin ylläpidossa, luulen.

    B4 ei missään nimessä ole huono, sitä en tarkoita sanoa. Hyvän yksilön löytäminen vaan voi olla työn takana.

    Comment


    • #32
      En tiedä hyvästä yksilöstä, mutta tämä alkoi kiinnostamaan. Viimesiä 80:siä ja sisustasta noi etupenkit varsinkin iski silmään. Hakusessa olisi kuitenkin varma ja "halpa" käyttis. Halvempi ostohinta tietty houkuttaa, mutta hirveesti ei sitä säästöä huvittaisi (ainakaan kokonaan) laittaa korjauksiin.

      Comment


        #33
        Nuo penkit on todella hyvät. Voin tuota käydä vilkasemassakin kun näkyy olevan muutaman kilsan päässä kotoa.

        Comment


        • #34
          Jos viitsit niin hieno homma. Katsotaan sitten pitääkö itse lähteä sitä ehkä jopa hakemaan, tai ainakin katsomaan...

          Comment


            #35
            Todella siisti yksilö, eikä hintakaan ollut paha, ei ihmee että on jo MYYTY :( !!

            Comment


            • #36
              No niinpä tietenkin. Menikö Jukka sen jo ostamaan... ;)

              Comment


                #37
                molempia koneita, sekä 12v ja 30v omistaneena ei tarvitsisi miettiä kahta kertaa kumman itse valitsisin, niin paljon pirteämmän ja herkemmän tuntuinen tuo 30v on että tehoero tuntuu suuremmalta kuin onkaan

                Comment


                  #38
                  En ostanut. Kävi kyllä mielessä, että olisin tehnyt sisustan vaihdon ja iskenyt auton samaan hintaan myyntiin. Omassa kakkosessa kun on ne paskemmat penkit.

                  Comment


                    #39
                    Lähtikö kasikymppi jo Henrin lapasista?

                    Comment


                    • #40
                      Lainaanpa ketjua, eka viestini foorumille. Kuukausi Audittomana ja alkaa 80:n hankinta polttelemaan:-) Mitä(än) mieltä tästä http://www.nettiauto.com/audi/80/4244995 ?

                      Comment


                        #41
                        Plussaa sportti penkit ja ilmastointi. Miinusta keulan maalivauriot ja omituisesti roikkuvat oviverhoilut.

                        Comment


                        • #42
                          Jep, samat huomiot täälläkin. Ei sentään ole "iho sisältö" kuten tässä: http://www.nettiauto.com/audi/80/4322245 :-D

                          Comment


                          • #43
                            Sulan-alueella seisoo -91:n 80:n, jota minulle tyrkytettiin. Jotain käyntivikaa ollut, leima ummessa. Konehuone mielestäni erittäin siisti, mutta korissa paha ruostevaurio vas. etulokasuojassa (Luultavasti vaihdettu joskus tarvike, ilman sinkkiä) ja saman puolen ovissa myös jonkin verran ruostetta alareunoissa. Väri met.vihreä.

                            Sen oloinen laite, että siitä tekisi vielä käyttöauton, kun kuitenkin ihan ryhdissään. Ymmärtääkseni ei ollut autoliikkeen autoja. En muuten vinkkaisi tuollaisia, mutta jos joku tarvitsee projektia tai varaosiksi, niin jäi sellainen tuntuma, että myyjä tiedostaa kyllä, että jos joku siitä edes jotain tarjoaa, niin silloin kannattaa myydä. Pyynti oli 200 paikkeilla / tarjous, mutta itse tarjoaisin kilohinnan mukaan, jos tarvitsisin moista. 2.0i nelisylinterinen kone ja manuaali. Käyntikortin sain, joten numeron saa minulta.

                            Comment

                            Working...
                            X