Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikähän mahtaa olla AS6

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mikähän mahtaa olla AS6

    Tuommoisen näin kylillä, kyseessä siis tämä uusikoppainen A6 avanttina. Taisi olla jokin oranssi sävy. Saattoi olla jotain helmasarjaakin, en kerinnyt niin tarkkaan tutkia, kun tuli vastaan. Maskissa oli jotain omituista, oisko ollu korinväristä raitaa kiertämässä tai jotain, ja peräpeilissä sitten muun tilpehöörin seassa ABT-merkki.

    Eli onko tämä nyt sitten jokin ABT-pajan tuunattu yksilö, vai olisiko jollain päässy tuo oma taiteellinen visio irti?

  • #2
    Serkulla on AS3. Eli ABT:n näkemys A3:sta.

    Näitä riittää. Kyseessä on tosiaankin ABT:n versio kyseisestä autosta. Autot ei tietääkseni ole koskaan S malleja (joku voi korjata tämän mutun?) eli ihan perus A malleja, ABT:n korisarjalla, sisustamuutoksilla, yleensä putkistolla, vanteilla ja jollain muulla pienellä tilpehöörillä. Tietääkseni myöskään koneisiin ei yleensä ole koskettu näissä AS yksilöissä?

    Täysin mutua, mutta näin olen asian ymmärtänyt. Muutaman kerran tullut nähtyä tuon serkkupojan AS3:en lisäksi muita AS ABT härveleitä.

    Edittiä: Q7:sta on myöskin AS7 yksilöitä tullut ABT:n pajalta. clickclick

    Kyseessä on vain ABT:n tapa tehdä omanlainen "merkintä" heidän "tuunaamastaan" audista. Mitään perus kaavaa ei taideta noudattaa. Joissain on enemmän tilpehööriä ja palikkaa, toisissa vähemmän. Olen itsekkin nähnyt tuollaisen uudemman AS6:en ja sininen AS4 tuli vastaan viime viikolla Turun keskustassa.

    Tämä sitten on ihan täysin esson baaria, mitään faktaa minulla ei ole esitettävänä. Toivottavasti jollain on parempaa infoa asiasta. Näin olen vain asian ymmärtänyt.
    Viimeksi muokannut Shakal; 25.3.2008, 12:35.

    Comment


      #3
      AS6
      AS6 Avant

      Tosiaan ilmeisesti lähinnä ulkoista parannusta, joskin näyttäs olevan ilmeisesti ohjelman ja putkiston verran viritystä tekniikkapuolellakin tms.

      Comment


      • #4
        Hmm.. Tuosta tekstistä ei selvinnyt myöskään, että onko tuo härveli vajaavetoinen vai Q?

        Ainakin tuo AS3 on vajaavetoinen jonka serkku omaa. Putkisto, korisarja, alusta, sisusta siinä on eri normaaliin A3 verrattuna, mutta vajaavetoinen kylläkin.

        Ainakin tuo AS7 taas on Q, mutta mites esimerkiksi tuon AS6 laita sitten on?

        Comment


          #5
          ABT:n sivuilla asiasta on lisäinfoa.

          Lisää täälläkin.
          Viimeksi muokannut -V-; 25.3.2008, 13:50.

          Comment


            #6
            Juha, jos auton Turun tienoolla näit, niin tuo on juuri se yksilö, jonka olen nähnyt Eskelin parkkitalossa STC Meatin paikalla ja suhahti ohi ohikulkutiellä. Kolmelitranen kiisseli. Korisarja on minusta hieno.

            Comment

            Working...
            X