Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanteiden photoshoppaus apuja kaivataan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vanteiden photoshoppaus apuja kaivataan

    Meinasin puhalluttaa ja maalauttaa original RS4 vanteet talven aikana, kun mielestäni nuo ovat hyvän näköiset muodoiltaan. Ongelmana on etten ole hyvä photoshoppaaja, ja haluaisinkin apuja (nuoremmilta). Voisiko joku ystävällisesti värjätä kahdenlaiset vanteet:

    1. Saman väriset kuin auto + hopea raita kehällä
    2. Saman väriset kuin auto + musta päällispinta + hopea raita kehällä

    Tässä olisi kuva, johon taitoja voisi näyttää: http://picasaweb.google.fi/juutasqsa...59917613709730

  • #2
    Jotain tällästä vissiin? Tuota 2 kohtaan en ihan täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit.
    Attached Files

    Comment


      #3
      Tuossapa tuo kakkonen.

      On aika rumat nuo auton väriset vanteet. En semmoseks maalais.

      Itellä nuo samat vanteet talvikäytössä. Nyt kun shoppasin nuo ton väriseks tuohon sun autoon niin heräs ajatus, että vois jopa harkita omien maalaamista juurikin ton värisiks.
      Attached Files

      Comment


        #4
        Kiitti Kotzi, just tuota hain ja näyttää aikas hyvältä... Kokonaan siniset ei sovi minunkaan silmään. Pitänee maalauttaa talvella Sini - Musta - Hopeaksi.

        Comment


          #5
          Aloitin kanssa shoppaamaan noita mutta kyllä toi väri tökki myös mulla niin pahasti ettei pystynyt tekee loppuun. :)

          Auton värinä kyllä toimii, mutta jos vanteetkin vetäis siniseksi niin on mun mielestä liikaa.

          Lähtisin Kotzin kanssa samoille linjoille värin kanssa.

          Comment


          • #6
            Minä en vieläkää ymmärrä, että jos maalaat puolat mustiksi ja reunan hopeaksi, niin mihin nä sitä sinistä vielä laitat? Vanteen sisäosat?

            Comment


              #7
              Meinasin nuo puolien ulkopinnat laittaa mustiksi ja loput vanteesta siniseksi, niin että se sininen näkyisi sieltä välistä.

              Comment


              • #8
                Vanha topicci sama, asia. Tarvitsisin photoshoppaajan apuja. Pitäisi erästä esiteprojektia varten tuunata paria autokuvaa.

                Maksan palvelusta rahallisen korvauksen. Maksu vasta, kun olen hyväksynyt lopputuloksen, ja se otetaan käyttöön.

                Yhteydenotot maililla tai puhelimella 044 741 9552

                Comment

                Working...
                X