Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kaon tallentava digiboksi KTF-N620 ja kaukosäädin ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kaon tallentava digiboksi KTF-N620 ja kaukosäädin ongelma

    Kuinka moni omistaa otsikon boksin ja kaukosäätimessä ongelmia? Itsellä vikana tällä hetkellä kun painaa mode/file nappia että pääsee nauhoitettujen ohjelmien listaan niin boksi ottaa ja sammuu. Tämä johtuu viallisesta kaukiksesta. Nyt kysynkin että onko kukaan kotikonstein saanut korjattua jotenkin nuita kaken bugeja juotoksia uusimalla tms vai ostanut suosiolla uuden? Ja boksi on tällä kaukosäätimellä..
    Attached Files

    #2
    Pahoittelen offtopikkia.

    En tiedä tuosta kaukosta, mutta meitin Kaonista hajosi vissiin kovalevy tjms. Tallenteet näkyvät vain sellaisena puurona, tosin ennen ongelman ilmenemistä talletetut ohjelmat näkyvät ihan hyvin edelleenkin.

    Aika heikko esitys tuo Kaon kaikenkaikkiaan. Kaikenlaista pientä ja vähän isompaakin probleema/omituisuutta siinä jatkuvasti.

    Onneksi talouden toinen Sony -merkkinen digipoksi pelittää hienosti.

    Comment


    • #3
      Siis tuo "ominaisuus" johtuu viallisesta kaukosäätimestä? Minulla ollut boksi muutaman vuoden ja välillä tekee saman eli sammuttaa itsensä kun painaa kyseistä nappia, mutta kun menee menu valikon kautta katsomaan tallennettuja ohjelmia ei ole mitään ongelmaa ilmaantunut. Paristoja se kuluttaa kyllä helvetisti. Tarvii varmaan käydä ostamassa uusi ohjain.

      Comment


      • #4
        minulla ollut kaonin boksi 3-vuotta ja toiminut ihan hyvin. Kaukosäätimen pattereita ei ole tarvinnut vaihtaa kertaakaan. Ilmeisesti ei tule hirveästi sitä räpläiltyä. Minulla boksi sammuu joskus kun rupeaa kelaamaan tallennettua ohjelmaa. Toinen omituinen homma on kun haluaa päivitellä kanavia vaikka kanavat ei ole muuttuneet.

        Comment


          #5
          Riku: Jep säätimessä vika. Mullakin piti alkaa käyttämään sitä pidempää kaavaa että pääsee kattomaan ohjelmia.

          Comment


            #6
            Täälläkin ongelmia kaukosäätimen kanssa. Toissa päivänä kävin liikkeessä, kun on tuota takuuta vielä pari kuukautta jäljellä. Pitäisi tulla ilmeisesti uusi kaukosäädin.

            Mulla tekee samaa kun jarskilla että sammuu kun rupeaa kelaamaan ja välillä play/pause napista heittää kanavalle 1. Toisinaan saa myös kaukosäätimen nappeja painella niin pirusti ennen kun tapahtuu mitään.

            Comment


            • #7
              53 sivua keskustelua boxista: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/392964

              Uuden kauko-ohjaimen saa maahantuojalta kun vaan pyytää. Ei väliä onko takuu voimassa, ei ainakaan ollut mulla.

              Mutta paskoin boxi mitä olen omistanut, vieläkin bugeja täynnä.

              Comment


              • #8
                Itsekin sain maahantuojan kautta uuden ja parannellun kaukosäätimen. Mulla taisi tosin takuukin olla vielä voimassa.

                Kannattaa muuten päivittää tuolta uusimmat softat, jos ei ole verkon kautta päivittynyt: http://www.hedoy.fi/kaon_paivitykset

                Comment


                • #9
                  mode/file -> sammuu: tämä johtuu kaukosäätimen likaisuudesta. mulla sama vika. avasin säätimen ja näppäimistö sekä piirilevy näyttivät olevan "öljyisem tai muuten kostean" näköinen.
                  kuivasin talouspaperilla, pistin kuoret kiinni ja hyvin toimii :)

                  Comment

                  Working...
                  X