Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kukas klubilainen oli parkkeerannut Kolmisopella RS6 sedanin (sininen) mun mopon viereen (VTR SP2) iltapäivällä vähän ennen klo 15? Klubitarra oli takasivuikkunassa.

    Comment


    • Minähän se olen sillä valkosella beekasilla ollu liikenteessä :)

      Comment


      • Oranssi TT koivukylässä:) Rusallaki oli b7 bmwn? Vanteilla? Hyvältä näyttää !:)

        Comment


          Varkauden ABC juuri äsken (22.28) punanen a3, takalasissa tarroja ja kilvenalunen MKK kilven alla. Kuljettaja oli nuori ;)

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viesti
            Minähän se olen sillä valkosella beekasilla ollu liikenteessä :)
            No niin just! Morjestin :)

            Comment


            • Itse oon ollu jossai muissa maailmois taas ku mitää oo huomannu :D jossaki välissä siinä valoissa huomasin peilist kattoo et joku meni ohi pitkäkattosel harmaalla b7 missä oli tummat takavalot
              Viimeksi muokannut villeq; 3.7.2015, 22:11.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viesti
                Itse oon ollu jossai muissa maailmois taas ku mitää oo huomannu :D jossaki välissä siinä valoissa huomasin peilist kattoo et joku meni ohi pitkäkattosel harmaalla b7 missä oli tummat takavalot
                Juu se olin minä...

                Comment


                  Useampi bongaus: keskiviikkona Lehmossa Fodescon kohdalla jengitunnuksin varustettu tumma A4 avant peräkärri perässä. Tänään tummanvihreä cabrio Lappeenrannantiellä vähän Reijolasta kaupunkiin päin ajoi etelän suuntaan.Ehkä neljän tienoilla. Muita tuntomerkkejä, voimakas takakeno (autossa) ja sumuvalot päällä kirkkaalla auringonpaisteella varmuuden vuoksi. Samanvärinen cabrio Salpakankaankadulla myös iltapäivällä, muhkeahko rengastus ja murakat sävelet. Ja vielä mattamusta C5 allroad tummilla vanteilla kääntyi Jukolankadulta Ruuhitielle myös iltapäivällä. Tunnistaako joku itsensä?

                  Comment


                    Se ensin mainittu yhdistelmä olin varmaan minä, sen verran monta tuntomerkkiä täsmää. Firman kärriä palauttelin polttopuukuorman kuskailun jäljiltä.

                    Comment


                      Kenenkäs kanssa morjasteltiin eilen Mikkelin Visulahden jälkeen klo 16 aikoihin? Tuntomerkkeinä musta B7, takana ainankin kilvenalunen ja kilpi taisi alkaa RNF-xxx, mikäli en hirmu väärin muista.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
                        Kenes b6 avant alusilla kasarmintie 3:n työmaalla? Ja jennikan audin vissii koto parkkihallissa. :)
                        No minähän sielä olin keikkailemassa kurottajalla. Hoksitko että eessä oli sinulta ostetut vanteet ;)

                        Comment


                        • HH92 mersulla kolmostiellä eteläänpäin Lempäälän kohdilla. Koitin morotella kun pyyhälsin ohi. :D

                          Comment


                            Oranssi TT (nimimerkkiä en muista) Järvenpäässä nostit lapasta ikkunasta ku olin sun perässä liikennevaloissa. myöhemmin samainen auto myös Hyvinkään teboillin pihassa ite parkkeerasin siihen melkein vastapäätä. Hyvinkäällä ABC:n pihassa, myös musta A3 kilvenalusilla CII-XXX

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Reylonds Näytä viesti
                              No minähän sielä olin keikkailemassa kurottajalla. Hoksitko että eessä oli sinulta ostetut vanteet ;)
                              Kattelin kyllä vanteitakin mutta en iha niin tarkkaan että ois tommosta huomannu :)

                              Comment


                              • Täällä omistaja mustalle A3 Hyvinkäällä CII-XXX. Muutamia clubilaisten autoja tuli myös ite bongattua Hyvinkäällä.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viesti
                                  Oranssi TT (nimimerkkiä en muista) Järvenpäässä nostit lapasta ikkunasta ku olin sun perässä liikennevaloissa. myöhemmin samainen auto myös Hyvinkään teboillin pihassa ite parkkeerasin siihen melkein vastapäätä. Hyvinkäällä ABC:n pihassa, myös musta A3 kilvenalusilla CII-XXX
                                  Minähän se TT:eellä. Komean näkönen avantti sulla!

                                  Comment


                                    Bongasin kajaanissa yöllä klubikilvenaluset suojatietä ylittäessä. Heilutin lippalakkia ja siitä sitte autonkyytiin. Apostolinkyyti lohtajalle muuttu paljon miellyttävemmäksi. Kiitoksia vielä kyydistä!

                                    Comment


                                      Kenen viereen jätin Frenckelin parkkihalliin? Olit lähtenyt kun saavuin takas autolle.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Sininen 4F S6 ajeli samaan suuntaan tänään Hietalahden kulmilla. Ajelin häristimellä ja käännyin tunneliin. Hyvin annoit tietä valkoiselle nastarengas-Corsalle. :)

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                          Sininen 4F S6 ajeli samaan suuntaan tänään Hietalahden kulmilla. Ajelin häristimellä ja käännyin tunneliin. Hyvin annoit tietä valkoiselle nastarengas-Corsalle. :)
                                          Minähän se sielä! Meinasin kääntyä tunneliin huristelemaan, mutta päätettiin kamun kanssa käydä kattelemassa merta :)

                                          Comment


                                          • HH92 mersulla kolmostiellä eteläänpäin Lempäälän kohdilla. Koitin morotella kun pyyhälsin ohi. :D
                                            Tuli kyllä huomattua kun ammuit ohitte, sekä myös big meetissä. :D Itehä matelin kaverin perässä koko matkan aina hyvinkäälle asti :/ Oli kyl hyvän näkönen liikenteessä kun olit tiputtanu audia reippaammin (Y)

                                            Comment


                                              Musta RS7 lahden motarilla etelään päin Orimattilan rampin kohdalla kello 19.30.Oisko kerholaisia?

                                              Comment


                                                Juuri äsken morottelin clubikilvelliselle 4B S6 kuskille Tampereen Ikean kohdilla. Ajelin mustalla lippalakki Corollalla :)
                                                Viimeksi muokannut Niconce; 5.7.2015, 23:17.

                                                Comment


                                                • JAP3n RiSan näin vilaukselta Vaajakosken ABC:llä.

                                                  Comment


                                                    Pe ja su Suonenjoki-Jkl sama kolmikko ajoi vastaan. Jape RS4, hieno vaikee e30 ja sit oisko ollu A3 sedan punainen matala.

                                                    Pe ohi ajoi alkuillasta meidän Mersun ohi. Iki- rekkarinalun omaava B7. Hieno musta.

                                                    Eilen muistaakseni n.klo18.30 tummansininen C5 avant Jklssä, ohitti, jengikilvet.
                                                    Ja Grilli23 pihassa tummunsininen B5 avant isohkoilla vanteilla parkissa.
                                                    Ajelin hopeisella B5 avantilla, morjens vaan

                                                    Comment


                                                      Juha koitti aamusella pysyä perässä kehän rampilla ;) Hyvä kun niissä itään päin menevistä valoista lähtiessä kahtelin, että mikä helvetin punanen "pilalle madallettu" koittaa ohi ;D

                                                      Comment


                                                      • Kukas se morjesti sunnuntai aamuna leppävirran sillalla 4F allusta?

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Effect Näytä viesti
                                                          Kenen viereen jätin Frenckelin parkkihalliin? Olit lähtenyt kun saavuin takas autolle.
                                                          Mun kippohan se siinä. Ite en kyllä sillä tosin ollu tuolloin liikkeellä...

                                                          Comment


                                                            Parisen tuntia sitten kehä kolmosella itään päin morjenstelin samaan suuntaan kulkevalle harmaan 4f avantin kuskille. SLB- tai jotain vastaavaa tais olla rekkari ja kärry oli perässä.

                                                            Comment


                                                            • Mä mitään koittanut, normaali kiihdytys. Naureskelin vaan, ku tiesin et lähet täysii! :D
                                                              Olin tunnin yöunien jälkeen hiton kateellinen siitä batterysta!! :o

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X