banner  

Palaa takaisin   Audifinns > Markkinat > Myydään autot
Audiclub.fi etusivulle forum

Myydään autot Tänne vain autojen myynti-ilmoitukset

Vastaa

Työkalut Display Modes
Anttimt Anttimt ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

Vanha 14.06.2018, 13:25 Audi A4 2007 B7 2.0TDI

https://www.nettiauto.com/audi/a4/9723741

MYYDÄÄN:
Audi A4 B7 2.0TDI 2007
5700€
Joensuu
Antti-Matti Tikkanen
anttimatti.tikkanen@gmail.com
nolla neljä neljä 323 0500

Perheenlisäyksen myötä myytäväksi joutuu hyvinpidetty porrasperäinen Audi A4 B7. Varmasti clubikilvenaluisen veroisessa kunnossa.

Vain Clubilaisilta huomioidaan vaihtotarjoukset. Vaihtoauton oltava sporttipenkeillä oleva 2.0TDI B8.5 quattro-farmari. Maksan välirahan.

---

Myydään kaksilla renkailla. Renkaiden ja vanteiden kunto heikko. Kuvien 18" OZ Superturismot lisähinnasta mukaan.

Yhteensä kolme omistajaa. Saksassa yksi omistaja vuodesta 2007 lähtien. Suomeen tuotu kuopiolaisen herrasmiehen toimesta vuonna 2011. Minun omistuksessani syksystä 2014 lähtien.

Ikäisekseen todella siistissä kunnossa detailingharrastuksen myötä. Alkavat kukinnot korjattu. Pesty ja vahattu aina itse ja käsin. Myllytetty itse vähintään kerran vuoteen.

Värikoodi LZ9X, kirsikanmusta. Näyttää mustalle varjossa, auringossa luumu/ jopa viininpunainen. Törkeän hieno hyvin pidettynä.

Sporttipenkit sähköisellä ristiselän tuella. Sisusta siisti ja ehjä, kuskin penkki muita kuluneempi (kts. kuvat). Sisutaa pesty tarpeen vaatiessa tekstiilipesurilla. Tuulilasi vaihdettu 2016. Tuulilasin olen myös pinnoittanut.

Tärkein huoltohistoria:

12.2.2015 Uusi akku, Exide Premium.

13.2.2015 Helsingissä Doc Powerilla asennettu Revon STG 1 -softa. Ilmoitetut tehot 185Hp ja 395Nm. Kuminauhamaisuus on hävinnyt softan myötä.

28.10.2015 (217512 km) asennettu JP-Autohuollossa Eibach B12 Prokit -alustasarja (jouset ja iskunvaimentimet). Pyöränkulmat säädetty. Vaihteistoöljyt vaihdettu.

17.6.2016 (237188 km) Jakohihnasarja, vesipumppu, moniurahihna

20.7.2017 (238903 km) Ilmastoinnin lauhdittimen vaihto ja järjestelmän täyttäminen. Ohjaustehostimen nesteiden vaihto. Kivi rikkoi kennot ja kylmäaineet tulivat ulos. Uutta osaa tilalle ja homma toimii.

Öljyt vaihdettu 15 000 km välein minun omistuksessani. Ennen minun omistustani vaihtelevasti, kuitenkin noin 20 000 km välein.

200 000 km jälkeen kaikki öljynvaihdot ovat minun itseni tekemiä. Raitisilmansuodattimet ja moottorin ilmasuodattimet vaihdettu aina kerran vuodessa.

Jos jotain on mennyt rikki, on se korjattu. Ei suurempia ongelmia, muutama anturi pitänyt vaihtaa. Aina on perille päässyt.

Vielä tiedot simppelinä listana:
Audi A4 B7 sedan 2007
2.0 TDI (BPW) 185hp, 295 Nm
LZ9X, kirsikanmusta

Sport edition -varustelu:
Urheiluistuimet sähköisellä ristiselän tuella
Eibach B12 PRO-KIT -30mm alustasarja
Automaattinen kaksialueilmastointi
Ajotietokone
Monitoimiratti
BNS 5.0 Radio/navigaattori
Bluetoothvalmius
Xenon-ajovalot coming home -toiminnolla
Sadetunnistin
Automaattisesti tummeneva taustapeili
Ajotietokone
Navigaattori
Isofix -valmius
AUX -sisääntulo
Uusi tuulilasi
Lohkolämmitin
Sisätilanpistoke
Tummennetut ikkunat

Ota yhteyttä soittamalla tai sähköpostilla.

Viimeksi muokannut Anttimt 14.06.2018 19:37
Vastaa

Palaa takaisin   Audifinns > Markkinat > Myydään autot > Audi A4 2007 B7 2.0TDI

Aktiivisia käyttäjiä katsomassa tätä aihetta: 1 (0 käyttäjää ja 1 vierasta)

Työkalut
Display Modes

Kirjoittamisen säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi kirjoittaa viestejä
Et voi liittää liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB-koodi on Päällä
Hymiöt ovat Pois päältä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Samanlaisia aiheita
Aihe Aiheen aloittanut Aihealue Vastaukset Viimeisin viesti
Lisävalojen katkaisijalle läpivienti Audi A4 2.0TDI B7 Anttimt Kori, valot, renkaat 1 26.09.2016 15:22

Kaikki ajat ovat GMT +2. Kellonaika on nyt 16:36.

vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.