Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8TQ S-Line -04

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 1.8TQ S-Line -04

    BTCF:n puolelta tuli siirryttyä tänne ja auto muuttui luonnollisesti bemarista audiksi. A4 1.8TQ S-Line -04 siis autona ja pientä laittoa se vaatii, että olen itse tyytyväinen. 122000 mittarissa ja auto on kaikinpuolin todella moitteetomassa kunnossa! Kesällä alla 19" TSW:t ja talvella 18" ATP:t kitkoilla. Ohessa muutama kuva, valitettavasti aika huonolaatuisia, mutta otetaan parempia kun tulee tilaisuus ja kun auto on puhtaana!
    Mielipiteitä ja ideoita otetaan mielellään vastaan!

    Autoon laitettu tähän mennessä:
    - S4 ovihelmat
    - S4 maski
    - Karalan softa
    - Alkuperäiset xenonit + rekisterikilpi "xenonit"
    - B7 RS4 käsijarrukahva
    - Forgen bypass

    Tulossa/suunnitelmissa:
    - S4 puskurin keskiosa tummalla kehyksellä..vaatii pientä modausta ilmeisesti!
    - 3M 85% valoa läpäisevät kalvot ympäri auton
    - Kesäksi BBS LM tai samat replicana
    - H&R:n -45mm jouset vakioiskareihin (kokemuksia?)
    - S-Line ratti ja vaihdekeppi
    - (myös leditakavalot kiinnostaisi, mutta ei taida orkkisena löytyä joten se saa olla kuunes livenä näen jossain vastaavassa miten ne sopii)
    - (myös tummapohjaiset ajovalot kiinnostaa, S4:sta taitaa sellaiset löytyä)
    Attached Files

    #2
    Muutaman kerran nähneenä: on ihan komea nelkku, varsinkin ATP-vanteilla! Nyt uskaltaa kartsalla morottaakkin, kun kuljettaja varmistui!

    Comment


    • #3
      Kappas, entinen pirssi. Eka kuva on vieläpä allekirjoittaneen ottama... :) Hyvässä hapessahan tuo näyttäis edelleen olevan, onnea vaan uudelle autolle.

      Comment


      • #4
        Itse heittäisin auton alle korkeussäädettävän alustasarjan. Eli iskarit samalla vaihtoon. Eibachi ProStreet S paransi oman b7:an menoa kummasti.

        Comment

        Working...
        X