Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 -01 moottori jumissa (AQJ), hyvät neuvot ja henkinen tuki :) tervetulleita

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Siis ettämitäettä?!? Sata tuntia moottorinvaihtoon merkkarilla? 8 tunnin työpäivinä 2½ viikkoa täyttä tohinaa. Ei jumalauta, 16-24 tuntia max sanon minä.

    Comment


      #32
      Vitosen kanssa nousisi varmaan nyt neljännellä kerralla kahdessa tunnissa kone pois keulalta :S

      Kasin kanssa joutuisin varmaan hiukan arpomaan, että mites tämä nyt on kiinni ja mistä pääsen sopiviin pultteihin käsiksi, eli varmaan 8 tuntia voisin laskea ensikertalaisena pois nostoon. Takaisin menee ihan varmasti samaan aikaan kun tietää jo mitä kautta mihinkin pääsee käsiksi ja kunhan on malttanut piuhat merkata niin sähköt lyö takaisin ihan yhtä nopeasti kuin ottaa poiskin :D

      Comment


      • #33
        Juu kyllä nyt on tiskin takana pissitty iirikseen.

        Comment


        • #34
          Alle 6h meni itsellä irroitukseen.Kyllä on huolella pissitty linssiin!

          Comment


            #35
            Toivottavasti et itse joudu maksamaan tuota remonttia. Sataan tuntiin tekee vaikka minkälaista remonttia! Pari päivää enintään voi hyväksyä koneen irroituksessa ja asennuksessa.

            Vai käsitettiinkö tässä nyt väärin, ja olit vain kysynyt arvion marmorilta?
            Viimeksi muokannut okkim; 11.1.2012, 07:49.

            Comment


            • #36
              Toivottavasti et itse joudu maksamaan tuota remonttia.
              Eieiei, homma on nyt ihan itse tehty. En siis korjaa autoja ammatikseni, ja kasin nosto Audin keulalta oli ensimmäinen kerta mulle :) Emäntä vaan kysäisi ihan huvikseen tuota virallista työmääräarviota kun kävi osia hakemassa Joensuun Laakkoselta. Luulenpa, että tuo on hinnoiteltu siten, että ihan pienestä ei tarvitse huollon vaivautua moottorin vaihtoon...

              Comment


              • #37
                Minua pistää **tuttamaan tuollaiset kusetusyritykset merkkiliikkeen toimesta. Hyvähän se on kokeilla kepillä jäätä kun voi epäillä ettei asiakkaalla itsellään ole tietämystä homman laajuudesta.

                Comment


                • #38
                  Kiinnitin huomioni tuohon sataan tuntiin... KO. ajassa tekee aika paljon remonttia, itse olen laskeskellut että tuommoinen tekniikan vaihtoprojekti (1.3cl -> 16v kr) vienee tuon ajan.

                  Tuohon edellä mainittuun tekniikaan vaihtoon kuuluu kuitenkin esim. taka-akselin, moottorin & vaihdelootan, etuakselin, polttoainelaitteiden sekä sähköjen vaihto... Nyt tällä hetkellä on jo taka-akseli paikoillaan eikä aikaa ole mennyt kuin max. 20h. Edellä mainittuun aikaan kuuluu myös purkuaika tekniikan luovuttajasta...

                  Comment

                  Working...
                  X