Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Le Mans Quattro tulee tuotantoon!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Le Mans Quattro tulee tuotantoon!

    Epäilisin että "melko kallista..."

    No..toisaalta.."elämä on.." :)

    #2
    Jonkunverran olen pettynyt tuohon teholukemaan, tai enpä oikeastaan, jos tuommonen kasa voimaa löytyis mun autosta niin...

    Mutta tuo ~450 hp ei ole vastustajiin nähden mikään kummoinen lukema. Tuo proton 610 heppaa olis sen sijaan ollut ihan ok.

    Comment


    • #3
      Mitä tuossa nyt on uutta ja mullistavaa mitä muissa saman luokan autoissa jo ei ole?

      Comment


      • #4
        no mitä uutta ja mullistavaa on ollu missää urheiluautossa ekan jälkeen? toi o mukava, perjaatteessa käyttö auto. kyl mä ton enemmin ku jonku helvetin ferrarin ostasin, duunis saa kuunella iha tarpeeks rälläkkää :) ei kai se ois audilta fiksua kun on tuo lambo audin vaiko vag:n omistuksessa valmistaa mitään oksat pois urheilu tykkiä ja syödä omia voittoja. kyllähän tosta tietty vois tulla joku rs versio, vois olla aika oksat pois.

        Comment


        • #5
          Pyry, vois olla joo oksat pois semmonen RS malli, mutta veikkaan, että samalla on kyllä rahat pois :D Jollei ole jo ostaessa tuota "normi" mallia.

          Comment


            #6
            Hevoset lienevät melko vaatimattomat siksi, kun nelosessa niitä ei voi olla niitä enempää kuin kutosessa?

            Comment


            • #7
              Ehkä olisi konsernille parempi jatkaa Lambon pönkittämistä kuin yrittää avata markkinoita segmentillä, missä ei ikinä ole Audia ollut? Toivottavasti pärjää markkinoilla kuitenkin.

              Edit: Muotoilijan olisi voinnut Lambolta lainata ainakin.

              Comment

              Working...
              X