Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lahteen päin 4 tietä tänään keltanen s tai a4 kromipeileillä, pähiä peli! Menin hissukseen ohi satiinin harmaalla A6:llä. Mö.

    Comment


    • Tammistossa hopeinen sedan b7 rs4, makoisa peli! :) ajelin takana jokusen matkaa.

      Comment


      • Niko rusalla 23.30, auto väärin pysäköitynä :D
        Ja Niklas "Deri" oli kiva vaihtaa muutama sana kans siinä rusalla :)

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viesti
          Lahteen päin 4 tietä tänään keltanen s tai a4 kromipeileillä, pähiä peli! Menin hissukseen ohi satiinin harmaalla A6:llä. Mö.
          Minähän se uutta hankintaa ulkoiluttamassa ;)

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
            Niko rusalla 23.30, auto väärin pysäköitynä :D
            Ja Niklas "Deri" oli kiva vaihtaa muutama sana kans siinä rusalla :)
            Olin kaverin autoa kuvailemassa eikä se mun auto nyt niin väärin mun mielestä ollu parkissa :)

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja JanneH Näytä viesti
              Minähän se uutta hankintaa ulkoiluttamassa ;)
              Kuopijjoonko asti ajelit? Sakoitta koko matka? ;)

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viesti
                Olin kaverin autoa kuvailemassa eikä se mun auto nyt niin väärin mun mielestä ollu parkissa :)
                Vähän pelisilmää hei..:D

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viesti
                  Kuopijjoonko asti ajelit? Sakoitta koko matka? ;)
                  Jep, Kuopio-Porvoo-Kuopio reissu tuli heitettyä :)

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                    Punanen 80? sedani tänään lappeenrannan leirin kotipizzan edessä. XME-xxx ja joku pieni spoileri kontinpäällä. Olikohan klubilaisia? n. 10:30?
                    Miehän se olin.

                    Comment


                      Myllyssä b5 vihree memeber tarra sivuikkunassa rek AYI-xxx
                      Oltiin vierekkäin parkissa :D

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                        Kaliksessa useempia clubilaisia. Jokunen nostellut mulle lapasta, ja jokusen ite bongaillut.
                        Kuka parkkiksel kävellen tuli vastaan? :D
                        Ja kuka oli morotellu jäken kohilla tänään aamupäivästä? Ite olin aivan unessa, ja kaveri kerto et olit viereen tullut lappu ylhääl. :)
                        Minä morottelin siinä parkkisella kävellen :)

                        Comment


                          Tero äsken Pasilassa S2:lla, jos en ihan väärin kattonu.

                          Comment


                            Jyväskylän pohjoispuolella tuli vastaan B5 sedan ja typ89 Coupe. Ilmeisesti cruisingin jälkipeleistä kotiin ajelevia clubilaisia. Tultiin vastaan valkoisella farmari skodalla jossa kärry perässä.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                              Tero äsken Pasilassa S2:lla, jos en ihan väärin kattonu.


                              Sielläpäin ajelin juu. Sinua en huomannut.

                              Comment


                                Tulin vastaan siinä aseman hujakoilla. Sulla oli kyllä katse tiukasti eteen päin :)

                                Comment


                                  Jep, olin tänään ajanut Puuppola - Mäntsälä - Kruununhaka - Olari - Muijala - Munkkiniemi - Kruununhaka -tourneen ja toki eilen kesäcruising -reittiä sekä ihan hiukan virittänyt siihen päälle. Vähän väsy olo niin ei enää hirveästi huomaa mitään. :)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                    Jyväskylän pohjoispuolella tuli vastaan B5 sedan ja typ89 Coupe. Ilmeisesti cruisingin jälkipeleistä kotiin ajelevia clubilaisia. Tultiin vastaan valkoisella farmari skodalla jossa kärry perässä.
                                    Minä ja Markus coupella ja Jennika A4:lla

                                    Comment


                                    • Samat Oulun kerholaiset bongattu nelostiellä. Tulin punaisella A3:lla vastaan, mutta en ehtinyt lapasta nostamaan ajoissa.

                                      Comment


                                        Äsken 20.30 klubitakkinen herrasmies palokan peukkukahvilan (abc) tiloissa.

                                        Comment


                                        • IHI-XXX tossa Elektroniikkatiellä parkissa. Kenen..?

                                          Ja lisätäänpä musta B7 farkku Kiviharjunlenkki 1 pihassa.

                                          Sitte pujotteliko Teemu mahdollisesti perjantaiaamuna pärrällä välin Äimärautio - Kuusamontir?
                                          Viimeksi muokannut Tomppis; 15.6.2015, 13:36.

                                          Comment


                                          • Aamulla virman pakulla ajelin jonkun perässä, koitin hätäseen morjestaakin. Koukkasin taakse kuopion tojoliikkeen pihasta. Tumman harmaa matala b6 sedan kilvenalusella

                                            Comment


                                            • Espoossa monta bongausta melkein peräjälkeen. Ekaksi karapellon tiellä tuli musta b7 tummilla ja leveillä concave vanteilla. Heti sen jälkeen karaniityntien valoissa matala punainen b7 leveillä vanteilla. Lopuksi vielä turuntiellä musta b6 s4. Alusia en kyllä bongannut mistäkään. Itse olin liikkeellä sinisellä c5 s6:lla.

                                              Comment


                                                Noin 13oo Vaajakosken ABC:lt noin kilometri Kuopion suuntaan tuli vastaan Imola keltainen b5 ja edessä musta A6? boxi katolla. B5 vei huomion enemmän nii jäi tarkemmin katsomatta. Itse ajoin Vaajakoskea kohti.

                                                Comment


                                                  Espoon motonet
                                                  Hopee S6 viereen parkeerannu rek XUX-XXX
                                                  Sopivan matalalla ui kyllä :P

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                                                    IHI-XXX tossa Elektroniikkatiellä parkissa. Kenen..?
                                                    Minun. Yleensä tulen töihin polkupyörällä, mutta nyt oli niin huono sää, että starttasin aamulla ässän.

                                                    Comment


                                                      Janppa- tais tulla vastaan levarilla kaatopaikan kohdalla viiden aikaan iltapäivää menossa nastolaan? Nostin lapasen, mutta eipä siinä nähnyt kun aurinko jaksoi jopa vähän paistaa tuulilasiin...

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Edi Näytä viesti
                                                        Noin 13oo Vaajakosken ABC:lt noin kilometri Kuopion suuntaan tuli vastaan Imola keltainen b5 ja edessä musta A6? boxi katolla. B5 vei huomion enemmän nii jäi tarkemmin katsomatta. Itse ajoin Vaajakoskea kohti.
                                                        Kyllä juu, A4.. Ajettiin Carbinin kanssa Gatebilistä kotia kohti.

                                                        Comment


                                                          Arvelinkin että ei vahingossa peräkkäin ole kun oli molemmille autoille huomiota annettu.

                                                          Comment


                                                            Joo kotimatkalla oltiin nilen kanssa. Reissu väsymys vähän painoi niin ei kerenny vastaantulijoita tarkastelemaan.

                                                            Comment


                                                              Tuossa neljän hujakoilla musta A3:n Pukinmäen ärrän edessä parkissa. Takana ainakin oli kilvenalunen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X