Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takavaimennin tarvis saada ehjänä irti, -04 A4 q

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Takavaimennin tarvis saada ehjänä irti, -04 A4 q

    Hyvät ehdotukset otetaan vastaan irroitustavasta, jolla saa ehjänä -04 A4 quattron takapään iskarin alapään irti. Vaimentimen alapään holkki on sitten todella piukassa, eikä innosta paukuttaa KW3:n rosteritolppaa lommolle. Rost-offia on mennyt jo purkki. Lämpöä antamalla saattaa olla se riski, että vaimennin syystä tai toisesta lämpiää vahingossa liikaa!
    Eipä ole ennen tullut vastaan näin tiukkaan jämähtäneitä vaimentimia takana ja useamman alustan olen vaihtanut =D

    Etuvaimentimet tarvis huomenna lähettää tehtaalle huoltoon ja laitan takapään samaan pakettiin tarkastettavaksi :(

  • #2
    Itse itselleni vastaten jälleen. Purkillinen kylmäsprayta, irroitettu alapään pultti etupuolen kautta vaimentimen holkkiin hollilleen ja vääntöhaarukalla alakautta ylöspäin moskalla avittaen ;D

    Comment


    • #3
      Stefa hoitaa. :D Mulla on muuten sulle autossa purkillinen tota kylmäspraytä.. Tuu hakeen.. Ai niin sulla on auto telakalla ja alusta matkalla saksaan.. :D

      Comment


      • #4
        Vähän myöhässä tulee, mut avuksi tuleville irrotteluille:

        1. Wd40
        2. Pulttipyssy
        3. Lekaa

        Comment


        • #5
          Kenda: Kiitos vaan vinkistä, mutta kaikki nuo ja paljon muutakin apuvälinettä löytyy "isosta pakista" ;) Oli vain ensimmäistä kertaa jumissa kunnolla, eikä oikein ollut halua paukuttaa vaimentimen ulkokuorta lommolle ;P

          Janne, joo ei lähde pihasta mihinkään, vaikka on nelikko =DD Tuo se purkki vaan tänne, niin stefan ei tarvi lähteä kampeamaan tuota yks-nelosta Sunny:a pihasta. Jossa ei ole edes ohjaustehostinta =D

          Comment

          Working...
          X