Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Concert 2 pätkii

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Concert 2 pätkii

    Ongelmana ois sellanen että radio/cd/mp3 pätkii satunnaisesti kumpaakin etukaiutinta (en ole varma takakaiuttimista) kun kuuntelee musiikkia hiljaa eli volume about alle 10. Jos taas sitten nykäsee volumen -> 12 niin alkaa kuulua kummastakin kaiuttimesta. Vaihdoin tossa keväällä erillissarjan eteen kun sellainen oli ja muutenkin funtsin että jos vika olisi ollut orkkiskaiuttimissa. Tosta volumen lisäämisestä päätellen vika voisi olla radiossa johtojen sijaan? Onko tälläistä sattunut muille tai joku lukenut jostain? Pitäiskö tässä purkasta concert ja ihmetellä sisuskaluja?

    edit: Taitaapi olla vielä pelkät diskantit mitkä pätkii. Tänään aamulla heti ku väänsin volumen -> 12 niin loppui pätkiminen, tai oikeastaa alkoi kuulua myös kuskin oven diskantista.
    Viimeksi muokannut andre_; 28.6.2010, 07:16. Perustelu: Tarkennusta

    #2
    Minulla ihan sama juttu. Olen kans ihmetelly et mistä voisi johtua....

    Comment


      #3
      B6:ssa on ollut tyyppivikana oven liittimissä oleva varastorasva, joka ei sovellu liittimiin.

      Comment


        #4
        Täytyypi sittenkin aloittaa vian etsintä johdotuksista (liittimistä). Kiitoksia vinkistä. Talveksi muuten pätkiminen hävisi joten sekin tukee tuota liitinrasva-teoriaa.

        Comment


        • #5
          Multa meni mk2 TT:n concert vaihtoon takuun piikkiin. Ilmeisesti tyyppivikaa. CD error / service näkyi näytössä eikä mitään kuulunut. Ei meinannut antaa edes levyjä ulos. Radio pelasi ok. 550€ vaihdettuna.

          Comment


            #6
            Sain kuskin puoleisesta ovesta liittimen irti ja putsattua. Apukuskin puolelta liitin ei tahtonut sitten millää irrota. Oheisessa kuvassa kerkesin jo rikkoa tuota violetin väristä osaa hieman, mutta miten ihmeessä tuon pitäis irrota? Yläosasta kanitti tuo liitin. Onko tuossa apukuskin puolella muita lukituksia kun tuo violetti?
            Attached Files

            Comment


              #7
              Jaahas, joku muukin tapellut tuon kanssa. Siellä on liittimen toisella puolella lattaruuvarilla painettava tavallinen lukitusklipsi.

              Comment


                #8
                Eli toi on sama liitin kun kuskin puolella, mutta toisinpäin. Pitänee koittaa saada sitä klipsiä painettua näillä mun nakkisormilla.

                Comment


                  #9
                  Irtoshan se joo ja pitää kyllä todeta, että aikamoiset rasvat siellä liittimissä :D Siitäkö pitäis sähkön kulkea. Samalla tuli huomattua että aika ohkaiset johdot menee kaiuttimille, vois vaikka joskus nekin päivitellä.

                  Comment


                  • #10
                    Miten sait sen suojakumin avattua lokasuojan puolelta? Yritin kerran itse, mutta luovutin toistaiseksi )) Joku vipukonsti, työkalu?

                    Joo, nyt itse huomasin! siinä muoviset (todennäkösesti) klipsit. (Kiitos, muuten kuvasta!!)
                    Viimeksi muokannut vladim; 10.7.2010, 09:57.

                    Comment

                    Working...
                    X