Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Älypuhelin huollossa neljättä kuukautta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Juuri näin. 15 viikkoa, ja laskuri juoksee edelleen. Tästä päivästä 15 viikkoa eteenpäin menisi helmikuulle.

    En toki odota että asianomaiset lähettäisivät tanssivan karhun, sambaryhmän, ja setelisateen ovelleni, mutta en mä nyt vaan ole maksamassa penniäkään huollosta jota ei kyetä tekemään, ja jonka tekemistä olen odottanut yli neljännesvuoden. Olen käyttänyt laitetta alle viikon, ja maksanut sen kuukausimaksuja heinä-, elo-, syys-, ja lokakuulta. Pian myös marraskuulta. Tuotteen ostohinta pitää sisällään myös huoltopalvelun, ja se on se asia joka tässä nyt tökkii. Oli kyse takuusta tai ei, 3.5kk on TÄYSIN KOHTUUTON AIKA korjata yhtään mitään, saati vaihtaa yhtä hel****n lasia...

    Comment


      #32
      Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viesti
      Itse olen sangen tyytyväinen että on firmasta puhelinetu. Puhelin jos hajoaa, niin aika ripeästi tulee uusi/korjattu samanlainen käyttöön. Kuluttajan saama palvelu tällaisissa takuu/huoltoasioissa kun on lähes poikkeuksetta enemmän tai vähemmän syvältä ja puhelimien käyttövarmuuskaan ei tänäpäivänä ole ihan sitä 2110-noksun tasoa. :)
      Juurikin näin. Itse olen valitettavasti joutunut asioimaan Nokian kanssa yksityishenkilönäkin ja Mokialla on jännä käsitys, että voivat tehdä mitä huvittaa. Oma puhelin katosi ties mihin huoltopelleilyyn, eikä homma edennyt, ennenkuin itsellä hitsasi kiinni. Jälleenmyyjän myyntijohtajan soitto Nokialle ja seuraavana aamuna minulla oli uusi puhelin (varmaan olisi mennyt vielä muutama kuukausi muuten). Huollossa kaveri oli naama norsun vitulla, että olitkin ollut tästä yhteydessä eteenpäin...
      **tuako se itki, kun edellisenä päivänä ei asia edes kiinnostanut eikä tiennyt mistään mitään? Care pointin voisi muuttaa Cry pointiksi, jos noin vaikeaa on töiden tekeminen. Onneksi enää ei tarvitse käyttää heidän puhelimiaan, kun tarvittavista ohjelmista on tullut Android versiot.

      Comment


      • #33
        Löyty kaikki 500 yhteystietoa google pilvestä. Nyt kun sais ne takaisin puhelimen muistiin.

        Comment


        • #34
          Googletili puhelimeen ja synkronointi käyntiin, sillä ne sinne saa.

          Comment

          Working...
          X