Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Autotallin oven avaaja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Autotallin oven avaaja

    Heti aluksi, ohjatkaa oikeeseen paikkaa jos sellainen löytyy. Mä en löytänyt, tai hakusanat meni mettään.
    Mulla on tallin avain, joka toimii nfc-tekniikalla, eli kosketa lukkoa ja se aukeaa. Onko olemassa jotain radiolähetintä, jonka voisi opettaa tällä mun avaimella lähettämään oikean koodin ovelle? Vanha on niin laiska ettei jaksaisi nousta autosta...

    Comment


    • #32
      Luulen kovasti, että joutuu asentamaan nostimeen erillisen radiovastaanottimen. Nfc-tekniikka toimii eritaajuudella, kuin kaukosäätimet autotallinovissa.

      Vastaanottimia saa erikseen joihinkin nostin malleihin. Selvitä minkä merkkinen nostin sinulla on ja soita vaikka Turnerille.

      Comment


        #33
        Autotallin oven avaaja

        Novoform sähköovi ja Audi A7 Garage door opener. Opetettu tallin oven avain autolle, meni läpi mutta ovi ei aukea. Mikä avuksi, ovessa ei mitään milä voisi taajuutta etc muuttaa.
        Attached Files
        Viimeksi muokannut JPohja; 18.9.2018, 21:20. Perustelu: Väärä ovimerkki

        Comment


          #34
          Jaaha, joku siirsi tämän samaan aikaan, kun vastasin ja hävisi bittitaivaaseen.
          Oletko lisännyt auton avaajan novofermiin?

          Comment


            #35
            En ole. Miten se tehdään?

            Comment


              #36
              Tuolla näyttäis olevan ohjeet, ilmeisesti valikko 60 ja paina auton avausnappia.

              Comment


                #37
                Mutta, autoonhan on kopioitu jo järjestelmään asennettu avain. Eikö pitäisi toimia suoraan?

                Comment


                  #38
                  Mistä lähteä etsimään avausmekanismia kippioveen? Talli on vuodelta 1970 ja oviaukon koko on luokkaa 200cm korkeutta ja 350cm leveyttä. Ovi on pirun painava ja sen vaihto ei ole vaihtoehto.

                  Turnerin sivuilla jo kävin, muttei sattunut silmään sopivaa.

                  Comment


                    #39
                    Mites Hörmann, niillä muistan nähneeni kippiovia, luulis myös avaaja löytyvän, Toki voi tulla paino vastaan, kun ei ole valmistajan oma ovi. Tai sitten voi kompensoida jollain vastapainolla.

                    Comment


                    • #40
                      Mites tuo, nostaa 82 kg:
                      https://www.tuontitukku.fi/koneja-au...6438471004984/
                      Tai tämä nostaa 103 kg
                      https://www.tuontitukku.fi/koneja-au...6438471005905/

                      Comment


                      • #41
                        Kippiovien kanssa saattaa olla haasteena erilainen liikerata ja tarvittava voima, varsinkin noston aloitusvaiheessa. Nice toimittaa aika mielenkiintoista ratkaisua kippioville, tiedä vaikka tämä olisi hyvinkin toimiva ratkaisu?NICE Spin - Nosto-ovet ja Tarvikkeet (nosto-ovitarvike.fi), 1000NM pata ja siihen oskilloiva vetovarsi NICE SPY con SPA5 - YouTube

                        Comment


                          #42
                          Mulla kävi kaveri paikan päällä katsomassa mistä on kyse ja teki tarjouksen Avanti SX12 -laitteesta. https://www.pmtekniikka.fi/automatiikka

                          Tallissa on vain yksi ovi eli ko. kippiovi niin pitää vielä päättää tulisiko kaveriksi koodilukko vai gsm-avaus kaukosäätimien lisäksi. Kaukosäätimet pelkästään on hankalia jos aikoo pitää muksujen fillarit kans tallissa ja niiden pitäisi saada ne itse sinne ja pois.

                          Comment


                            #43
                            Alkuperäinen kirjoittaja Paavali Näytä viesti
                            Kippiovien kanssa saattaa olla haasteena erilainen liikerata ja tarvittava voima, varsinkin noston aloitusvaiheessa. Nice toimittaa aika mielenkiintoista ratkaisua kippioville, tiedä vaikka tämä olisi hyvinkin toimiva ratkaisu?NICE Spin - Nosto-ovet ja Tarvikkeet (nosto-ovitarvike.fi), 1000NM pata ja siihen oskilloiva vetovarsi NICE SPY con SPA5 - YouTube
                            Näitä tuli työkseen asennettua vuosia, kelpoja laitteita kyllä, TeroPee:lle moista ehdottelinkin aiemin.

                            Comment


                              #44
                              Nyt on noin viikon kokemus Avantista ja toimii kyllä hyvin. Kaukosäätimet on avaimenperäkokoluokkaa, mutta eilen silti tuli kaukosäädinten rinnalle myös gsm-avaus. Pitää vielä miettiä miten saisi kännykkään tiedon siitä, onko ovi auki vai kiinni.

                              Comment

                              Working...
                              X