Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viesti
    Juu, oli. :) Kattelin jo kauempaa että nyt on vastaantulossa massasta poikkeava yksilö. Kilvenalusia koitin lähempänä tiirailla, mutta jo morotus paljasti totuuden. Koitin itekkin lapaa nostaa takas, vaan en tiä kerkisitkö huomata...
    huomasin kyllä :)

    Comment


      Rsr-4 bongattu Käpylässä, hieno laite vaikka mustat vanteet ei ole mun juttu :)
      Mustat vanteet on aika harvan makuun kun katoavat auton alle. Kiiltomusta on omaan makuun, mutta ei matat ;) Millä vayne olit ite liikenteessä?

      Comment


        Mä olin ihan duuni kärryllä eli ei tunnistettavissa ;)

        Comment


        • Kukahan nosti lapasta seinäjoki-lapua välillä tänään klo 15.45.
          Valkoinen matala 4g sedan.
          Itse tulin mustalla 4f vastaan ja olin näkevinäni noin. Toki saattaa työpäivän jälkeen näkökenttä huijatakin

          Comment


            P-Elielin rampilla tuli aamulla vastaan hopeinen tt, klubialusen bongasin edestä. Hopeinen tiikeli oma kuljetin.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viesti
              Tänään taidettiin ajella m4jurin kanssa Porintietä peräkkäin vaille seitsemän aikaan aamulla?
              Juu siinä töihin kurvailin ja kattelin että saakeli edessä menee nätti audi ja löytyhän ne aluset ni tarvi vilkutella valoja ;)

              Comment


              • Tyylikäs valko musta a5:nen bongattu norppatiellä espoossa:)

                Comment


                  Olikohan Raitoniemi imolagelb B5 S4 tänään about kolmen jälkeen myllymäenkadulla? Ite pyöräilin just töistä kotiin siinä fazerin kohalla... HTZ tms oli rekkari ja valkoset vanteet.

                  Comment


                    Heikinlaaksossa tuli vastaan läpeensä musta a6 rek.nro AAA-666. Joku täältä?

                    Comment


                    • Hallikaisen matala B7 bongattu tänään Vantaan motonetin kulmilla. Oon seuraillut näyteikkuna-topiccia mutta voe kun oli älyttömän makee luonnossa! :) En lapasta nostanut kun jäädyin ihailemaan autoa ;)

                      Comment


                        RS5 eilen illalla 23 jälkeen Nordiksen YA:n parkissa. Tunnuksia en iltahämärässä nähnyt.

                        Comment


                        • Liperissä kirkon kohdilla kello 13 pintoja hopea B7 farmari, kilvenaluset taisivat olla takana? Koitin morotella traktorista siitä kirkon pihamaalta.

                          Comment


                            Kaksi bongausta tänään.
                            Ensin aamupäivällä noin 11.20 lahden eteläpuolella tuli ohi tummansininen b8 avant. takana alunen.
                            Ja kun ajelin töistä kotiin lahden motaria kolmen aikaan niin musta a3 tuli ohi koivukylän ja korson välillä. Itse köröttelin rekan perässä vaimon Pololla.

                            Comment


                              Joonakselle soittelin torvea tb avian kohalla [emoji14]

                              Comment


                                Jepulis :D

                                Comment


                                  Tuollaiseen törmäsin sattumalta Rion kisoihin liittyen.

                                  Comment


                                  • Onko tämä Peltopuro joku clubilainen vai joku seiskajulkkis?

                                    Edit:OK, pidetään peukkuja että mitali tulis.
                                    Viimeksi muokannut Sebastian; 8.9.2016, 13:51.

                                    Comment


                                      http://www.audiclub.fi/audifinns/member.php?u=8096

                                      Comment


                                        Anssi Malmilla pienellä punasella autolla.

                                        Comment


                                          Vayne kääntyi juuri Hämeentieltä kohti Pärnua. Itse tallustelin töihin.

                                          Comment


                                            Kuitti !

                                            Comment


                                              Hopea 4f s6 ajeli Honkanummen hautausmaan kohdalla vastaan, aluset molemmissa päissä. Kello taisi näyttää 8.26 ja itse ajelin työautolla.

                                              Comment


                                                Panun Passatti bongattu Sipoon pellolta. Olin muuten nopeampi, vaikka viimeisellä rastilla pummi ja otin takkiin ~20 sijaa :)

                                                Comment


                                                  Ero ei ollut kovin iso. Itellä tuhraantui toiseksi viimeisellä pikkasen ylimääräistä turhaan kiertelyyn. Alku meni ihan hyvään tahtiin.
                                                  Milläs itse olit liikenteessä?

                                                  Comment


                                                    Vaalean sinisellä farkkuvolvolla. Sain parkkiin melkein sinun auton taakse kulmittain.

                                                    Itse olin kyllä taas niin hukassa pitkän aikaa. Sinänsä yllätyin, että olisin ilman vikaa pummia ollut top30:ssä.

                                                    Comment


                                                      Hyvässä kiillossa oleva S3 Kehällä klo15.30 nurkilla, nousin TTllä Tiksin rampista.

                                                      Comment


                                                        Aika lupaavasti alkoi, kun meinas eksyä jo ennen lähtöä. :D Nuori metsä oli niin tiheä, että merkattu reittikin tuntui katoavan... Mutta kyllä se siitä, kun sai oikean suunnan ja lähti vaan menemään.

                                                        Enempi se on sellasta itsensä haastamista, mutta kiva kattoa myös miten pärjää muihin verrattuna. Aika kovaa jotkut vetää... Välillä haastavampi maasto ottaa luulot pois, jos jotain kuvitteli osaavansa :D

                                                        Ootko Nurmijärven puolella käynyt koittamassa? Siellä ihan mielenkiintoisia paikkoja ja kivaa vaihtelua...

                                                        Comment


                                                          Qke- b7 ouluhallilla oli parkisa kun käytii ohimennen ajamassa

                                                          Comment


                                                            Tämä ajeli vastaan Tikkurilantiellä tänään päivällä.

                                                            Comment


                                                              Kuka ajaa nyt eessä punasella a5:lla SLB-xxx oulunsalossa kohti varjakkaa/hailuotoa? Kilvenaluset takana
                                                              Viimeksi muokannut any1; 10.9.2016, 12:09.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X