Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Et ollu :D valot vaan alkoi vaihtumaan hätäisesti :D Ei varmasti kun eihän sitä tahkon matkallakaan näkynyt :D

    Comment


      aajii taisi olla meikäläisen s3 valkoisilla vanteilla kun bongasit espoon keskuksen parkkipaikalta. Emäntä meni sillä töihin kun itse menin siistillä civikillä audiclubin kahvitteluun teboilille xD

      Comment


        Kivisydämmessä oli jonkun clubilaisen nelkku parkkissa. Otin kuvan ja siellähän istuikin porukkaa tummien lasien takana takapenkillä :) Hieno on!
        Attached Files

        Comment


          Klubinalusilla varustetun mustan C6 2.0T Avantin ohi ajelin perjantaina 3-tiellä, Hyvinkään kohdalla. Koitin morotella, mutta siellä oli katse tiukasti eteenpäin :)

          Comment


          • Joku klubilainen lähti juuri muuralan nesteen ti-hallista A6 4.2:lla.

            Comment


            • Kenen valkoinen A8 D3:n näkyy välissä vetotiellä vantaalla. Kilvenaluset näytti olevan takana. Meillä on toimisto siinä talossa vielä vähän aikaa.

              Comment


              • Moro, taisi olla torstai tai perjantai-aamu, kun ajelin perässä hetken matkaa Intiössä. Vaimo kävi pikkupätkän töissä sielläpäin, niin piti kuskailla aamuin illoin.

                Alkuperäinen kirjoittaja JaMZ
                Moi Maspe, olet varmaan bongannut minut jos rekisterinumero alkaa K-kirjaimella. Asun siinä lähistöllä. Auton värikoodi on "Papyrus metallic". Nettiauton perusteella Oulussa on myös toinen täysin samanvärinen 220v.
                Alkuperäinen kirjoittaja maspe
                Kullanvärinen tms. 200 20V sedan bongattu Intiön Salen kohdalla aamulla kahdeksan aikoihin. Saman olen bongannut kaverin autohallista samalla alueella. Onko kuski foorumilaisia?

                Comment


                  Aamulla Jengitunnuksilla harmaa A6 Mikkelin whurtin pihassa,olin firman mersulla liikkeellä.

                  Comment


                  • Punanen b8 avantti kilvenalusella muuralan nesteen kulmilla :)

                    Comment


                    • Kuka on ajanut vastaan Suonenjoen ja Iisveden välillä useampana päivänä jollain tummalla 6:lla? Kilvenaluset on ainakin edessä, oon yrittäny morjestaa vaikkakin aina vähän myöhässä.

                      Comment


                        Tampere kaukajärvi. Kukas kurvaili hopealla äääs kolmosella? Käännyin perään ääs-masketin pihasta.

                        Comment


                          Tänään aamulla kello 6.36, ajoi vastaan sininen B6 avant ja aluset oli ainakin edessä. Paikkana kyytitie mäki (ent jokiniementie) suuntana kehä 3. Itse ajoin todella paskasella "valkoisella" Volvon täysperällä vastaan.

                          Comment


                          • Turun motarilla tänään aamulla punainen B8 farkku suunnilleen Nuuksion kohdalla, jossa halogenivalojen "päiväajovalot" oli vaihdettu ledeihin. Makelja?

                            Comment


                              Aamulla 6.15 pohjantietä pohjoiseen b8 s4 avant meni ohitte. Onko joku täältä?

                              Comment


                                Juha|:sta päästelin juuri bussilla ohi Hämeentiellä.

                                edit. No nyt pääsi kuittaamaan kun tuli pysäkki. :(

                                Comment


                                • Hah. Morjensta vaan. Siinäs näit, ei kannata käyttää julkisia, ku on niin hidasta..:)
                                  Paska työpäivä, joutunu miettimään ihan liikaa ja oli kyl täys lagi päällä.:D

                                  Comment


                                  • Punainen A3:nen bongattu seppälässä kilvenalusilla CYF-*** .Roikuin perässäsi valkoisella kakkiksella keljon marketeille asti.Morjens vaan!

                                    Comment


                                      Juuri äsken Herwoodin valtaväylää pitkin kohti Hermiaa musta A4 farkku, varustettuna klubialusella. CHG-***. Itse olin tiikelillä matkassa.

                                      Comment


                                        Hetki sitten ohitustieltä Kajaanintien rampille nousi ja keskustaan päin kääntyi tumma b5 sedan jengitunnuksin. Zhy-xxx. Tyylikäs takasumari :) Olin sillä värikkällä Transitilla viereisellä kaistalla.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viesti
                                          Aamulla Jengitunnuksilla harmaa A6 Mikkelin whurtin pihassa,olin firman mersulla liikkeellä.
                                          Jos oli tumma 4f avant niin Hep.

                                          Comment


                                          • Turbokiisseli:
                                            Terve. Minähän se.

                                            Comment


                                            • Juha| taisi tulla hetki sitten vastaan järvenpään kohilla :)

                                              Comment


                                              • Joo niin tuli, propsit tunnistamisesta! :D Landelle ollaan menossa mummoja morjenstamaan. :) Huomasin kyllä massasta erottuvan Audin myös, mut tosi vaikee kyllä nimellä muistaa niin nopeella vilkasulla. Mut morjens vaan! :)

                                                Comment


                                                • Kyllä se sunkin sieltä hyvin pomppas esille vaikka en juurikaan tiiraillu vastaantulevia :D

                                                  Comment


                                                    villeq antoi ääninäytettä Jumbon parkkihallissa tuossa tovi sitten ;) Mun auto oli siinä tolpan takana parkis, missä kohtaa avasit.

                                                    Comment


                                                    • Vähän lapsetti ja tylsää oli ku täällä saa odotella veljeä kun se on autoaan tuonne messukeskukseen jättämässä. Piti keksiä jotain mielekästä puuhaa :)

                                                      Comment


                                                        Oliko tänään n.15.30 nomorefordin Yeti, mikä meni motarilla ohi ja vähän sen jälkeen ajeltiin kotikaupungissa peräkkäin? Kuskia en nähnyt, mutta kilvenalunen kiinnitti huomion ja muistelin profiilissasi nähneeni tuollaisen kulkineen?

                                                        Comment


                                                          Tänään Törnävällä RS4 B8, S8.

                                                          Comment


                                                          • Taisi olla kolmen-neljän aikoihin, kun Lentokentäntien risteyksestä lähtien ajeli tumma urS4/6 sedan edessä pysähtyen Kaakkurin S-marketin nurkille linja-autopysäkille. Oliko foorumilaisia?

                                                            Comment


                                                            • Punainen B7 jengitunnuksilla kääntyi just äsken rautatieaseman parkkiin. Olin vuokrapenarilla takana ja koitin huitoa sieltä valoissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X