Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AEB AVJ AWT eroja veiveissä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AEB AVJ AWT eroja veiveissä

    Ostin tossa veivit mitkä pitäisi olla sähkökaasullisen 1.8T kanget joissa alakaulan leveys 20mm.
    Vaijerikaasullisissa esim. AEB on alakaulan leveys 25mm.
    Nyt mulla on tässä sähkökaasullinen AWT motti levälään niin siinäkin se sama 25mm. Kysymyshän kuuluu että onko noi veivit nyt sitte kuitenkaan tuohon moottoriin ollenkaan?
    Eli jos jollain olis varmaa tietoa noista eroavuuksista ni vois vähä jelpata.

  • #2
    Kaikissa 1.8t moottoreissa on saman levyiset kaulat kampurassa runko ja kk vuosimallista/moottorikoodista/kampuran mallista riippumatta.

    Comment


    • #3
      Jep!

      Asiaa tarkemmin tutkiskellessa niin noi minun ostamat ovat Mk4 Gti Golffin veivit. Ei muutakun uutta tilausta tekemään..

      Comment


      • #4
        Kyllä getarin veivit menee awt koneeseen, jos ne on oikeasti siihen tarkotettu. Sun tapauksessa sulle on tod.näk lähetetty jotkut datsunin veivit...

        Comment


        • #5
          https://www.maxspeedingrods.co.uk/hi...arp-bolts.html

          No ei tämän mukaan mene.

          Comment


            #6
            Joissakin asioissa kannattaa uskoa ennemmin Donaa kuin intternettiä.

            Comment


            • #7
              Joo en mä väitteleen rupea mutta noilla mitoilla ne kuitenkin oli.

              Comment


              • #8
                AJL/AEB kiertokanget

                Mahtaako AJL ja AEB koneissa olla samalla osanumerolla kiertokanget?

                Comment


                  #9
                  Herra hyvä katso vaikkapa itse.

                  Comment


                  • #10
                    Tiedä tässä herroista mutta kiitoksia.
                    Viimeksi muokannut Jarna; 30.6.2018, 00:06.

                    Comment

                    Working...
                    X