Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vappuajoa...???

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vappuajoa...???

    Onko missään paikkakunnalla järjestetty ikinä vappuajoa?

    #2
    Jyväskylässä on tainnut jo monena vuonna ollut vappuajelut.
    Kalustossa on pääosin jenkkejä ja vanhempaa kalustoa mutta ainakin viime vuonna sekaan mahtui monia "perus" kulkineitakin. Ihan kiva tuota on ollut käydä kuikuilemassa ja jospa joku vuosi omaisi sellaisen harrasteauton jotta voisi mennä letkan jatkoksi.

    Olisihan se metka joskus laittaa klubilta oma pätkä tuohon letkaan.

    Comment


      #3
      Joensuussa on ollut niin kauan kuin minä muistan, joka vuosi vanhojen autojen vappuajelu, ja rättäreillä taitaa olla vielä oma letka. Siis jos tuon tyylistä vappuajelua hait. Vai tarkoititko Audistien vappuajelua?

      Comment


        #4
        Siis hain juurkin jotain tämmöstä vappuajelua, jossa Audeilla olisi oma osio.

        Comment


          #5
          Niin no miksikäs ei.
          Jos jyppilässä olis muitakin audeja letkaan lähdössä niin eiköhän meiltäkin yks audi siihen liikene.

          Onko tulokkaita?

          Comment


          • #6
            Kyllä meiltä irtoais ainaski yksi audi vappuletkaan:)

            Comment


              #7
              Ainakin takavuosina vappuajot on melko pitkälti tullut suoritettua taksilla, melko ilmeisestä syystä...

              Comment


              • #8
                Mä sain tarpeekseni vappu ajeluista viime keväänä. Pesin niitä vappu hileitä vielä viikonki päästä. Penkit jossain hiton glitterissä ja tukka värissä, ympäriisä serpenttiiniä nii paperi ku sitä purkki moskaa ja kaikkee muuta. Sisustan sotkut aiheutti kaverit,ulkoiset sotkut ne juhlivat ihmiset kaduilla. Tänä vuonna mun vappua jelut on kävellen lastenvaunujen kanssa pitkin pihaa :P

                Comment


                  #9
                  Team Ripatti vois tulla avokkaalla jos saa kuskin....

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viesti
                    Team Ripatti vois tulla avokkaalla jos saa kuskin....
                    No minä vissiin sitte oon se kuski!

                    Comment


                    • #11
                      Tuolla lisätietoa Jyväskylän cruisingista: http://www.americancarclub.fi/

                      On tarkoitettu ihan kaikille harrasteajoneuvoille, vaikka ACC järjestääkin. Itse tulen tommosella

                      Comment


                        #12
                        Alkuperäinen kirjoittaja Pertti K Näytä viesti
                        Tuolla lisätietoa Jyväskylän cruisingista: http://www.americancarclub.fi/

                        On tarkoitettu ihan kaikille harrasteajoneuvoille, vaikka ACC järjestääkin. Itse tulen tommosella
                        No audin kanssahan joutuu harrastamaan aina. Hieman tosin mietityttää että kun omat autot on melko tavis vehkeitä, eli kehtaisiko tuollaisilla matkaan lähteä. Team Ripatin avo onkin jo enemmän vappuautomainen.

                        Comment


                        • #13
                          Tänä vuonna mun vappua ajelut on kävellen lastenvaunujen kanssa pitkin pihaa :P
                          Muista nyt ainakin hieman keulia niillä vaunuilla ja vappuhuiskat molemmille puolelle ehdottomasti.
                          "Kuskille" myös pakollinen Marx "aurikolasinenäyhdistelmä";))

                          Juhan kanssa samalla "kruisailumeiningillä", että jos ajetaan , niin taksilla sitten;)

                          Comment


                            #14
                            Erotin tästä ketjusta spinoffina virinneen keskustelun ajeluretkestä toiseksi ketjuksi. Löytyypi tästä: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=111934

                            Comment


                            • #15
                              Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                              No audin kanssahan joutuu harrastamaan aina. Hieman tosin mietityttää että kun omat autot on melko tavis vehkeitä, eli kehtaisiko tuollaisilla matkaan lähteä. Team Ripatin avo onkin jo enemmän vappuautomainen.
                              Jos ei vettä sada ni sillä ollaan ehottomasti liikenteessä, vaikka toppatakki+karvalakki päässä :) isi siihen just heitti vahan päälle ni pakkohan sitä on kylällä käydä näyttämässä!

                              Comment

                              Working...
                              X