Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viesti
    Kuopiossa hopee sedan b5q, leveet 17" grafiitinharmaat rh:t alla?
    Samaa kattelin tässä männä iltana!

    Comment


      Joku oli eilen 9.6 täs vantaankosken aseman luona duunin vieraspaikalla hopeisella pikkukakkosella klubitarra takasivuikkunassa.

      Comment


        Kymppitien avoTT

        Tänään meni Rengon ohi Hämeenlinnaa kohti hopeinen avoTT. Rekkari oli helppo muistaa: DKW-1. Itse olin liikenteessä omalla punaisella Cabrioletillani. Klubilaisia mahdollisesti?

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
          Samaa kattelin tässä männä iltana!
          Kuin myös. Ei kerennyt kylläkään montaa sekuntia zoomailla, kun kääntyi edessä menevän letkan keulilta pois erisuuntaan mitä itse, mutta noin äkkivilkasulta näytti stance ihan komealta.

          Comment


          • Tänään meni Rengon ohi Hämeenlinnaa kohti hopeinen avoTT. Rekkari oli helppo muistaa: DKW-1. Itse olin liikenteessä omalla punaisella Cabrioletillani. Klubilaisia mahdollisesti?
            Viime viikolla lenkkeillessäni näin Tampereella Lielahdessa (ilmeisesti kotitalonsa pihassa) uusikorisen mustan avo TT(RS):n jossa rekisterikilpi DKW-2...

            Comment


              harossi tänään joskus 10 aikoihin postiaukiolla.

              Comment


              • joku ajeli tänään n.16.00 Tampereella Sammonkadulla S6 farkku audilla taisi olla V8 kyllä oli mahtavat saundit!

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja arig Näytä viesti
                  Taidettu olla molemmat samoilla nurkilla... Siinäpä nyt Jesillä pulma :-)

                  Paitti etten ollut minkään omakotitalon pihassa...
                  Jees, asun ok:ssa Cittarin lähistöllä, mutta ihmettelen mitä varten Jesi ajelesi hurua meidän päättyvällä kadulla..

                  Comment


                    Oulussa joku lähti melkeen keula pystyssä punasella S2:lla Linnanmaan valoista keskustaan päin kolmen maissa? Mik4--?

                    Comment


                      Tomiii näytti olevan äsken Kiiskinmäellä parkissa. On se B5 vaan makean näköinen sleeper... :)

                      Comment


                        Eipä oo tullut tuohon aikaan siellä pyörittyä.

                        Comment


                        • Kuusamontiellä Jäälin kohdilla bongattu hopea a4 b6 clubikilvillä perjantaina, Laivakankaalle kääntyi.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja ripperi Näytä viesti
                            Kuusamontiellä Jäälin kohdilla bongattu hopea a4 b6 clubikilvillä perjantaina, Laivakankaalle kääntyi.
                            Varmaan meikäläinen ollu : )

                            E: riippuu tietenni ajankohdasta?
                            Viimeksi muokannut any1; 11.6.2011, 10:32. Perustelu: ..

                            Comment


                            • Hämeenlinnan Ahveniston uimarannan parkkipaikalla harmaa B5 S4.

                              Comment


                                Oliko joku lauantaipäivästä nauttimassa Puumalan Pistohiekalla A8:lla? Tyyppiä en pysty sanomaan, kuitenkin tältä vuosituhannelta. Isot ja kiiltävät vanteet alla sekä firman mainostarra ovien alalaidassa, sillä kohtaa missä joillakin lukee quattro. Työautolla ohi ajaessa ei parempiin havaintoihin pystynyt...

                                Comment


                                  Kuka tuli äsken vastaan Tuuliviirin risteyksessä valkealla A6:lla? Kilvenalunen näytti löytyvän ainakin edestä. Tajusin nostaa lapaa vasta melko kohdilla...

                                  Comment


                                    Rissaspena kurvaili tänään päivällä keskustasta Tuiraan päin. Olin naamioitunu quashqaihin, mutta koitin kovasti huiskutella ja riikkaria painella :D

                                    Comment


                                    • Hetki sitten 4-tiellä välillä kehä 3 - Korson liittymä Audi A4 b5 musta. Olitko se sinä?

                                      Comment


                                        Tuli äsken ajettua korson liittymän ohi kyllä ja vielä molempiin suuntiin.

                                        Comment


                                        • No jos perässäsi ajeli sininen c4 audi niin se olin mä.

                                          Comment


                                          • Kukas ajeli tänään klo 09 aikaan ennen Alavusta perässäni A4 B8 audilla,oli melko matalan näköinen ja 19" alut alla..

                                            Comment


                                              En tainnut peileihin vilkuilla, joten en ole nyt varma, ehkä ei ollut sittenkään minä :)

                                              Comment


                                                Jap3 bongattu Tuurissa kameran takaa. A6 taisi myös olla parkkiksella?

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja tailax Näytä viesti
                                                  Jees, asun ok:ssa Cittarin lähistöllä, mutta ihmettelen mitä varten Jesi ajelesi hurua meidän päättyvällä kadulla..
                                                  Kai sitä saa ajella hurua missä lystää? :O
                                                  Jos tarkkoja ollaan, niin tulin kaiken lisäksi teidän päättyvän tien päästä alkavaa jalkatietä pitkin :S

                                                  Comment


                                                    Tulikohan tossa just pari punaista Quattroa peräkkäin Kehä II:lla vastaan? Itse olin taksin takapenkillä "under the influence", joten en mene bongauksesta takuuseen. :D

                                                    Comment


                                                    • Oliko joku foorumilainen Haukiputaalla keskustasta Santaholman suuntaan tulossa kahdeksan aikoihin hopealla A4 B7:llä. Jos häikäisee aurinko, niin ajelee hiljempaa, jotta pysyy omalla kaistalla. Meinasi tie käydä kovin ahtaaksi, kun piti väistää reunaan.

                                                      Comment


                                                        Punainen A4 B5 Avant klo 14 Paulaharjuntiellä. Taitaa olla pakkivalokytkin rikki, kun pakkivalot päällä ajeli menemään. :) En nähnyt klubitunnuksia, mutta liekkö forumilaisia?

                                                        Lisäksi illalla Heinäpäässä bongattu kilvenaluksellinen hopea A4 B7 Avant keilahallin kulmilla. Taisipas olla ensimmäinen alunen, jonka livenä näen.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                                          Jap3 bongattu Tuurissa kameran takaa. A6 taisi myös olla parkkiksella?
                                                          Juu, Aa6dennes oli siellä driftinghässäkän päässä iha reunassa.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
                                                            Juu, Aa6dennes oli siellä driftinghässäkän päässä iha reunassa.
                                                            Katsoin siis oikein :)

                                                            Comment


                                                              Kukas tunnustaa olleensa perjantaina klo 19.30 Puotiharjun Alepan edessä nätilla mustalla a4 sedanilla rek. ASG-xxx kilvenaluset ainakin näytti olleen =)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X