Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Dieselputki suodattimen ja pumpun väliin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Dieselputki suodattimen ja pumpun väliin

    kyseistä putkee kysyin Laakkoselta,oli saksan tilaus tavaraa AKE koneeseen ja hinta järkyttävä 250 euroa,eihän se perkele voi niin paljoo maksaa.Kysyin kyllä ettei vaan tarjoo tankilta asti mutta ei kuulemma.Mistä väki on tommosen letkun pätkän hommannu.
    Mulla vähän tirisee ilmaa sekaan siitä puristeliitoksen kohdalta.

  • #2
    Mulla AFB ja on tirissyt kanssa koko 9 vuotta. Varsinkin kaasuttaessa tirisee enemmän. Joku spekuloi aikanaan että ilmat voi tulla myös suodattimen o-renkaista?

    Comment


      #3
      Ihan varma en ole mimmonen liitos tuossa on, mutta aikanaan eräässä bensa A8:ssa alkoi bensaletku moottoritilassa vuotamaan, ja aika reilusti, eikä ollut mahdollista vaihtaa vain pätkää. Pikapaikkauksena meni PlasticPadding, joka itse asiassa jäi pysyväksi korjaukseksi.

      Comment


      • #4
        Tänää väkästelin kokonaan kaikki uudet polttoaineletkut konehuoneeseen uudella vakio suodattimella ja takaisin kierto termarilla(mallia motonet).Eli korvasin tuon kokeilu traktori suodattimen normaalilla suotimella,koska pumpun ja suotimen välistä vuoti ilmaa.Tämän välin korvasin ihan kunnon polttoaine letkulla,jonka sai ihan hyvin alaspäin loivalla kaarella normaali reittiä suotimelle,nyt ei tosin enää nää meneekö ilmaa putkessa :).
        Huomenna tuo selviää oliko remppa onnistunu kun laittaa konetta tulille.
        Kumminkin kokeilemisen arvoinen hinta ero tuolla termarilla marmori melkeen satku vs motonet kymppi.

        Comment

        Working...
        X