Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Photobucket 3rd party hosting

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Photobucket 3rd party hosting

    Minkä ihmeen takia noita valituksia on alkanut näkymään "joka paikassa"?

    Eli kuvan tilalla on kuva jossa on osoite tuonne:
    http://photobucket.com/p500/

    Ihan kuin minulla olisi jotain vikaa, mutta eihän minulla ole mitään kuvia tuolla. Miten muilla pelaa?

    Esim tällä sivulla ensimmäinen kuva on sellainen:
    http://www.audizine.com/forum/showth...l-Pump-Install

    #2
    Valituksia kait ku kaikki vanhat kuvalinkit menny bittiavaruuteen, ja muuttunu maksulliseksi toiminnaksi.

    Comment


      #3
      Had an email from Photobucket this morning basically saying they want $399.99 a year to reinstate 3rd party hosting (what I use to display the images).
      Tuon takia noita on ruvennut näkymään.

      Comment


        #4
        Jee, eli nyt suunnilleen yli puolet internetin kuvista on "hävinneet". Olen aina inhonnut Photobuckettia.

        Comment


          #5
          Tuo se on hienoa.

          Comment


            #6
            Itsellänikin on vuodesta 2007 ollut tili josta suurimman osan aikaa maksullinen. Hinta on ollut jotain 40 dollaria vuodessa. Nyt hinta nousee 400 dollariin vuodessa Photobucketin yksimielisellä päätöksellä. Tämä tarkoittaa itseni kohdalla sitä, että nuo noin 4000 kuvaa jotka ovat jaossa eri puolella nettiä, jäävät näkymättä lopullisesti.

            En todellakaan maksa 400 dollaria vuodessa kuvien hostauksesta kun en sillä mitään rahaa tee.

            Tämä heidän uusi markkinointistrategia on suunniteltu vain palvelemaan ammattilaisia ja yrityksiä joille tuollaiset summat eivät ole mitään.

            He haluavat tietoisesti päästä eroon harrastelijoista ja muista ilmais-käyttäjistä jotka vain kuormittavat heidän palvelimia.

            Comment


              #7
              ihan hyvä .On se niin hankala ollutkin käyttää ja linkittää + aukoa noita photophuketin ilmaiskuvia että yleensä jäänyt jo periaatteesta katsomatta jos linkki viittaakin tuonnepäin :)

              Comment


                #8
                Joo, se ilmanen oli ihan hanurista mutta maksullinen oli kyllä hyvä tähän saakka.

                Comment


                  #9
                  Siinä mielessä on hyvä että sitä ei käytetä jatkossa, koska tosiaan kuvien katselu Photbucketista on hanurista. Mutta onpa aika iso harmi että nyt maailman eri forumeilla on satojatuhansia kuvia (jos ei enemmänkin) jotka ei näy. Kiva katsoa jotain DIY ohjetta jossa kerrotaan kuvien avulla miten joku homma hoituu, kun niitä ei enää näy. Eilenkin surffatessa törmäsin monessa eri paikassa siihen. Googlen kuvahaku näytti kuvat, ja kun siirtyy sitä kautta webbisivulle niin sitten näkyykin vain nuo typerät Photobucketin "P500" kuvat.

                  Veikkaanpa että aika harva jaksaa lähteä siirtämään isoa kuvakokoelmaa uuteen paikkaan ja sitten etsimään forumit joihin sieltä on kuvansa linkittänyt :((

                  Comment


                  • #10
                    Itse sain joissakin näkyviin kun klikkasi kuvaa että se siirtyy photobucketin puolelle.

                    Eikö se periaatteessa riittäs kun kuvista poistaa img ja muut tagit ja jättää pelkän kuvan osoitteen.

                    Kätevähän se ei ole klikkailla linkkejä auki mutta näkys jotaki edes.

                    Comment


                      #11
                      Sama huomattu. Pariakin DIY-ohjetta kironnut, kun ei näy kuvia.

                      Ei ainakaan pikaisella kokeilulla tuntunut toimivan noin kuin yllä. Pitänee mennä albumin kautta kuviin? Suoraan kuviin ei tuntunut pääsevän edes kopioimalla kuvan osoitteen albumin kautta selaten. Ne kuvat on kyllä yhä olemassa, mutta pitää mennä suoraan kuvan linkkiin ja avata 'uploaded by' kautta albumi esiin.

                      Tämän vuoksi me ollaan nillitetty siitä, että foorumilla kuvat pitää olla kerhon serverillä.

                      Sinänsä olen aina vihannut photobuckettia, koska 95% ladattavasta datasta on aivan muuta kuin se kuva. Ja se kaikki data tuntuu tulevan aina jonkun pimeimmässä afrikassa sijaitsevan matopurkin kautta. Siinähän odotat, että jokin ad-analyser.server vastaa...

                      Comment


                        #12
                        Onneksi on hyviä ja edullisia kotimaisiakin palveluita kuvien jakamiseen

                        Comment


                          #13
                          Kännykällä surffatessa linkkien kaivelu ja albumien etsiminen on liian hankalaa.

                          Kotimaiset palvelut eivät pure tähän ongelmaan, hillitön määrä kuvia on "hukassa".

                          Comment


                            #14
                            Ihmetellytkin kun on pari s-postia tullut, luullut niitä huijaukseksi.
                            Mutta onkohan siinä joku aika missä ajassa kuvat poistuu, kun äsken juuri katsoin omaa projektia toisella foorumilla ja siellä näkyy kaikki kuvat vaikka on photobucketissa, olen ne linkittänyt pikkukuvina mistä aukeaa iso kuva ja ne näkyi kyllä kaikki.

                            Comment


                              #15
                              Mulla Photobucketin pro-käyttäjän asiakaspalvelusta sanoivat että mun kuvat häviää 1.9.2017 samalla kun tilaus loppuu.

                              Ellei sitten maksa tuota naurettavaa summaa heille.

                              Comment


                              • #16
                                Katoavat näkymästä kolmansien osapuolien sivuilla.

                                Kuten tuolla eka viestin linkissä sanotaan:
                                Are my pictures still safe?

                                Yes! All your photos are still available by logging into your Photobucket Account. Photobucket has only restricted the ability to view your photos on 3rd party sites

                                Comment


                                  #17
                                  Joo, ei ne tuolta omasta tilistä mihinkään häviä. Pelkät foorumilinkitykset lakkaavat toimimasta.

                                  Itselleni tämä foorumilinkitys on ollut ainoa syy käyttää pb:tä. Onhan mulla 5 Teraa ulkoisia levyjä missä samat kuvat on moneen kertaan backupattu.

                                  Täytyy siirtyä SmugMugiin.

                                  Comment


                                    #18
                                    Tätä ongelmaa kiertämään on tehty plugin:
                                    https://chrome.google.com/webstore/d...alioapbifiaedg

                                    Täytyy kokeilla kun ehtii koneelle.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Näyttäs toimivan.
                                      Ei näytä siis kuvia suoraan mutta linkkiä/kuvaa klikkaamalla avaa kuvan kyllä.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X