Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Viime kaffella ollut valkoinen TT ajeli aamulla vastaan, tikkurilantien keskon kohdalla. Itse tulin Volvolla vastaan. Ja tajusin vasta vanteista että tuo oli tuttu auto.

    Comment


      Itäväylällä hiukan ennen puol viittä mattamusta A6 rekkarilla AAA-xxx.

      Comment


        Kukas ajoi edelläni Korkeakosken kylällä tumman sinisellä a6 4f:llä puolikuuden maissa. Itse valkoisella kolmosella olin perässä.
        Moro, minä olin, musta A6:lla. Huomasin sut peilistä, hieno A3. Taisit kääntyä kaupan pihaan? Sedanina hieno, tänäänkin kattelin Laakkosen showroomissa, että A3 sedan toimii :)

        Comment


          Moro, minä olin, musta A6:lla. Huomasin sut peilistä, hieno A3. Taisit kääntyä kaupan pihaan? Sedanina hieno, tänäänkin kattelin Laakkosen showroomissa, että A3 sedan toimii :)
          Juu tankkaamaan poikkesin. Näköjään kiireessä kerkiä edes väriä oikein katsomaan, kilvenalusen sentään huomasin. :)

          Comment


          • Musta A6 lepuskin shellillä puol 9 aikaa aamusta :)

            Comment


            • Muistaakseni eilen Länsiväylällä punainen A3 TDI quattro. Ison-Omenan kohdalla n. 17:45. Kilvenalunen takana.

              Comment


              • Taisi olla meikäläinen länsiväylällä matkalla töistä kotiin. Nollat taulussa ilmeisesti kun en muista sua bonganneeni.

                Comment


                • Joku laiska mustalla s3-lla ahventien shellissä just palvelutankkauksessa :D en tunnistanut naamasta kyllä valitettavasti, mut mun muisti ei taas olekaan mikään erikoinen :)

                  Comment


                    Höh laiska vai, en vaan jaksa... Piti vielä lasinpesuainettakin lisätä :-)

                    Comment


                      Galle taisi olla töissä, kun tuli Raatekankaan risteyksen tienoilla vastaan Caddylla yhdeksän jälkeen tänä aamuna.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viesti
                        Höh laiska vai, en vaan jaksa... Piti vielä lasinpesuainettakin lisätä :-)
                        Sitäpäs katoinki myös :D lähtiessä ajoit ohi, seisoin siinä parkissa olevan ooppelin pakun luona (y) ens kerralla ainakin tietää moikata :)

                        Comment


                        • Olikos se joku foorumilainen ku aamulla laitteli kuorma-autolla lisäpitkiä/työvaloja päälle vastaantullessa? Omissa valoissa ei ainakaan vikaa ollut.:D

                          Comment


                          • B6 sedan gbg-xxx Jumbon parkkihallissa ajoin viton viereen parkkiin.

                            Comment


                              Kuka ajeli toiselta savulta tikkurilantielle. Kello oli 16 jälkeen.
                              Valkoinen oisko se nyt sit b8 a4. Aluset oli edessä.

                              Comment


                              • Tuliko joopakoo Ronsuntaipaleentiellä vastaan iltapäivällä mustalla B8 sedanilla?

                                Comment


                                  Kylläpä kuulostaa hienolta pätkältä :D

                                  Comment


                                    Kauniimpi osapuoli oli eilen liikkeellä tuolla, joskus ennen puoli kahta iltapäivällä siinä kohdilla. Voipi siis olla että auton olet bongannutkin. Olitko firman autolla liikkeellä, tuo vaimoke meinaa bongaa haukkana klubialusia yms, mutta nyt ei kuulunut ensimmäisenä kotiin mennessä että "näin tänään klubilaisen!" :D

                                    Comment


                                    • Tulin joo :) Kerro vaimolle, et kilvenaluset pelasti 200€ rikesakolta...

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viesti
                                        Tulin joo :) Kerro vaimolle, et kilvenaluset pelasti 200€ rikesakolta...
                                        Klubilaisten tärkein lisävaruste :D

                                        Comment


                                        • No ei tärkein, mut joskus 'hintansa väärti' ;) Ei vaiskaa... Muistakaas nyt muutkin clubilaiset syyskuun alussa voimaantullut lainsäädäntö, rikesakot 170-200€ laaki, köyhälle kallista ja ei oo kiva niitä kirjotella varsinkaan palstaveljille/-siskoille.

                                          Comment


                                          • Säkylässä 13:20 A6 2,7 T JGL-xxx bongattu

                                            Comment


                                              Marc Franck, kyllä minä selvisin 5.9. suoritetusta rikkeestä "vain" 140€ rikesakolla.

                                              Comment


                                              • Joo Japi oikeassa olet, pienin rikesakko (siis ylinopeuksissa) taisikin olla 70€ ennen 1.9.2015 aikaa... Eri nopeusrajoitusalueilla eri taulukot...

                                                Comment


                                                • 200e sieltä joo tuli, vähennysten jälkeen 60kmh risteysalueella kameraan 80kmh. Porukalla ajettiin, ni jotenki ajattelin et edellä oleva kattoo nopeudet..:D 4 peräkkäin otettiin selfiet. Luojan kiitos ei päiväsakoille pamahtanut.
                                                  Viimeksi muokannut Juha|; 2.10.2015, 14:44. Perustelu: vääärä ketju

                                                  Comment


                                                  • Oliko se Janza hetki sitten neulamäessä?

                                                    Comment


                                                    • Osonersia seurattu Veikkolassa harmaalla kasikymppisellä noin klo 17:15. Camberit näyttää takaa aika rujoilta :)

                                                      Comment


                                                      • juudas, olin :) töistä juuri lähdössä.

                                                        Comment


                                                          Juhan kanssa turistiin Suurarilan siwalla päiväsellä. Lisäksi emäntä oli bongannu kehä ygösellä itään päin puoli viiden maissa harmaan a4? SLB-xxx kilvenalusilla

                                                          Comment


                                                            Emäntä laittoi viestiä juuri, että tunnenko AUD-178 omistajan. No täytyy tunnustaa etten, mutta Oulussa pyörii ja oli ohittanut emännän motarilla. Kuka tunnustaa?

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viesti
                                                              Tulin joo :) Kerro vaimolle, et kilvenaluset pelasti 200€ rikesakolta...
                                                              Kiitos, terveiset viety perille ja otettu vastaan sopivalla vakavuudella :) vähän taisi tulla nuo summat yllätyksenä kun kerroin..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X