Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ipod järjestely

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    ipod järjestely

    Onko parempia ideoita ipodin järjestelyyn kun itunes?

    Kohta menee kokonaan hermo itunesiin ja hyvät vaihtoehdot varmasti parantais elämän laatua :)

  • #2
    Esim. YamiPod.
    Voi lisätä/poistaa helposti kappaleita yksitellen, suosittelen.
    Täältä löytyy vertailua:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Compari..._iPod_Managers

    Comment


    • #3
      Podutil tais olla se mihin mulla on jopa laillinen lisenssi, sillä voi kikkailla ne ylimääräiset.

      Mikä siinä iTunesissa sitten ärsyttää, mä olen sillä pärjännyt niin kauan kun ei tarvitse saada iPodista biisejä takaspäin?

      Comment


        #4
        Menee varmaan tähän samaan aiheeseen ihan hyvin tämäkin.

        Onko täällä kellään I-phonea? Kaveri olis lähdössä duunikeikalle isoon omenaan ensi viikolla ja voisi tuoda tollasen luurin jos se on mistään kotoisin.
        Onko henk koht kokemuksia? plussat ja miinukset.

        Comment


        • #5
          Molempiin aiheisiin löytynee apua http://www.hopeinenomena.net

          Comment


          • #6
            Onko täällä kellään I-phonea? Kaveri olis lähdössä duunikeikalle isoon omenaan ensi viikolla ja voisi tuoda tollasen luurin jos se on mistään kotoisin.
            Onko henk koht kokemuksia? plussat ja miinukset.
            Loppuviikosta voin kommentoida. Itselleni tulee iPhone keskiviikkona ison veden takaa.
            Monella kaverilla on kyseinen laite ja ovat kovasti kehuneet. Ajattelin kokeilla kun vielä saa halvalla. Suomessa se tulee kuitenkin maksamaan varmasti enemmän kuin communicatori.

            Comment


              #7
              Mikäs ongelma on iTuneksen kanssa? Kyllä biisejä liikutellaan tuneksen ja podin välillä edestakaisin ihan sujuvasti. Kannattaa ladata viimeisin versio iTunesista. Olen käyttänyt ohjelmaa sekä Win- että Mac-ympäristössä, ja enempi on probleemia ollut macin kanssa, mutta kaikesta on selvitty avuliaan tuen kanssa. Macciongelmatkin ilmenivät vasta Leopardin myötä.

              iPhone kannattaa ehdottomasti hankkia jos vain on mahdollisuus siihen ja halu hackata puhelin toimimaan Suomessa. Itse olen kiltisti odotellut, josko se joskus tänne härmäänkin saataisiin, mutta kohta alkaa Jailbreak laulaa jos mitään viitteitä puhelimen tuomisesta Suomeen ei ala kuulua.

              Itselläni on iPod Touch, jossa Steve Jobs sanoi olevan saman softakoneen kuin iPhonessa. Eli periaatteessa minulla on useamman kuukauden käyttökokemus iPhonesta ilman puhelinominaisuutta. Tänään meni pari kk vanha Nokian E51 huoltoon ongelmien takia, varaluurina on Samsungin SGH-U700 ärsyttävine hipaisunäppäimineen - mutta Touch ilahduttaa joka päivä vain enemmän kaikilla toimivilla ja pettämättömillä pikku ominaisuuksillaan.

              Seuraavan Audin ehdoton varustevaatimus on iPod kytkentäpiuha. Nyt olen kuunnellut musat transmitterin kautta.

              Comment


                #8
                enpä tiedä. kai sitä kaikessa joku vähän ärsyttää ja tekis mieli kokeilla jotain muuta. ei ole mielessä mitään erityistä ärtymyksen aiheuttajaa :)

                Comment


                • #9
                  Menee varmaan tähän samaan aiheeseen ihan hyvin tämäkin.

                  Onko täällä kellään I-phonea? Kaveri olis lähdössä duunikeikalle isoon omenaan ensi viikolla ja voisi tuoda tollasen luurin jos se on mistään kotoisin.
                  Onko henk koht kokemuksia? plussat ja miinukset.
                  Puolisen vuotta on ollut ja on kyllä huippulaite hintaansa nähden. Suurin ongelma oli tottua tekstiviestien kirjoitteluun viikonloppuiltaisin mutta kyllä siihenkin tottui ;)
                  Nykyään on tuo avaaminenkin ihan lastenleikkiä, joten ei muuta ku tilaukseen vaan. Miinuksiakin löytyy johtuen jenkkien erilaisesta kännykkäkulttuurista, mutta plussiin nähden ovat aika olemattomia.

                  Comment


                    #10
                    Osaatko Taavi sanoa miten noi jenkeistä ostettu kytkykauppapuhelin saadaan hackattua toimimaan suomessa?

                    Comment


                    • #11
                      Osaan toki. Itse tein tuon operaation tosiaan tuon puolisen vuotta sitten, mutta nykyään kätevin tapa taitaa olla tuo:
                      http://www.hopeinenomena.net/viewtop...?f=73&t=103994

                      En tiedä ovatko jo saaneet nuo 1.1.4-version puhelimet avattua, mutta kyllä ne aina tähänkin mennessä kaikki on kräkätty, joten jos ei vielä nyt niin parin viikon päästä ainakin.

                      Comment


                        #12
                        Hain tänään E51:n "huollosta", softa oli päivitetty, mutta päävika, äänen särinä molemmissa päissä puhelua, ei kuulemma ilmennyt testatessa. Eli periaatteessa puhelimeen ei tehty mitään ja pian särinä taas jatkuu. Voi helevetin 16.

                        Olisikos kimppatilaajia tuollaiselle iPöhnölle, alkaa mennä hermot näiden kanssa ;-)?

                        Comment


                          #13
                          Marko, mulla on sellanen fiilis, et kaverini voisi tuoda noita vaikka 10 kipaletta jos tarvis vaatii.

                          Comment


                            #14
                            Onko kokemusta 3G:n puuttumisesta johtuvasta hitauden aiheuttamasta suunnattomasta ketutuksesta? Oon pari päivää käyttäny ko. puhelinta ja muuten oli unelma mutta hitaanlaista oli surf... En kokeillut miten läppäri laahaa nettiin kun oli laina puhelin. Mutta jos ei ole häirinnyt esim. Taavia niin olen mukana kimppatilauksessa.

                            Comment


                            • #15
                              Marko, mulla on sellanen fiilis, et kaverini voisi tuoda noita vaikka 10 kipaletta jos tarvis vaatii.
                              Noilla taisi olla joku ostorajoitus, että ei saanut kuin 5kpl samalla luottokortilla tai vastaavaa.

                              Comment


                              • #16
                                Onko kokemusta 3G:n puuttumisesta johtuvasta hitauden aiheuttamasta suunnattomasta ketutuksesta? Oon pari päivää käyttäny ko. puhelinta ja muuten oli unelma mutta hitaanlaista oli surf... En kokeillut miten läppäri laahaa nettiin kun oli laina puhelin. Mutta jos ei ole häirinnyt esim. Taavia niin olen mukana kimppatilauksessa.
                                Itseasiassa en ole tuota Edgea edes kokeillut koska yleensä on käytössä wlan jos nettiä tarvitsee.

                                Comment


                                  #17
                                  Puolet elämästä tien päällä ja siitä yli puolet pitää operoida puhelimen kautta... Ilmeisesti pitää odottaa ns. eurooppaversiota jossa on 3G.

                                  Comment


                                    #18
                                    16GB 3G versio on käsittääkseni jo myynnissä jenkeissä.

                                    Comment


                                      #19
                                      Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viesti
                                      16GB 3G versio on käsittääkseni jo myynnissä jenkeissä.
                                      Janne, mistäs tuo tieto on peräisin?

                                      Täytyy tosiaan kuunnella huominen uutislähetys ennenkuin lähden tilailemaan, suattas olla tulossa tännepäin, suattas..

                                      Nordic operators in talks with Apple over sale of iPhone

                                      http://mobilebazaar.wordpress.com/20...ale-of-iphone/

                                      Mut mitään varmuutta ei toki ole.
                                      Viimeksi muokannut kiloWatti; 5.3.2008, 11:08.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Kaverilla on jokunen viikko sitten ostettu jenkeistä 16Gb versio. Ja onhan tuo tarkistettavissa Applen sivuiltakin.

                                        Itse laitteesta myös erittäin positiivisia kokemuksia muutaman kuukauden ajalta. Käytettävyys ihan eri planeetalta kuin mihin on saanut tottua. Akkua söi aluksi turhan nopeasti, mutta se korjaantui 1.1.3 firmikseen päivittettäessä. 3g dataa hiukan ehkä kaipailisi.

                                        En jaksa uskoa että tuo Suomeen on tulossa ihan heti. Ranskaa lukuun ottamatta kai joka maassa tuo on myynnissä vain kytkypaketin yhteydessä ja Suomessa nuo sopimukset ovat kai sallittuja vain 3g luureille? Hinta tulisi kuitenkin olemaan aivan eri tasolla mitä se jenkeistä tuotuna on.

                                        Edit. Luin huonosti. Korostettakoon että tosiaankin 16gb versio mutta ei mikään 3G. Siitä ei ole tosiaan mitään varmaa tietoa.

                                        Comment


                                          #21
                                          Marko, tarkastin tuota 3G asiaa jota raportoin kuulopuheiden perusteelta. Tietolähteeni varmisti, että tieto ei ole faktaa vaan fiktiota. Aika ristiriitaisia mielipiteitä tuosta 3Gsta eri forumeilla.

                                          Comment


                                            #22
                                            Niin mä vähän arvelin. :-) Siitä 3G:stä alkaa nimittäin sellainen vouhotus sitten, että ollaan kaikki asiasta perillä kyllä. Ehkä huomisiltana ollaan viisaampia.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Ei ole tosiaan tuota 3G-versiota olemassakaan. Siitä kyllä tullaan pitämään sitten "vähän" isompaa meteliä jos sellainen julkaistaan.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Itsellä käytössä SharePod, suosittelen.

                                                Hyvää:
                                                -ilmainen
                                                -toimii hyvin, ei ole kertaakaan ollut ongelmia
                                                -itse ohjelman voi laittaa ipodiin joten PChen ei tarvitse asentaa mitään -> todella kätevää matkoilla/kaverin luona yms. koska ipodiin voi ladata ämpäreitä mistä tahansa (Windows) koneesta

                                                Itunes on minun makuuni liian megalomaaninen pelkästään musiikin järjestelemiseen podiin. Valitettavasti se on pari kertaa pitänyt asentaa ipodin firmiksen päivitystä varten. (miksei sitäkin voisi hoitaa jollakin pienellä utilityllä..)

                                                Comment


                                                • #25
                                                  3G versio taitta tulla vasta kesällä.
                                                  Jenkeissä 3G versiota tule edes myyntiin koska ei niillä semmosta verkkoa olekkaan.
                                                  Huomenna illalla on oma ifone kädessä. Maksoi 10 alle 300€ veroineen + pikalähetys aurinkoisessa californiassa. Tilasin itse Applenstoresta paikkaan missä kaveri oli käymässä.

                                                  Ei se 3G niin välttämätön ole, syö vaan paljon akkua (senpä takia se versio ei ole vielä tullut, herra Jobsin mukaan). Mailit pystyy ongelmitta lukee Edgelläkin. Ei kukaan kumminkaan surffaa puhelimella, sitä varten on läppäri ja mokkula. Onhan siinä kuitenkin toimiva Wlan toisin kun nykyisessä E-sarjalaisessa.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    [COLOR="Sienna"]Ei kukaan kumminkaan surffaa puhelimella, sitä varten on läppäri ja mokkula.[/COLOR]
                                                    Miksi mokkula jos kerran on 3G puhelimessa? Valaiskaa viisaat...

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Näytön koon vuoksi. Ei puhelimilla voi oikeasti surfata. VR:n mobiiliaikataulut voi tarkistaa, mutta oikeasti vasta tässä iPod Touchissani on sen kokoinen näyttö että voi surfata. Ja skaalaa sivut ja palstat nätisti ruudulle.

                                                      Jos huomisiltana ei tule ilouutisia, hankin minäkin iPhonen suoraan. Tietokone-lehden mukaan ZiPhone saatiin toimimaan suomenkielisenä suomalaisen operaattorin verkossa neljässä minuutissa.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Tarkoitin tietenkin läppäriä sylissä mutta nettiin maailmalla 3G puhelimen kautta. Onko mokkulan kautta nopeampi yhteys kuin 3G?

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Sorry. Olen maallikko. Mulla lukee puhelimen vasemmassa yläkulmassa 3,5G kun surfaan. Gravity? Onneks kohta alkaa taas formulat ja joku puhuu taas g-voimista eikä vain generaatioista ;-).
                                                          Viimeksi muokannut kiloWatti; 5.3.2008, 23:34.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Ymmärtääkseni mokkuloissa menee samalla tavalla hinnoittelu mitä puhelintenkin kiinteissä dataliittymissä, eli nopeuden mukaan maksetaan (384=10e, 512=15e...). Mokkulat taitaa tukea kaikki HSDPA:ta tms. eli nopeutta on tekniikan puolesta riittävästi, liittymissä sitten voi olla rajoituksia. Kaikki 3G-luurit eivät ymmärtääkseni tue HSDPA:ta, eli nopeudet jäävät vaatimattomammiksi, mutta ainakin kaupunkien keskustojen ulkopuolella rajoite taitaa silti olla verkko eikä puhelin.

                                                            Itse testaillut omalla puhelimella surffausta kotona, välillä toimii 3,5G-verkossa ja data liikkuu nopeesti, hiukan kun kääntää luuria eri asentoon niin verkot tippuu edgeen tai gprs:ään ja takkuilee heti datansiirto. Asumme kuitenkin noin 5km keskustasta pientaloalueella ja operaattorin mukaan 3G-verkko on täysin kattava alueellamme. Sen vuoksi riittää 384k nopeus toistaiseksi puhelimeen, ja kotikone saa olla verkkopiuhan päässä.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X