Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Harmaa clubitarralla varustettu sedan A6 HUZ-*** oli Salmiparkissa parkkeerannut ässän taakse. Samassa halissa kyllä bongailut kilvenalusetkin, muttei mieleen juolahda auto.:D

    Comment


      Jälleen oli Sumitomon parkissa 4g allu kilvenalusella ja vieressä a7. Kuski lähti minun perään ja jatkoi joensuuhun. Itse olin myös seiskalla liikkeellä ja kävin jättää rouvan omalle autolleen siihen parkkiin.

      Comment


      • En kyllä taida olla meidän työporukasta kukaan. Jos ei sitte toimiston väkeä oo kun niitä ei juuri tunne.

        Comment


          Äsken bongattu harmaa A7 MKK-xxx klubialusilla täällä Kuopiossa. Niiralaan ajeltiin peräkkäin. Minä mustalla A4 cabriolla perässä.

          Comment


          • Melkeimpä joka aamu kehä3:lla B8,5 CKF-*** rekkarilla. Itse piiloutuneena valkoiseen Crafteriin :)

            Comment


              Punainen B6 sedan (rekkari FFS-alkuinen ellen ihan väärin muista) tänään puoli neljän maissa viisykkösellä vähän ennen Espoon puolelle siirtymistä. Sivuutin tummansinisellä Passatilla.

              Comment


              • Tänään aamupäivällä ajeli Leppävirralla uusi A5 sb, valkoinen ja konepelti ja katto teipattuna jollai vähä erikoisemmalla punaisella.


                Nuo teipit vielä jotenkii järkevän näköiset, mutta perä näytti melko oudolta kun oli takaluukusta se takavalojen alapuolinen paneli teipattu samalla punaisella. Perässä ei siis muuta teipattua väriä ollut...

                Comment


                  Rukalla A6 4G 19" Rotoreilla ja mustalla ulkopaketilla + peileillä. Väri näissä vähän harvinaisempi "viininpunainen" ja madallusta oli havaittavissa. Komia peli, löytyskö omistajaa? Mun valkoinen A6 nukkui viime yön melkein vieressä.

                  Comment


                    Viime sunnuntaina noin klo 17 Tiiriön ABC:n päädyssä S4 pitkäkatto klubialusella.

                    Comment


                      Taisin olla minä evästämässä Hesessä urheilun jälkeen :)

                      Comment


                        Mä taas Risto näin sut eilen (ma) aamulla joskus 8:15 aikoihin lahdenväylällä pohjoiseenpäin. Menin ohi cabilla kehien välissä ja koitin vilkutellakin.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                          Taisin olla minä evästämässä Hesessä urheilun jälkeen :)
                          Hesen antimia mekin nautittiin! Moro vaan! :)

                          Comment


                            Pari tuntia sitten Tampereen Audi Centerin huolto hallissa valkoinen A6 pitkäkatto alusella.

                            Comment


                              Kenenkäs kanssa peukuteltiin tänä aamuna kehäkolmosella.
                              Musta todella tyylikäs B8 Avant quattro S-line jossa kilvenalunen. Eka kerran bongasin jo Turun väylän rampilla kehäykköselle kun ajoin hiukan takanasi toisella kaistalla. Kehäykköseltä edelleen Lahden motarille ja siitä Porvoon motarille ja edelleen kehäkolmoselle ajelin vähän matkan päässä takanasi. Kehäkolmosella piti sitten mennä ohi ja päästä peukuttamaan hienoa autoa. Näytti myös kulkevan suht rivakasti :)
                              Itse ajelin sillä E92 bemarilla. Moro vaan.

                              Comment


                                Olikos kerholaisia aamulla Klaukkalan S-Marketin/Teboilin valoissa D2 ässällä? Ajelin perässä Shellille asti.

                                Comment


                                  Punainen 8V kilvenalusella noin 8:20 Teollisuuskadulla Helsingissä.

                                  Comment


                                  • Motarilla Tampereelle päin meni koko kesän myynnissä ollut vähän ajettu S8 D2 ohi. Stalkkailin trafin tiedoista, ja vahva veikkaus on, että kerhotoveri ekitys on sen sitten ostanut. Onnea valinnasta :)

                                    Comment


                                      Bongasin muutama tunti sitten edellisen B8:ni omasta pihasta.

                                      Comment


                                      • Kaapelitieltä töistä lähtiessä oli siisti tummansininen klubialuset omaava B8 A4 Avant parkkeerattuna oman auton takana olevaan ruutuun.
                                        Viimeksi muokannut moilantti; 30.10.2018, 21:25.

                                        Comment


                                        • Heps, tunnustan! On kyllä erittäin näyttävä A5 sinulla, varsinkin niillä kesä-rotoreilla! :)
                                          Viimeksi muokannut Killeri; 30.10.2018, 21:52. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                          Comment


                                          • Tänään aamulla Nelostiellä vähän rantsilan pohjoispuolella oli lipsahtanu hopea/harmaa A7 metsähallituksen puolelle. Kovasti oli tavaraa lastattu pois kontista ennen hinurin lavalle kiskomista.

                                            Comment


                                              Tällä hetkellä tarkka-ampujan kadulla parkissa hopia b7 kilvenalusilla LYV-xxx?

                                              Comment


                                                Tänään puolenpäivän aikoihin Halikon Prisman parkkipaikalla clubitoveri harmaalla sedan B6:lla antoi meille jalankulkijoille tietä, kun oltiin menossa työkaverin kanssa shoppailemaan! Rekisterinumero ei jäänyt muistiin, mutta clubin kilvenalunen näytti olevan takana! Kiitos ja moro!

                                                Comment


                                                  Gustavelundin risteyksessä odotteli vuoroaan 4f avant, sellanen hienon punainen :) edessä oli kerhoalunen. Kello oli iltapäivä. Järvenpään suuntaan lähdit.

                                                  Comment


                                                  • Tänään Seinäjoella samassa risteyksessä tumma pitkäkattoinen RSS-4XX. Heilautin räpylää.

                                                    Comment


                                                      Turku-Helsinki motarilla Helsingin suuntaan pitkäkattoinen B7 1.8tq CHYxxx kilvenalusella, hetken aikaa huristeltiin Paimio-Hajala akselilla peräkkäin. Mörö!

                                                      Comment


                                                        Parikin bongausta ihan muutaman minuutin sisään: Lielahden Cittarin parkkipaikalla musta pitkäkattoinen B8 S4 clubin kilvenpohjilla ja heti perään Myllypuronkadulla tumma B5-farkku, jonka takasivuikkunassa jäsentarra.

                                                        Comment


                                                        • Taisin olla samoissa bileissä tänä iltana Pähkinärinteessä jonkun clubilaisen kanssa joka poistui valkoisella A6 farkulla samaan aikaan kun mä hyppäsin bussiin.

                                                          Comment


                                                            Hep! Ei siellä tainnut muita 40.v juhlia olla joten eiköhän samoissa bileissä oltu.
                                                            Viimeksi muokannut Killeri; 25.11.2018, 18:48. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                                            Comment


                                                            • Tuskinpa oli muita. En synttärisankaria varsinaisesti tunne, tavannu vain pari kertaa, mutta vaimo tuntee joten siellä oltiin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X