Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Joku oli tänään 11 aikaan Tuupakan mäkkärissä ?:)
    Kuppis flamingon vieressä 1820 :)
    Viimeksi muokannut Hallikainen; 10.5.2016, 18:24.

    Comment


    • Keltainen s4 b5 avant joensuussa. Sillalla mentiin rinnakkain, terve vain.

      Comment


        Ajattelin moikata näyttävästi Hallikaiselle :D

        Tosin en eilen itse nähnyt vastaavaa morotusta vastaan tulevasta autosta[emoji14]
        Vayne ajeli firmalle kellon kolkutellessa 16, sopii sulle se koppimopo :D Justiin siinä risteyksessä kohdattiin.
        Tammiston cittaril kerholaisia? Tumma B7 avant, qekko persiissä ja vanteina tais olla nyt sit old rs4, vai mikkä ne ny olikaan :)

        Comment


        • Joo tajusin vasta kun olit menny ja käsi heilu ikkunasta :D

          Comment


          • Sinisen harmaa B5 RS4 tummansävyisillä vanteilla tuli viiden maissa iltapäivästä vastaan myllypurossa, neuvostotesomalle päin ajelit ennen raflatacia. Sporttiraitaisella transulla ajelin vastaan. Moron.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja aakman Näytä viesti
              Moikkasin jollekin mustan A4:n kuskille Ideaparkin kohdalla kun aluset näytti olevan.
              Olin varmaan minä jos olit 100 Avantilla?

              Moro vaan :)


              PS. Se on kutonen ;)

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                Ajattelin moikata näyttävästi Hallikaiselle :D

                Tosin en eilen itse nähnyt vastaavaa morotusta vastaan tulevasta autosta[emoji14]
                Vayne ajeli firmalle kellon kolkutellessa 16, sopii sulle se koppimopo :D Justiin siinä risteyksessä kohdattiin.
                Tammiston cittaril kerholaisia? Tumma B7 avant, qekko persiissä ja vanteina tais olla nyt sit old rs4, vai mikkä ne ny olikaan :)
                Juu luotettava peli, hoitaa hommansa ;)

                Comment


                • Oliko joku Avolla 80?sellä hakunilan ja kehä3 risteyksessä eilen 21 aikoihin? Pitkä katsekontakti tuli mutta en alusia huomannut katsoa :)

                  Comment


                    Joku oli tänään 11 aikaan Tuupakan mäkkärissä ?:)
                    Minäpä se. Katselin että vastapäätä oli jonkun matala ja musta veljes kampe.

                    Comment


                    • Joo, piti käydä syömässä ravitseva lounas.. :)

                      Comment


                        Oranssi TT kilvenalusella varustettuna Kehä3:lla juuri nyt.

                        Comment


                          Eilen tikkurilantiellä, suurinpiirtein siinä postin terminaalin kohdilla, ruuhkassa körötteli sininen possu, kaaret, kupit ja vyöt oli. Olen melko varma, että se on ollut joskus ratapäivillä. Ja possun mallistahan mulla ei ole tuon taivaallista hajua, liekkö joku GT3 tai joku :)

                          Kotiin kun ajelin töistä, niin ennen Jumboa silmiin osui taustapeilissä majaileva ruskeaksi tai vastaavaksi (arvaten) teipattu Rs5, tai S5 risan keulalla. Täältä joku? Oli iha makia.

                          Comment


                          • Meikä ajeli eilen kentältä nelostielle n. klo 23, että jos siihen osuu niin minä olin. Ei tosin ole risan keula

                            Comment


                              Kello oli jotain lähellä 18, eli nyt ei osunu :)

                              Comment


                                Oulussa PointS:llä tänään valkonen TTs roadsteri erikoiskilvillä, kenenköhän?

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viesti
                                  Sinisen harmaa B5 RS4 tummansävyisillä vanteilla tuli viiden maissa iltapäivästä vastaan myllypurossa, neuvostotesomalle päin ajelit ennen raflatacia. Sporttiraitaisella transulla ajelin vastaan. Moron.
                                  Minähän se olin kyllä, empä transiittia juuri noteerannut, moro vaan :D! Töistä lähdössä kotia kohti.

                                  Comment


                                  • Kuka ohitti mut tänään aamulla puol 8 aikaan Käpylän kohalla Tuusulanväylällä just ku olin poistumassa liittymästä? Clubin kilvenaluset oli takana ja siisti B4 oli auto.

                                    Comment


                                      Tänään suunnilleen varttia yli 9 illalla tikkurilantietä ajoi nopeesti katottuna siniharmaa a6 4f farkku jengialusilla, oli tehokkaat ledit kilvenvaloina.

                                      Olin ite tikkurilantien ja suokalliontien risteyksen kohilla kuvailemassa tumman harmaata a4 b8 pitkäkattoa. Tajusin vasta kun olit ajanu ohi enkä tajunnu morjestaa niin tervehdykset tätä kautta :)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Kaltzii Näytä viesti
                                        Tänään suunnilleen varttia yli 9 illalla tikkurilantietä ajoi nopeesti katottuna siniharmaa a6 4f farkku jengialusilla, oli tehokkaat ledit kilvenvaloina.

                                        Olin ite tikkurilantien ja suokalliontien risteyksen kohilla kuvailemassa tumman harmaata a4 b8 pitkäkattoa. Tajusin vasta kun olit ajanu ohi enkä tajunnu morjestaa niin tervehdykset tätä kautta :)
                                        Meikä lähti vastaavanlaisella biilillä kyllä Tikkurilantie 5:sta samaan aikaan, mutta suokalliontie on melko kaukana siitä, ellet sitten ollut mobilisoituneena niillä hujakoila siihen aikaan! Noh, morjes kuitenki!

                                        Comment


                                          Tänään klo. 17 ajeli Joensuun keskustassa edellä tumma b6 avant, jossa takana oli clubin kilvenalunen. Rekkari oli ZZF-. Kukas olit?

                                          Comment


                                          • nnnNigo bongattu kaahailemasta vähä jälkee 22 torpantiellä!

                                            Comment


                                              Joo kotiin olin matkalla enkä kaahaa ikinä. :)

                                              Comment


                                              • Kuka oli punasella A4:lla kehä 1 tossa... 19 aikoihin? Olin keltasessa räsässä

                                                Comment


                                                • Jap3 ja Juice|| just saaristokadulla rullaili peräjälkeen. Itse olin sillä pasuunalla liikenteessä, yritin taaksepäin morjastellakin..
                                                  Viimeksi muokannut Killeri; 14.5.2016, 12:32. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

                                                  Comment


                                                  • Mukavan näköinen b8 rollon erämessuparkissa

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Evolution Näytä viesti
                                                      Jap3 ja Juice|| just saaristokadulla rullaili peräjälkeen. Itse olin sillä pasuunalla liikenteessä, yritin taaksepäin morjastellakin..

                                                      Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
                                                      Ota tapatalkin allekirjoitus pois :)

                                                      Comment


                                                      • Kerhoveli bongattu n. klo 15.30 aikoihin mustassa A6 4f avantissa klubitunnuksilla tuomarilan alueella! Oli ihan nätti peli :)

                                                        Comment


                                                        • Olikos joku äsken Pohjanmaan grillillä B7 ässällä?

                                                          Comment


                                                            Kauppakadulla Kuopiossa parkittaa musta sedan B7 3.0 tdiq alusilla varustettuna, rekkari GGL.

                                                            Comment


                                                            • Rocco Porschella Mäkelänkadulla. On se vaan saakelin näyttävä auto. :o

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X