Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Sininen B5 sedan abt tarroilla pyöriny usean kerran ympäri Hyvinkään keskustaa. Kuulostaa kuin kävisi vajailla :S

    Comment


      Hopea TT Pietarsaaressa Sirico Electronicsin edessä, tunnusmerkkinä jokku thyyniink-pakoputki ja ABT:n lätkä takana.

      Comment


      • Jyväskylän Aaltoalvarin pihassa valkoinen s-line B7 avantti, Etabetan vanteilla. Gekko-tarra kontissa. Tyylikäs kokonaisuus ja ennenkaikkea sopivalla korkeudella maan pinnasta. ;) Onkohan forumin lukijoita..?
        Joujou, kävin näyttämässä ämmille miten juoksu-uidaan vai mitä hittoa se on... :D

        Oliko sulla se etulipalla varustettu sedan, keula sisäänkäyntiin päin? Katselin, että oli oikean kokoisen vanteet alla. Eivät hukkuneet koteloiden sisään, kuten aivan liian monessa B7:ssa. Tullessani parkkiin pihalla oli clubin kilven alusilla oleva TT mk1:n. Taisi jotain helmasarjaa löytyä kyseisestä laitteesta. Kukas se oli?

        Comment


        • Sepä hyvinkin. :) Hienosti vetäsin siihen laitaparkkiin, eikö..? :D Joo otin noi vanteet summassa, kun vaihtoehtona oli 45:n ja 35:n et. Laskeskelin leveyttä ja päädyin 35:een, tosin ne on siinä hilkulla et onko melkein liiankin ulkona...Lain mukaan ei kuitenkaan. ;)

          Mikäs alusta sulla on omassas?

          Comment


          • Mä olin aaltoalvarilla hakemassa tytön kanssa sen unohtunutta uimapukua. Ihme, oli vielä tallessa! Pitkän katseen keräs Pekan aanelkku myös meikäläiseltä! Sitten kun mä kasvan tästä kopperosta ulos, mä haluun tollasen kans! :)

            Comment


            • Mikäs alusta sulla on omassas?
              Eibach Pro-Street S. Parhaita ostoksia ikinä.

              Mullakin tulee etuvanne (9") ET35 jo hieman ulos kaaresta, kumi on kuitenkin lokarin sisällä. Ei kuitenkaan raavi mistään millään kuormalla. Taisi sullakin olla 9" leveä vanne vai kuinka?

              Sitten kun mä kasvan tästä kopperosta ulos, mä haluun tollasen kans! :)
              Arto voi ostaa tämän minun, kun ensi vuonna itse kasvan tästä ulos :)

              Comment


                pitkänen spotattu nastolan liikennevaloissa kotimatkalla. :)

                Comment


                • Kupari/ruskea TT RS bongattu Kolmiokadun maastossa.
                  Saman bongasin eilen Viinikan liikenneympyrän kohdilla. Aikas räyheä peli.

                  Comment


                    Piti käydä tyypit ottamassa tuosta TT RS tänään Oulussa. Samoin RS5. RS5 ja Launch Control startti ja 0-100kmh 4,2sek. Meinasin tulla lahkeeseen.
                    Viimeksi muokannut sv; 30.9.2010, 18:21.

                    Comment


                    • Olikos siellä joku kiertue vai miksi noi oli ajettavina?

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                        pitkänen spotattu nastolan liikennevaloissa kotimatkalla. :)
                        Siellä olin ja saatoin ehkä nähdä sutkin. Tulee kyllä töitten jälkeen oltua aika sumussa..

                        Comment


                        • SV:

                          älä koskaan kokeile 1000cc mp:tä. Sit tulee lahkeeseen kun repii n. 10s 200km/h :D

                          Comment


                          • Aleksin A4 bongattu Oulussa pörhöllä parkissa..Siellähän itekkin tuli ajeltua noilla RS5:lla ja TT RS:llä..

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Bierdie Näytä viesti
                              SV:

                              älä koskaan kokeile 1000cc mp:tä. Sit tulee lahkeeseen kun repii n. 10s 200km/h :D
                              Onneks en oo koskaan 250cc isommalla mopolla ajanut niin ei tartte joka päivä housuja vaihella :D

                              Alkuperäinen kirjoittaja -Matti- Näytä viesti
                              Aleksin A4 bongattu Oulussa pörhöllä parkissa..Siellähän itekkin tuli ajeltua noilla RS5:lla ja TT RS:llä..
                              Olikos sun musta B7 jossa oli myös BBSän rinkulat alla? Mietinkin kenen se on.
                              Viimeksi muokannut sv; 30.9.2010, 19:16. Perustelu: Lisäystä

                              Comment


                              • Olikos sun musta B7 jossa oli myös BBSän rinkulat alla? Mietinkin kenen se on.
                                Joo munhan se oli..

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                                  Siellä olin ja saatoin ehkä nähdä sutkin. Tulee kyllä töitten jälkeen oltua aika sumussa..
                                  Näinkö väärin vai oliko keulille ilmaantunut uusi puskin?

                                  Comment


                                  • Hieno mustä C4 S4 länkkärin Cittarin parkkihallissa tänään, clubitarra näkyi olevan.

                                    Comment


                                    • Porvoossa nähty pyörivän rs4 b7 sedan, onkohan klubilaisia?

                                      Comment


                                        Nimimerkki RS2 pongattu eilen siitaman tiellä, tuli vielä pitkät päällä vastaan niin en autoa erottanut vasta taustapeilistä kun vilkkua vilautti.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Erska Näytä viesti
                                          Porvoossa nähty pyörivän rs4 b7 sedan, onkohan klubilaisia?
                                          Harmaa? Itse kanssa bongannu muutamaan otteeseen harmaan sedanin.

                                          Comment


                                          • Porvoossa nähty pyörivän rs4 b7 sedan, onkohan klubilaisia?
                                            Oliskohan Ronin auto?

                                            Comment


                                              Just bongasin uuden karhean RS4 B7 meitin pihalta :D

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viesti
                                                Oliskohan Ronin auto?
                                                Sillä on joka päivä eri auto pihassa :D

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
                                                  Just bongasin uuden karhean RS4 B7 meitin pihalta :D
                                                  Onko Teemun uus lulla?

                                                  Comment


                                                    Hopee B5 S4 Avant tuossa melkein naapurissa nähty jokunen hetki sitten..

                                                    Comment


                                                    • Eilen illalla bongattu valkoinen uudehko Audi A4,A5 tai A6(huomasin kohdalla) 6 tiellä Lappeenranta Kouvola välillä rekkarilla TÄT-1. :)

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
                                                        Nimimerkki RS2 pongattu eilen siitaman tiellä, tuli vielä pitkät päällä vastaan niin en autoa erottanut vasta taustapeilistä kun vilkkua vilautti.
                                                        Joo, niin tulin pitkillä vastaan. Sun auton tunnistin heti. :) Velipojan tallilta tulin quattroa ropaamasta.

                                                        Comment


                                                          Olikos "sonikk" tänään puolenpäivän jälkeen kolmosellaan Jumbossa?

                                                          Comment


                                                          • Musta (kiiltävä) lord of the rings B6 sedan bongattu Äimäraution risteyksessä tänään iltapäivällä.

                                                            Hienosti tuunattu ja hienot vanteet:)

                                                            Comment


                                                            • Turengissa jätskitehtaan parkkipaikalla musta A4 3.0 TDI avant clubin kilvenalusilla...töistä lähtiessä tehty bongaus.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X